Äänestys

Mitä luisfigolle pitäisi tehdä tai mitä täällä pitäisi tapahtua?

bannia kaikki
6 (8.2%)
bannia luisfigo yms. muut jotka arvostelee hype-beckhamia
16 (21.9%)
lopettaa forum?
3 (4.1%)
jatkaa samaan malliin
33 (45.2%)
pelata http://195.92.224.73/j20/content/host.asp
5 (6.8%)
jotain muuta mutta mitä
10 (13.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 71

Kirjoittaja Aihe: kaikki vitutus juttu tänne!!!  (Luettu 127606 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raul # 7

• El Capitan
Vs: kaikki vitutus juttu tänne!!!
« Vastaus #460 : 16.09.2009, 00.54.39 »
En ois ikinä uskonu et Juventuksen tasuri voi vituttaa näin saatanasti... oikeesti nyt erittäin isoa  :keskari: sinne vanhan huoran suuntaan. Eivät saatana voita jotain Bordöötä kotona ja sinne meni meikäläisen 40 euron panoksen pitkäveto jossa muut pelit tottakai piti... Suurin vitutus seuraa siitä että Plasilin maali oli melko selkeä paitsio ja jollain toka vikalla minuttilla joku juve urpo tuikkas vitosen rajalta ylärimaan. VITTU!!

Ja jos joku vielä uskoo/kehtaa  ;) paitsiota tilanteessa epäillä niin tässä on todisteet: http://forum.rojadirecta.org/viewtopic.php?t=75938
22 sekunnin kohdalla video seis kun pallo jatketaan vaparin jälkeen on Plasil noin puol metriä paitsiossa vielä sillä samalla puolella millä linjuri seisoo... Ei voi ymmärtää
« Viimeksi muokattu: 16.09.2009, 00.56.50 kirjoittanut Raul # 7 »

pälle

« Vastaus #461 : 17.09.2009, 16.36.08 »
Ja jos joku vielä uskoo/kehtaa  ;) paitsiota tilanteessa epäillä niin tässä on todisteet: http://forum.rojadirecta.org/viewtopic.php?t=75938
22 sekunnin kohdalla video seis kun pallo jatketaan vaparin jälkeen on Plasil noin puol metriä paitsiossa vielä sillä samalla puolella millä linjuri seisoo... Ei voi ymmärtää
Ei ole paitsio. :P
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Cicinho

« Vastaus #462 : 17.09.2009, 17.04.11 »
edit. maali vaihdettu

« Viimeksi muokattu: 17.09.2009, 19.54.47 kirjoittanut Cicinho »
"Minun joukkueeni ei ole ikinä ollut tuollaisessa narussa." KPV:n valmentaja Jarmo Korhonen ottelusta VPS:ää vastaan.

Rootface

« Vastaus #463 : 17.09.2009, 17.32.59 »
Plasil on paitsiossa Bordöön maalin tehdessään.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Vehvi

« Vastaus #464 : 21.09.2009, 20.07.11 »
Owen! Vitun lisäajan maali pilasi monarin, josta olisi tainnut tulla about 12 000€.  :keskari:

pälle

« Vastaus #465 : 21.09.2009, 23.47.01 »
Oon hukannu verokortin :keskari:
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #466 : 22.09.2009, 00.04.59 »
Niitä saa uusia. Eikä maksa paljoa tai on jopa ilmaista. Ja jos joudut käyttämään "sivutulo-korttia", saat ylimääräiset verot takaisin 2 vuoden päästä pienen koron kanssa.  ;)
Aina saa jännittää, vaikka kausi ohi. Tätä on Real Madrid <3 Hyvässä ja pahassa..

pälle

« Vastaus #467 : 22.09.2009, 00.45.57 »
Niitä saa uusia. Eikä maksa paljoa tai on jopa ilmaista. Ja jos joudut käyttämään "sivutulo-korttia", saat ylimääräiset verot takaisin 2 vuoden päästä pienen koron kanssa.  ;)
Jos huomenna soitan ja tilaan sen niin kauankohan sen tulossa kestää? Verokortin siis?

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #468 : 22.09.2009, 01.36.19 »
Jos huomenna soitan ja tilaan sen niin kauankohan sen tulossa kestää? Verokortin siis?
Soita ja ne todennäköisesti pyytää menemään lähimpään verotoimistoon. Mene käymään henkilötietojen kanssa, vaikka ne ei sitä neuvoisikaan. Todennäköisesti asioiden käsittely nopeutuu, kun vierailet siellä. En muista miten pitkään kaverillani meni, mutta sanoi silloin sen olleen melko vaivatonta. Tästä on vaan aikaa yli 5 vuotta.

Verotomistossa ne oikeasti haluaa auttaa ja auttavatkin (toisin kuin Kelassa). Sen huomasin yrittäjänä ollessani.
Aina saa jännittää, vaikka kausi ohi. Tätä on Real Madrid <3 Hyvässä ja pahassa..

