Kirjoittaja Aihe: Jornada 5: Rayo Vallecano - Real Madrid  (Luettu 20911 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Real Madrid CR9

  • Viestejä: 102
Vs: Jornada 5: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #100 : 24.09.2012, 22.12.16 »
Ronaldoooooo  :pallo: :pallo: :pallo: :tuoppi: :laugh:

RMA

  • Viestejä: 72
Vs: Jornada 5: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #101 : 24.09.2012, 22.12.41 »
Taakka putos harteilta, vähä helpottaa..   :peukku_ylos: :pallo: :peukku_ylos:

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Jornada 5: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #102 : 24.09.2012, 22.14.46 »
Sää oot Ronaldo ollu tänään ihan paska!

E: Löysää hölkkäilyä, itsekästä pelaamista, typeriä ja laiskoja paitsioita, pysäyttää hyökkäyksen joka kerta ja vielä pisteenä iin päälle tyhjästä maalista tolppaan.  :peukku_alas:
« Viimeksi muokattu: 24.09.2012, 22.30.40 kirjoittanut Losblancos »

Real Madrid CR9

  • Viestejä: 102
Vs: Jornada 5: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #103 : 24.09.2012, 22.17.28 »
juu ei tuossa kyllä kehumista  cr pelissä tänään valitettavasti oo ollu, mutta kuitenkin voitto  :)

Real Madrid CR9

  • Viestejä: 102
Vs: Jornada 5: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #104 : 24.09.2012, 22.30.17 »
mut joo ihan haista paskan näköstä pakko pullaa tuo näyttäs vieläkin voitosta huolimatta olevan, eivät syty näköjään, kun juku mestari vasta vastassa  :-\

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Jornada 5: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #105 : 24.09.2012, 22.44.14 »
Rehellinen mielipiteeni tästä ottelusta voitosta huolimatta:  :keskari: !
Ei näitä äijiä paljon tunnu kiinnostavan nää liigapelit. Mikä muu selitys voi olla sille, että pelin taso putos taas niin paljon City-pelistä, kun asenne. Vähänkin olis kovempi vastustaja ollu tänään, niin uskon että olis käyny taas huonosti. Kyllä Madridin äijät oikein hemmottelette fanejanne näillä otteluilla, oikein valkoista balettia....  ::)  :keskari:

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 5: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #106 : 24.09.2012, 22.52.48 »
Näin ottelusta viimeiset reilut 20 minuuttia, eipä ollut hääppöistä peliä, toki taisi jo jaloissakin painaa. Muiden kommenteista päätellen vaikuttaisi koko pelin olleen samaa haahuilua. Toisaalta voitto ja 3 pistettä oli hakusessa ja nehän haettiin niin mikäs tässä. Kuitenkin jos tämän kaltainen pelaaminen johtuu asenteesta niin ei kyllä tarvitse odottaa liigapystiä tai isokorvaa, vielä kaiken kukkuraksi Mourinho poistuu yläviistoon.
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 5: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #107 : 24.09.2012, 23.05.33 »
Kyllä Realin peliin vaikutti myös se, että tuomari salli jatkuvan jaloille ajelun. Joka kerta, kun Realin jätkä piti palloa hetkenkin tuli jaloille. Tosin ei se tuntunut Pepeä, Marceloa, Essieniä, Modricia, Öziliä, Di Mariaa ja hyökkääjiä haittaavan.  ::)

Siispä muille vaan  :keskari:

E. Di Maria taisi kyllä olla niin kolhuilla, että vaihtopenkki kutsui.
« Viimeksi muokattu: 24.09.2012, 23.10.28 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Direct football

  • Viestejä: 1166
Vs: Jornada 5: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #108 : 24.09.2012, 23.21.42 »
Xabi lepäämään nyt sieltä.

