Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaaja-siirroista (vol.2)  (Luettu 158781 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kärsä

• Oma teksti
Re: Huhuja pelaaja-siirroista (vol.2)
« Vastaus #780 : 18.07.2005, 14.06.27 »
Jeps.. Ja chelsea on vahvistanut rinkiään Diarralla Le Havresta ja Wright-Phillipsin siirto on 98% varma..
Ja Essien on samassa tilanteessa kuin Robinho..

Aika vahvalta näyttää Chelsean kokoonpano ensi vuonna...  :peukku_alas: :keskari:
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Puuportti

« Vastaus #781 : 18.07.2005, 15.06.20 »
Essienin hintalapuksi laitettu yli 40 miljoonaa, sama summa jonka Chelsea olisi ollut valmis maksamaan Liverpoolille Gerrardista

KesantoVesa

« Vastaus #782 : 18.07.2005, 19.44.32 »
Wright-Phillipsin siirto varmistui. Stephane Dalmat Santanderiin.

Millonkohan Perez on aikonut aloittaa vahvistuksien etsimisen? :peukku_alas:

luisfigo

« Vastaus #783 : 18.07.2005, 20.08.53 »
Eli siis milloin seuraava sumu saapuu kaupunkiin :peukku_alas:
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

VilleL

« Vastaus #784 : 18.07.2005, 20.16.05 »
Eli siis milloin seuraava sumu saapuu kaupunkiin :peukku_alas:

Hyvä läppä.. :) Koskas se Robinhon poika liittyy tiimiiin? Vai liittyykö?

KesantoVesa

« Vastaus #785 : 18.07.2005, 20.35.04 »
On pitänyt liittyä jo viimeset puol vuotta. Nyt siirto jäissä Santosin typerän päällikön toimesta :keskari:

STRIKER

« Vastaus #786 : 18.07.2005, 21.07.34 »
Alkaa vähän epäilyttää toi Robinhon siirtyminen....ja sitä paitsi meillä on jo kolme huipukärkeä: Owen, Ronsku ja Raul. Jos ollaan hankkimassa lisää niin joku pitäis kans heittää ulos, mutta kuka?? No Raul se ei tule olemaan se ainakin on varmaa, Ronskun siirrosta Interiin on puhuttu mutta samalla Adriano olisi tulossa takasin....Oweniakin on oltu viemässä pois ja täällä jotkut varmaan toivookin sumusaarien pelurin suunnistavan kotia kohti. Varmaa on että kukaan viidestä kärjestä tuskin suostuu istuskelemaan penkillä ja seuraamaan muiden peliä.
 Pistää miettimään ketkä on ens kauden kärjet?? Ostoon / myyntiin vaikuttaa myös ensi kauden taktiikka, tullaanko pelaamaan kolmella vai kahdella kärjellä.
Ite mieluiten näkisin ens kauden Realissa kolmen kärjen taktiikan ja maaleja olsi tekemässä Raul, Adriano ja Robinho. Vaihdossa ja kentälläkin tekisi mieli nähdä Realin omia junnuja jotka sais tarvittaessa peliaikaa ja kokemusta. Raulia voisi peluuttaa myös keskikentällä mutta sielläkin alkaa olla tungosta jos Figo, Zizou jne. on jäämässä vielä Realiin.....
Jaahas, mitäköhän se Luxemburgo aikoo tehdä ja tuleeko ens kaudella se kaikkien odottama tripla???
« Viimeksi muokattu: 18.07.2005, 21.10.00 kirjoittanut STRIKER »
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #787 : 19.07.2005, 01.02.00 »
Kauden alkuun on vielä aikaa, joten ei vielä mennä paniikkiin...  ;D

Luxa oli peluuttanut Viikinkiä, Garciaa ja Becksiä keskikentän keskellä ja Zizouta kärkien (owen & Ronsku) takana.. Mitäköhän meinaa ku ZZ loukkaantuu... Meinaako pistää Robinhon siihen (jos saadaan...)

Adriano olis kova mut pitäisin mielelläni Ronskun...

Music

• ¡Hala Madrid!
« Vastaus #788 : 19.07.2005, 11.58.30 »
Adrianoa ei mun mielestä hirveästi tarvita (vaikka hän tosi hyvä onkin), jos Ronaldo, Owen tai Raul ei lähde. Raul ja Ronaldo saisi kyllä ainakin jäädä.
Robinhon mä haluaisin ensi kaudeksi, toivottavasti se siirto jo pian järjestyisi. En sitten tiedä millä paikalla häntä peluutettaisi, mutta ehdottomasti hänet kannattaisi hankkia. Zizoukin alkaa jo sen verran vanha olemaan, että korvaaja pitäisi saada. En tosin tiedä, olisiko Robinho hänen korvaajakseen hyvä, mutta oli miten oli, Robinhon haluaisin Realiin.
« Viimeksi muokattu: 19.07.2005, 12.00.55 kirjoittanut Music »

luisfigo

« Vastaus #789 : 19.07.2005, 19.33.50 »
Niin onhan tuota Joaquiniakin puhuttu viime vuodet Madridiin, ja välillä se on ollut "varma" siirto, mahtaako samoin käydä Robinhon kohdalla ::)

el Blanco

« Vastaus #790 : 19.07.2005, 19.39.59 »
Joaquín ei ole missään vaiheessa ollut varma eikä "varma". Robinho on ollut jo pariin otteeseen varma tulija. Ei tässä kannata vielä vääntää itkua robinhottomuudesta, niin kauan kuin siirtoikkuna on auki, voi tapahtua mitä tahansa. :peukku_ylos:

