Xabi lepäämään nyt sieltä.
Mitä peliä siellä oikein ollaan katseltu??? Xabi oli JÄLLEEN kerran Realin parhaimmistoa, mutta ilmeisesti tällaisilta "normikatsojilta" menee pahasti sivu suun kaikki muu mitä kentällä tapahtuu paitsi maalit ja maalisyötöt. Xabi oli tänään helvetin hyvä omassa päässä hoiti joka ikisen pallon ja niitä sitten myös kyllä riitti, kiitos Marcelon laitaseikkailujen

Hyökkäyssuuntaan Alonso ei ollut niin näkyvä kuin yleensä, mutta perussyötöt napsahtivat kyllä joka kerta omille ja taisi siellä JÄLLEEN kerran olla muutama tuollainen Xabimainen pystysyöttö/kesotus ja mm. Benzema pääsi läpiajoon kokeilemaan yhdestä näistä nappisyötöistä, mutta ei kelvannut. Xabi ei siis lähimainkaan ollut Realin huonoin pelaaja, vaan sen kunnian saa ottaa Arbeloa ja hänen jälkeensä muutama muu.
Kuitenkin jos tämän kaltainen pelaaminen johtuu asenteesta niin ei kyllä tarvitse odottaa liigapystiä tai isokorvaa, vielä kaiken kukkuraksi Mourinho poistuu yläviistoon.
Niin mitäs siinä City-pelissä se asenne olikaan? En nyt ymmärrä, että miten vain isoja seuroja vastaan syttyminen estää mestarienliigaa voittamasta, pikemminkin edistää mahdollisuuksia, kun on kilpailussa vastassa suurimmaksi osaksi isoja seuroja.
Sää oot Ronaldo ollu tänään ihan paska!
E: Löysää hölkkäilyä, itsekästä pelaamista, typeriä ja laiskoja paitsioita, pysäyttää hyökkäyksen joka kerta ja vielä pisteenä iin päälle tyhjästä maalista tolppaan. 
"Paska" Ronaldo hankki Realille sen pilkun ja teki siitä maalin. "Paska" Ronaldo oli itse ilmeisesti se idiootti, joka syötti Ronaldolle vaikka näki, että tämä on paitsiossa. Herätys nyt sentään, ei se ole aina sen vastaan ottajan vika, että tulee paitsio, itse asiassa se on syöttäjän vika useammin, kun linjan taakse juoksua tekevä vastaanottaja ei saakan palloa haluamallaan hetkellä, vaan syöttäjä hautoo palloa ja lähetää syötön liian myöhään. Kyse on siis kommunikoinnista kentällä ja se ei tänään toiminut. Ja mitä tuohon tolppaan tulee, Ronaldo yritti ainoaa oikeaa ratkaisua eli nostoa liukuvan pelaajan yli, mutta nyt kävi näin. Toki joku voisi miettiä miksi helvetissä Higuain ei tehnyt itse varmasta maalipaikasta. Ilmeisesti kantti petti taas pahemman kerran meidän "maailman luokan" hyökkääjällä