Kirjoittaja Aihe: Kausi 04-05 (vol.2)  (Luettu 91469 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Luis Enrique

  • Viestejä: 24
  • Oma teksti
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #480 : 09.05.2005, 10.58.46 »
Tänään ottaa real 3 pistettä racingiltä tuloksella 4-0 ja huomenna katalonialaiset ottaa turpiin valencialta ja sitten on mestaruuskin jo lähempänä.... :D :P
BURN! Enää kolme pistettä mestaruuteen! Hajotkaa hopeaanne.
FC Barcelona till i die!
Anti-Real Madrid.
Loves to be HATED
Foorumin ainut MIES

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #481 : 09.05.2005, 12.50.54 »
Kyllä Barca on nyt mestari, mutta onneksi ei jäänyt huono maku loppukaudesta kuten vuosi sitten.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #482 : 09.05.2005, 13.52.50 »
vituttaa...

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #483 : 09.05.2005, 14.40.47 »
Kyllä vituttaa joo, mutta ei tässä huonolle joukkueelle hävitä.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #484 : 09.05.2005, 15.14.27 »
No joo tänä vuonna ei mestaruuksilla päästy juhlimaan  :(
Ens kaudella sitten otetaan tämänkin kauden puolesta palkintoja... ;D
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Pete

  • Viestejä: 44
  • Oma teksti
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #485 : 09.05.2005, 16.20.02 »
kun nyt taas täällä olen (varmaan vuoden tauon jälkeen), niin voin sanoa samaa kuin äsköinen heppu. tämä kausi meni niin kuin menikin ja ensi kaudella on sitten taas mestaruuksien aika.
« Viimeksi muokattu: 09.05.2005, 16.20.23 kirjoittanut Pete »

Pete

  • Viestejä: 44
  • Oma teksti
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #486 : 09.05.2005, 16.22.53 »

Kyllä vituttaa joo, mutta ei tässä huonolle joukkueelle hävitä.


totta, tai tarkemmin sanottuna  hävittiin paremmin onnistuneelle huippujoukkueelle.

Raul

  • Vieras
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #487 : 09.05.2005, 16.27.58 »
Eipä auttanu hyvin mennyt loppukausi, kun alkukausi meni sen verran vituiks. Noh, ens vuonna uudestaan  ;)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #488 : 09.05.2005, 19.10.32 »
Kesä on jo ovella, kausi on loppusuoralla - tässäkö se nyt oli? Juuri äskenhän oli vasta elokuun loppu ja Mallorca-ottelu...
Enää on siis jäljellä kolme ottelua, vierailu Sevillassa, derby kotona ja viimeinen matsi sitten la Romaredalla.
Alla on hieno ja imarteleva 5-0-kotivoitto Racingista, samalla sivuttiin sitä seitsemän peräkkäisen voitetun ottelun ennätystä liigassa. Kyllähän se homma toimii lamajengejä vastaan, todellinen loppusuoran taso mitataan taas sitten lauantaina Pizjuanilla. Alla Sevillalla on 1-0-tappio paikalliskamppailussa Betisiä vastaan, silti joukkue majailee vielä sitkeästi kolmantena.

Mestaruus, keväällä 2005, matkaa siis Kataloniaan. Se on enää sinettiä vaille selvä asia. Kakkossija maistuu tietysti karvaalta, mutta ottaen huomioon kauden kaksi- tai jopa monijakoisuuden, niin hopeaan täytyy olla loppujen lopuksi ihan tyytyväinenkin. Onhan tämä nyt ollut monta kertaa parempi kevät kuin vuosi sitten!

Luis Figo lähtee kesällä aivan varmasti. Kaikki tietävät sen. Lusitaani istunnee penkillä myös Sevilla-ottelussa. Muista siirtoasioista sen verran, että Owenin asema kesällä ei ole kovinkaan turvattuna. Jos Madrid hankkii hyökkääjän, niin se voi hyvinkin tietää jonkun hyökkääjän poislähtöä. Ja se lähtijä olisi varmasti Owen. Mikään välttämättömyys Owenin lähtö ei uudesta hyökkääjästä huolimatta kuitenkaan ehkä olisi, sillä Raúlista on profiloitumassa puhdas keskikenttäpelaaja. Tulevasta kesästä onkin muotoutumassa erittäin mielenkiintoinen. Ei pelkästään tulijoiden ja lähtijöiden kannalta, vaan myös kokoonpanon ja ryhmityksen muotoutumisen kannalta. Spekulaatioita tulee siis varmasti riittämään pitkin kesää. Toivottavasti joukkue kuitenkin hitsaantuu hyvin kasaan jo harjoitusten alkaessa, eikä elokuun lopulla aivan kauden kynnyksellä.

