Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Kumpikin pyrkii ilmeisesti keskikentän keskustan dominointiin.
Käytännössä Realin taktiikka tulee olemaan: Xabi ja Di Maria paiskovat palloa linjan taakse Cristianolle ja Higuainille. Oikein sydäntä lämmittää tälläinen Valkoinen Baletti.
Manchester Cityn sivuilla Realin kokoonpano on tuo Casillas, Arbeloa, Pepe, Ramos, Coentrao, Khedira, Alonso, Di Maria, Modric, Ronaldo, Higuain
Myös YLE on laittanut tämän viralliseksi avaukseksi, joten tuohon uskotaan Edit: tässä linkki YLE:n uutiseen: http://yle.fi/urheilu/live_jatkuuko_real_madridin_huikea_putki/6299904
Eipäs ole. Essienit ja Varanet siellä ylenkin sivuilla komeilee.
Uefa, Realmadrid.com, Marca ja As ovat kaikki tästä yhtä mieltä.
Aivan sama, luotan vain omiin silmiini, 11 minuutin päästä.