Kirjoittaja Aihe: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza  (Luettu 8574 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #20 : 03.11.2012, 21.37.41 »
e: Näin muuten peli ollut kyllä melkoista sähellystä, minun ruudussa Essien juoksee kentällä miten sattuu, myöskään Modricin panos tuohon keskikenttään ei näytä olevan ihmeellinen.

Omasta mielestäni Essien pelaa hyvin rikkovassa roolissaan, sijoittuu hyvin, liukuu hienosti ja pitää itsensä peliasennossa pelin alapuolella.

Modricin peli ei ole todellakaan vakuuttanut.

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #21 : 03.11.2012, 21.41.31 »
ultras sur:ille iso  :peukku_ylos:. meininki kauden parhaasta päästä.

essien ollut hyvä. modricilta vaatimatonta.
özil ollut kujalla koko pelin.

E: puoliajan vikat 10 minuuttia kyllä paskaa koko jengiltä.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012, 21.47.50 kirjoittanut snooker »

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #22 : 03.11.2012, 22.07.18 »
Alkuun se näytti ettei kumpikaan, Essien tai Modric tiennyt mihin suuntaan mennä ja miten. Essien kyllä paransi loppua kohden. En kuitenkaan ole vakuuttunut tästä parivaljakosta. Supportti ylöspäin on vielä hakusessa, kaippa tuo Özil on sen takia ollut kujalla. Loppua kohden tuo ensimmäinen puolisko pääsi kyllä löysäksi.

Jos tässä saadaan kolmas maali hyvissä ajoin niin voisi Mourinho yllättää ja antaa nuorille peliaikaa aivan hyvin. Rohkeasti vain Alex ja Nacho kentälle.  :)
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #23 : 03.11.2012, 22.12.36 »
ultras sur:ille iso  :peukku_ylos:. meininki kauden parhaasta päästä.

essien ollut hyvä. modricilta vaatimatonta.
özil ollut kujalla koko pelin.

E: puoliajan vikat 10 minuuttia kyllä paskaa koko jengiltä.
Özil kyllä hävisi johonkin energisen alun jälkeen  :(

Olen vähän kahden vaiheilla vaikuttaako Ronaldon energisyys tai laiskuus Özilin pelitahtoon, vai onko Özilin pelillä suurempi vaikutus Ronaldon peliin. Yleensä toisen pelatessa koko sydämmellä on toinenkin pelannut suuremmalla tahtotilalla. Olen aiemmin pitänyt Ronaldon roolia suurempana, nyt en enää ole niin varma.

Tänään on taas molemmat pelanneet puolivaloilla alun jälkeen.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #24 : 03.11.2012, 22.19.40 »
Tänään on taas molemmat pelanneet puolivaloilla alun jälkeen.

En ole kiinnittänyt sen kummemmin huomiota, mutta sen verran kuitenkin ettei kumpikaan ole varastanut showta. Mietin tuossa parisen minuuttia sitten ihan hupia, että voisi tuon Cristianon vaihtaa tuolta pois. Kai Özil menisi sitten siinä samalla.  :D
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #25 : 03.11.2012, 22.25.47 »
Mitä tuolla tapahtuu  :D :o :-\  >:( :peukku_alas: :embarassed:
Kamalia suorituksia kerta toisensa perään.

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #26 : 03.11.2012, 22.27.49 »
Helppoja pallon menetyksiä keskialuella, josta johtuu se että Zaragoza on ottanut pelinhallinnan.

Tämän lisäksi lähes aina kun Real saa pallon niin yritetään pelata pitkää palloa ja niiden onnistumisprosentti toisella puoliajalla lähentelee nollaa.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #27 : 03.11.2012, 22.28.51 »
Kamalaa veivausta tosiaan on.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #28 : 03.11.2012, 22.29.12 »
Callejon kentälle.

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #29 : 03.11.2012, 22.29.43 »
ÖZIL POIS SAATANA

E:huoh, miksi di maria.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012, 22.32.25 kirjoittanut snooker »

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #30 : 03.11.2012, 22.30.37 »
Noh.. Di Maria vaihtoon, Callejon tilalle.. Olisi mielummin vaihtanut Özilin pois tai Kaka tilalle.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #31 : 03.11.2012, 22.38.46 »
Nacho kentälle.

Özilin 3.? peräkkäinen ysikymppi putkeen. Kysyn vaan että millähä vitun perusteella.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #32 : 03.11.2012, 22.42.18 »
Oijoi oli hemmetin hieno vapaapotku Ronaldolta!!!! YLÄRIMA PERKELE!!!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #33 : 03.11.2012, 22.43.39 »
Nacho kentälle.