Mitä peliä siellä oikein ollaan katseltu??? Xabi oli JÄLLEEN kerran Realin parhaimmistoa, mutta ilmeisesti tällaisilta "normikatsojilta" menee pahasti sivu suun kaikki muu mitä kentällä tapahtuu paitsi maalit ja maalisyötöt. Xabi oli tänään helvetin hyvä omassa päässä hoiti joka ikisen pallon ja niitä sitten myös kyllä riitti, kiitos Marcelon laitaseikkailujen :peukku_alas: Hyökkäyssuuntaan Alonso ei ollut niin näkyvä kuin yleensä, mutta perussyötöt napsahtivat kyllä joka kerta omille ja taisi siellä JÄLLEEN kerran olla muutama tuollainen Xabimainen pystysyöttö/kesotus ja mm. Benzema pääsi läpiajoon kokeilemaan yhdestä näistä nappisyötöistä, mutta ei kelvannut. Xabi ei siis lähimainkaan ollut Realin huonoin pelaaja, vaan sen kunnian saa ottaa Arbeloa ja hänen jälkeensä muutama muu.

Kuitenkin jos tämän kaltainen pelaaminen johtuu asenteesta niin ei kyllä tarvitse odottaa liigapystiä tai isokorvaa, vielä kaiken kukkuraksi Mourinho poistuu yläviistoon.

Niin mitäs siinä City-pelissä se asenne olikaan? En nyt ymmärrä, että miten vain isoja seuroja vastaan syttyminen estää mestarienliigaa voittamasta, pikemminkin edistää mahdollisuuksia, kun on kilpailussa vastassa suurimmaksi osaksi isoja seuroja.

Sää oot Ronaldo ollu tänään ihan paska!

E: Löysää hölkkäilyä, itsekästä pelaamista, typeriä ja laiskoja paitsioita, pysäyttää hyökkäyksen joka kerta ja vielä pisteenä iin päälle tyhjästä maalista tolppaan.  :peukku_alas:

"Paska" Ronaldo hankki Realille sen pilkun ja teki siitä maalin. "Paska" Ronaldo oli itse ilmeisesti se idiootti, joka syötti Ronaldolle vaikka näki, että tämä on paitsiossa. Herätys nyt sentään, ei se ole aina sen vastaan ottajan vika, että tulee paitsio, itse asiassa se on syöttäjän vika useammin, kun linjan taakse juoksua tekevä vastaanottaja ei saakan palloa haluamallaan hetkellä, vaan syöttäjä hautoo palloa ja lähetää syötön liian myöhään. Kyse on siis kommunikoinnista kentällä ja se ei tänään toiminut. Ja mitä tuohon tolppaan tulee, Ronaldo yritti ainoaa oikeaa ratkaisua eli nostoa liukuvan pelaajan yli, mutta nyt kävi näin. Toki joku voisi miettiä miksi helvetissä Higuain ei tehnyt itse varmasta maalipaikasta. Ilmeisesti kantti petti taas pahemman kerran meidän "maailman luokan" hyökkääjällä :peukku_alas:
« Viimeksi muokattu: 24.09.2012, 23.25.46 kirjoittanut Direct football »

Losblancos

  • Viestejä: 2306
  • Hala Madrid!
Vs: Jornada 5: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #109 : 24.09.2012, 23.43.05 »
"Paska" Ronaldo hankki Realille sen pilkun ja teki siitä maalin. "Paska" Ronaldo oli itse ilmeisesti se idiootti, joka syötti Ronaldolle vaikka näki, että tämä on paitsiossa. Herätys nyt sentään, ei se ole aina sen vastaan ottajan vika, että tulee paitsio, itse asiassa se on syöttäjän vika useammin, kun linjan taakse juoksua tekevä vastaanottaja ei saakan palloa haluamallaan hetkellä, vaan syöttäjä hautoo palloa ja lähetää syötön liian myöhään. Kyse on siis kommunikoinnista kentällä ja se ei tänään toiminut. Ja mitä tuohon tolppaan tulee, Ronaldo yritti ainoaa oikeaa ratkaisua eli nostoa liukuvan pelaajan yli, mutta nyt kävi näin. Toki joku voisi miettiä miksi helvetissä Higuain ei tehnyt itse varmasta maalipaikasta. Ilmeisesti kantti petti taas pahemman kerran meidän "maailman luokan" hyökkääjällä :peukku_alas:
Joo on se syöttäjän vikakin joskus, mutta ei silloin kun Ronaldo hölkkäilee laiskasti omaa maalia kohti metritolkulla paitsioissa kun saadaan pallonriisto ja vastahyökkäys. Ja kyllä sen juoksevan pelaajankin pitää vähän kattoo koska se lähtee, kun syöttäjällä nyt on yleensä aika kiire siinä tilanteessa. Ja onko se jonkun muun pelaajan vika, että Ronaldo melkein joka kerta pallon saadessaan ei edes kato missä omat äijät on vaan hakee vaan sitä omaa vetopaikkaa niin että sais nimensä taululle. Ja siinä samalla pysäyttää hyökkäyksen kun on pakko taas vetää pari täysin hyödytöntä askelharhautusta ja sen jälkeen laukoo suoraan pakkia päin. Ja oliko sekin jonkun muun pelaajan vika, että Ronaldon on jostain ainakin 35 metristä pakko lähtee laukoon ja tietenkin suoraan ensimmäistä pakkia päin, kukaan muu pelaaja ei olis edes harkinnut niin itsekästä ja typerää ratkaisua. Ja on aika hämmästyttävää miten saat sen käännettyä niin päin, että oli Higuainin vika kun Ronaldo ei laittanut palloo täysin tyhjään maaliin sen jälkeen kun Higuain oli epäitsekkäästi kyseisen paljon Ronaldolle tarjonnu  ::) , no just.... 