Finale

« Vastaus #791 : 19.07.2005, 22.09.02 »
Gutillekin oikein etsimällä etsitään ostajaa, on se nyt kumma kun ei kelpaa. Jos Guti lähtee ja siihen vielä Figo niin meille jää avauskokoonpanon verran keskikenttämiehiä siihen yksi loukkaantuminen niin... Toivottavasti olen täysin väärässä tässä asiassa ja Perezillä on siellä vielä muutama ässä hihassa. Kaikki puhuu omista junioreista, mutta totuus on että kyllä niitäkin pitää sisään ajaa rauhassa. Jos jollain on tietoa/kiinnostusta niin voisi kirjoittaa pienen tietopaketin lupaavimmista junnuista.

STRIKER

« Vastaus #792 : 19.07.2005, 22.21.05 »
Gutille etsitään ostajaa sen takia että ei ole mitään järkeä pitää joukkueessa pelaajaa jolla ei ole motivaatiota pelata vaihtomiehen roolissa. Guti itse haluaa siirtoa jos ei pääse avaukseen ja viime kausina on totuttu näkemään Guti pelkkänä vaihtomiehenä.
Tietopaketti lupaavista junnuista kannattaa laittaa Nuoret pelaajat-osioon.... ::)
Ronaldon siito ei mua haittais ollenkaan jos tilalle tulis Adriano. Adriano vasta 23-vuotias ja loistava tulevaisuus edessä mutta Ronaldo tuskin tulee pysymään huipulla enää useita vuosia.
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

el Blanco

« Vastaus #793 : 20.07.2005, 14.43.01 »
Pari siirtouutista jos joku ei ole huomannut: Salva Ballesta siirtyy Atléticosta Málagaan ja Martin Petrov Wolfsburgista Atléticoon.

Lisäksi Júlio Baptista pysyy ainakin ensi kauden ajan Sevillassa. Se on hyvä uutinen niin Sevillalle kuin myös koko la Ligalle. Baptistan ratkaisulle :peukku_ylos:

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #794 : 20.07.2005, 15.07.01 »
Totta! Baptista teki oikean ratkaisun.. Sille vois ottaa tänään pari  :tuoppi:.... ;D

Tiedä pitääkö nämä paikkaansa, mutta:
 -Gutia ollaan tarjoammassa Arsenaliin..
 -Pires olisi Realin kiikarissa..
 -Luque olisi myös Realin kiikarissa...

Jompikumpi Pires tai Luque olisi Solarin korvaaja...
« Viimeksi muokattu: 20.07.2005, 15.08.37 kirjoittanut Kärsä »

el Blanco

« Vastaus #795 : 20.07.2005, 15.11.52 »
Jaa-a...näemmä Ryan Giggsiäkin ollaan huhuilemassa Madridiin...

Piresistä en oikein osaa sanoa. On ihan nopea ja tekninenkin, siinä mielessä ei mulla mitään Piresiä vastaan ole, mutta ainahan tällaiset epäilyttää... ::)

Luque voisikin olla mielenkiintoinen hankinta. Toisi varmasti ainakin nopeutta. Jos kohtuuhinnalla saa niin mikä ettei! :peukku_ylos:

Puuportti

« Vastaus #796 : 20.07.2005, 15.24.05 »
Jaa-a...näemmä Ryan Giggsiäkin ollaan huhuilemassa Madridiin...

Piresistä en oikein osaa sanoa. On ihan nopea ja tekninenkin, siinä mielessä ei mulla mitään Piresiä vastaan ole, mutta ainahan tällaiset epäilyttää... ::)

Luque voisikin olla mielenkiintoinen hankinta. Toisi varmasti ainakin nopeutta. Jos kohtuuhinnalla saa niin mikä ettei! :peukku_ylos:

ite haluisin nähä jonku vähän nuoremman kuin Piresin tai Giggsin tulevan Realiin  :)

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #797 : 20.07.2005, 15.31.09 »
Luquella on ilmeisesti rinnassa €10 milj. hintalappu....

Giggs no way!!!  :peukku_alas:
Eikö viime vuonnakin ollu jotain juttua et Giggs tulis realiin?? ???

KesantoVesa

« Vastaus #798 : 20.07.2005, 16.18.20 »
Giggs ja Pires :keskari:  Talvella puhuttiin paljon joukkueen nuorentamisesta ensi kaudeksi, mutta näyttää siltä ettei mitään nuoria pelaajia ole edes kiikarissa. Hankitaan vaan jatkuvasti vanhoja ja väsyneitä kehäraakkeja. Ei kannata paljon puhua triplasta, jos hankinnat on tota luokkaa. Ja johan sovittiin myös, että tuolta päin Eurooppaa ei tuoda enää yhtään pelaajaa Madridiin! No onneksi ovat vain päättömiä huhuja ::)

Luquen voisin hyvinkin kuvitella realin paidassa. Monipuolisuutensa takia olis ihan hyvä vahvistus keskikentälle/hyökkäykseen :peukku_ylos:

luisfigo

« Vastaus #799 : 20.07.2005, 16.43.46 »
Mä en näe mitään järkeä ostaa yli 30v pelaajia, koska auttamatta siinä on jo ura kääntynyt laskuun ja hintalappu on hirvittävä