Kaippa tässä jokin sortin mielipide sitten tokaista. Vaihtomiehet hakee vielä paikkaansa ja kyllä pelin on pakko kärsiä siitä. Siihen päälle vielä tähtien pitäisi tehdä enemmän töitä kuin mihin ovat tottuneet, mutta kun mahat painaa enemmän ja takit eivät pysy kiinni. Tässä kaiketi syy miksi pelaaminen näyttää lässähtäneen kasaan. Marcelon puuttuminen näkyy kyllä murmanskiin saakka, kun Marcelo pelaa ja tuo palloa ylös niin Cristianolla on huomattavasti vapaampi rooli jolloin pääsee myös hakeutumaan parempiin paikkoihin. Ei tulosta ilman supporttia, ellei käy tuuri. Myös tutkaparin Xabi-Sami poissaolo jarruttaa peliä myös niin perhanasti. Työmoraali kummallakin kohdallaan, yhteispeli toimii, tuntevat pelikaverinsa ja eivätkä epäiröi lainata palloa.