Özilin 3.? peräkkäinen ysikymppi putkeen. Kysyn vaan että millähä vitun perusteella.
Nyt on kyllä viime minuutteina parantanut Özil pelannut paremmin (paremmalla työmoraalilla) ja kappas samaan aikaan alkoi Ronaldokin tehdä pystyjuoksujaan  :D
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #34 : 03.11.2012, 22.44.53 »
Özilin 3.? peräkkäinen ysikymppi putkeen. Kysyn vaan että millähä vitun perusteella.

Itse odotan Kakaa avaukseen Dortmundia vastaan, en keksi mitään syytä miksi Özilin pitäisi avata.

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #35 : 03.11.2012, 22.47.34 »
Itse odotan Kakaa avaukseen Dortmundia vastaan, en keksi mitään syytä miksi Özilin pitäisi avata.

Sama. Avustavat olleet myös aivan pihalla koko pelin. Ties kuinka monta virheellistä paitsio vihellystä, molempiin suuntiin.

ESSIEN 3-0!!!! hieno haku benzemalta.

E: oäooioioioio Modric 4-0. ekojen seuramaalien kiimaaa!

E2: Ronaldon 8 ottelun maaliputki katkesi.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2012, 22.58.28 kirjoittanut snooker »

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #36 : 03.11.2012, 22.50.50 »
4-0 WTF!!! Loppuminuuteilla 2 maalia  :pallo: :pallo: :pallo: :tuoppi: :tuoppi:

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #37 : 03.11.2012, 22.56.27 »
Aika odotettu ilta: Minimaalisella suoritustasolla 4-0 voitto. Tasoero joukkueiden välillä vaan oli niin järkyttävä, että Realin ei paljoa tarvinnut hikoilla pisteiden eteen.

Positiivista, että "rookiet" osuivat. Varmasti tekee hyvää itseluottamukselle. Lisäksi maalien kautta pääsee vielä paremmin joukkueeseen sisään.

Benzema on muuten joukkueen syöttökuningas tällä hetkellä. Wikipedian mukaan Essienin maaliin jo kauden 7. syöttö (3 La Liga, 2 UCL & 2 CdR). Özil ja Di Maria seuraavat (4 ja 3 syöttöä).

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #38 : 03.11.2012, 23.02.58 »
Oli kyllä peli Real Madridilta hirveää kuraa :peukku_alas: ... en tiedä säästeltiinkö sitten Dortmund peliin suurimmat energiat. Yksi suurin häpeän aihe oli Ramosin aivan käsittämättömän heikko suorittaminen (jälleen) oikealla laidalla; ei miehestä vain enää ole siihen rooliin, aivan käsittämättömiä pallon menetyksiä, sijoittumisvirheitä ja surkeaa suorittamista ylöspäin mentäessä :keskari: ja Albiol oli juuri niin paska kuin saattoi kuvitella, surkea pallollisena ja koko ajan myöhässä tilanteissa; aiheutti Postigan maalinkin (joka olisi pitänyt hyväksyä) omalla käsittämättömällä räpellyksellään :peukku_alas: . Hyökkäävistä pelaajista en viitsi sen enempää kommentoida, kun joka jätkällä näytti olevan 10% energiasta ja halusta käytössä. Ainoa positiivinen asia ottelusta: Casillas pelasi huippu pelin :peukku_ylos:

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 10: Real Madrid - Real Zaragoza
« Vastaus #39 : 03.11.2012, 23.35.45 »
Kaippa tässä jokin sortin mielipide sitten tokaista. Vaihtomiehet hakee vielä paikkaansa ja kyllä pelin on pakko kärsiä siitä. Siihen päälle vielä tähtien pitäisi tehdä enemmän töitä kuin mihin ovat tottuneet, mutta kun mahat painaa enemmän ja takit eivät pysy kiinni. Tässä kaiketi syy miksi pelaaminen näyttää lässähtäneen kasaan. Marcelon puuttuminen näkyy kyllä murmanskiin saakka, kun Marcelo pelaa ja tuo palloa ylös niin Cristianolla on huomattavasti vapaampi rooli jolloin pääsee myös hakeutumaan parempiin paikkoihin. Ei tulosta ilman supporttia, ellei käy tuuri. Myös tutkaparin Xabi-Sami poissaolo jarruttaa peliä myös niin perhanasti. Työmoraali kummallakin kohdallaan, yhteispeli toimii, tuntevat pelikaverinsa ja eivätkä epäiröi lainata palloa.
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.