Direct football

  • Viestejä: 1166
Vs: Jornada 5: Rayo Vallecano - Real Madrid
« Vastaus #110 : 25.09.2012, 12.39.28 »
Ja on aika hämmästyttävää miten saat sen käännettyä niin päin, että oli Higuainin vika kun Ronaldo ei laittanut palloo täysin tyhjään maaliin sen jälkeen kun Higuain oli epäitsekkäästi kyseisen paljon Ronaldolle tarjonnu  ::) , no just....

En missään vaiheessa syyttänyt pelkästään Higuainia, totesin vain, että Higuainilla olisi ollut mahdollisuus tehdä itse loistavasta paikasta maali. Jokainen hyvän itseluottamuksen omaava kärkipelaaja olisi tuosta Higuainin paikasta lähtenyt hakemaan omaa ratkaisua, mutta Higuain jostain kumman syystä lähti hakemaan vaikeaa syöttöä puolustajien ohi takatolpalle Ronaldolle. Hieno suoritus sinänsä kun sai pallon syötettyä noin pienestä välistä, mutta kyllä se nyt kertoo pahasti hyökkääjän itseluottamuksen puutteesta jos tuommoisista paikoista lähdetään vielä syöttämään.

En tiedä sitten olisiko viimeistään penkitys Benzeman varamieheksi vienyt ne viimeisetkin itseluottamuksen rippeet Higuainilta, mutta tämä on varmasti seurausta pidemmästä huonojen pelien jaksosta, joka Higuainilla on ollut meneillään. Viime kaudellakin, kun katsoi Higuainia kentällä niin ei se kaveri olisi hyvästä maalipaikasta syöttänyt toiselle pelaajalle, vaikka aseella olisi uhattu. Näitä "epäitsekkäitä" ratkaisuja alkaa näkemään yleensä silloin jos oma peli ei kulje, jolloin tyydytään siirtämään ratkaisun tekeminen toiselle pelaajalle. Toinen vaihtoehto tietysti olisi, että peli kulkisi niin hyvin ja paikkoja syntyisi paljon, että voisi alkaa kaverillekin tarjoamaan avopaikkoja, tästä ei kuitenkaan eilen ollut kyse. Niin hyvä hyökkääjä kuin Higuain onkin, välillä väistämättä jää miehen pelistä kaipaamaan sitä ns. tappamisen meininkiä.

Ja mitä Ronaldoon tuossa tilanteessa tulee niin kyllä hän osasyyllinen oli, ettei maalia saatu aikeiseksi, mutta kuten jo aikaisemmin sanoin Ronaldo teki oikean ratkaisun lähtiessään nostamaan palloa liukuvan puolustajan yli, tällä kertaa pallo nyt sattui pysähtymään tolppaan.
« Viimeksi muokattu: 25.09.2012, 12.51.19 kirjoittanut Direct football »