Rootface

« Vastaus #469 : 22.09.2009, 07.16.31 »
Jos aamulla soitat niin seuraavana päivänä on kortti kotona. Kertaakaan eivät ole käskeneet paikan päälle - pelkkä soitto on riittänyt.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Robben

« Vastaus #470 : 22.09.2009, 15.00.28 »
^ Sama. Vähän ne mulle ainakin nokkavasti siellä puhelimessa vastailivat, että miten nyt koululainen voi verokortin hukata ja mihin noin nuori sitä syksyllä tarvitsee (tämä siis pari vuotta sitten), mutta eipä siinä montaa päivää mennyt kun se kotiin ilmaantui.

Arakorn

« Vastaus #471 : 22.09.2009, 15.11.53 »
Netistäkin voi tilata jos on nettipankkikoodeja (tarvitaan henkilöllisyyden varmentamiseen).

Principe

« Vastaus #472 : 09.10.2009, 15.17.22 »
Miks ihmisten pitää aina luulla, että jos käytän Realin huivia, niin olisin joku isokin Crisu-fani?? Oikeesti ottaa päähän kun oletetaan, että kaikki Realin huivia käyttävät ovat enimmäkseen Cristiano Ronaldon faneja.

Vitutusta nostaa se, kun olen itse ollut Realin kannattaja jo lähemmäs kymmenen vuotta ja Cristiano Ronaldo ei ole KOSKAAN kuulunut omiin suosikkipelaajiini.

:keskari:

Arakorn

« Vastaus #473 : 09.10.2009, 21.58.12 »
Miks ihmisten pitää aina luulla, että jos käytän Realin huivia, niin olisin joku isokin Crisu-fani?? Oikeesti ottaa päähän kun oletetaan, että kaikki Realin huivia käyttävät ovat enimmäkseen Cristiano Ronaldon faneja.

Vitutusta nostaa se, kun olen itse ollut Realin kannattaja jo lähemmäs kymmenen vuotta ja Cristiano Ronaldo ei ole KOSKAAN kuulunut omiin suosikkipelaajiini.
Kerro toki lisää, kuka on sinua siksi luullut?

Music

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #474 : 09.10.2009, 22.03.05 »

:keskari:

Tähän ehdoton sama!!! :(
Vaikken itse kovinkaan usein käytä Madridin huiveja tms niin aina, jos kerron suosikkijoukkueeni, sieltä tulee vastaukseksi viittauksia tai kysymyksia Cristianosta.
Sama oli myös Beckhamin kohdalla.
Ei sillä, etten pitäisi heistä, pidin (pidän) kyllä kummastakin, mutta ärsyttää, kun ihmiset luulee, että oon valinnut suosikkijoukkueen vain jonkun söötin poitsun takia. :(

Roberto

« Vastaus #475 : 14.10.2009, 04.45.33 »
Jep, se on totta, että naishenkilöiden kiinnostus Real Madridia kohtaan on noussut liikaa CR:n siirryttyä valkoisiin! Jatkuvasti saa olla selittämässä mitä se tekee ja peliä olis tunkemassa katsomaan (häiritsemään meikäläistä typerillä kysymyksillä ja oih ihanaa, on se söpö jne. -ihailulla) ties millaista mujeria! Toista oli kun Hierro, Zidane ja muut tyylikkäät herrasmiehet pelasivat valkoisissa!
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

matskulainen

« Vastaus #476 : 14.10.2009, 10.59.00 »
HIIT :keskari:
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Raul # 7

• El Capitan
« Vastaus #477 : 14.10.2009, 11.23.17 »
HIIT :keskari:

On kyllä ällöttävä treenaus muoto mut toimii... Parit eka kertaa meinaa kyllä kiekko lentää ku lopettaa on se sen verran hirveetä

matskulainen

« Vastaus #478 : 21.10.2009, 23.54.56 »
Vituttaa 90% 13-16 kesäisistä. Se on paha ikä...muulle yhteiskunnalle. Vituttaa myös että on vasta keskiviikko.
"Eihän sitä mennä tupakallekaan ammusvaraston eteen."
Gravesenin kaadettua Iniestan.

"Vasen laita pelkkää timanttia, Heinze & Drenthe." -T.Virkkunen

Arpikudos

« Vastaus #479 : 22.10.2009, 15.10.11 »
Pelleilevät mopoilijat liikenteessä :keskari: Koko ajan pitää esittää kavereille millainen Valentino Rossi on. Ohitellaan autoja oikealta ja muuta paskaa pitää tehdä koko ajan yleisillä teillä :keskari: Tänäänkin meinasin ajaa mopon päälle, kun mopo tuli kärkikolmion takaa esinahka rullalla. Tilanteen jälkeen näytti vielä keskaria minulle.
''- Siinähän on oikein kirjaimellisesti perseet olalla!''
Tuomas Virkkunen