Joka tapauksessa, kauden 2004-2005 hienoimpia hetkiä ovat otteluista olleet päällimmäisinä 4-2-kotivoitto AS Romasta, 1-0-kotivoitto Valenciasta, tärkeä nousu tasuriin Kiovassa ja Barcan voittaminen kotona. Muita hienoja ja tärkeitä hetkiä ovat olleet Owenin positiiviset osumat, Solarin jatkosopimus, Luxemburgon saapuminen, Gravesenin hankinta ja taistelu loppuun saakka liigassa. Niitä synkempiä hetkiä onkin sitten ollut enemmän. Tekee kipeää näitä luetella, mutta menkööt nyt samalla...fiasko Leverkusenia vastaan vieraissa, uinahdus Camp Noulla, Bilbao nöyryytti sekä vieraissa että kotona, Depor teki saman jutun, Baptista rankaisi juuri joulun alla, Xavi Morén maali riitti Valladolidille ja Zalayeta kiitti Raúl Bravoa loistavasta syötöstä. Niin paljon tuskaa, niin paljon valkoisia kyyneleitä.
iGracias el Real! ... kaikesta huolimatta...




luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #489 : 09.05.2005, 19.32.01 »
Päin vittuahan kausi meni jos ei tule pystiä, Real Madrid kun on sellainen organisaatio että periaatteessa jokainen pysti on voitettavissa, ja siihen vissiin pyritäänkin ::)
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

VilleL

  • Viestejä: 332
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #490 : 10.05.2005, 15.48.24 »
nyt sitte aletaan venaa kieli pitkällä niitä hankintoja.. :P Saa nähdä miten joukkue muuttuu.. :-\

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #491 : 11.05.2005, 15.22.28 »
Lauantaina on siis tiukka ottelu Sevillan Sánchez Pizjuánilla. Viime kaudella samaisessa ottelussa kyyti oli madridilaisille kylmää, kun valkopunaiset voittivat peräti 4-1. Vierailijoiden maalin teki silloin Ronaldo. Kauden ensimmäinen kohtaaminen tällä kaudella Santiago Bernabéulla päättyi Sevillan 0-1-voittoon. Maalintekijänä hääräili Johannes Kastaja yhdeksännellätoista peliminuutilla.
Madridin kokoonpanoon tuskin tulee muutoksia. "Kolmen kärjen" -systeemi näyttää kestävän vielä loppupelit. Kauheasti mitään paineita ei enää joukkueella ole, mutta voitto olisi tietenkin mukava saada. Sevilla on kuitenkin kova kotonaan ja syttyy varmasti el Realia vastaan. Ehdottomasti yksi kauden vaikeimmista vierasotteluista on nyt kyseessä.

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #492 : 11.05.2005, 15.29.59 »
Kyseiseen matsiin lähdetään jo tappioasemasta, kun peli-into ei liene enää korkeimmillaan kun taas Sevilla pelaa ratkaisevia otteluitaan Cl-paikkaa himoten. Eipä suurempia oo odotettavissa

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #493 : 12.05.2005, 07.14.18 »
Real Madridille sakot kannattajan rasistisesta banderollista
12.05.2005 07:19
Real Madrid

Espanjan väkivallan vastainen komitea langetti jalkapalloseura Real Madridille 3001 euron sakon. Sakon perusteena on, ettei seura estänyt kannattajiaan tuomasta katsomoon isoa maahanmuuttajavastaista banderollia lauantaisessa liigaottelussa.

Banderollissa luki muun muassa "He tunkeutuvat maahamme, he tappavat meidät".

Julistusta kannatelleet fanit tunnetaan äärioikeistolaisista näkemyksistään. Madridin turvallisuuspäällikkö poisti banderollin ottelussa, jossa Madrid voitti Racing Santanderin 5-0.

(MTV3-STT-Reuters-AP)





Ihme pelleilyä tollainen sakkojen antaminen tuollaisista jutuista >:(
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Raul

  • Vieras
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #494 : 12.05.2005, 07.34.55 »
Real Madridille sakot kannattajan rasistisesta banderollista
12.05.2005 07:19
Real Madrid

Espanjan väkivallan vastainen komitea langetti jalkapalloseura Real Madridille 3001 euron sakon. Sakon perusteena on, ettei seura estänyt kannattajiaan tuomasta katsomoon isoa maahanmuuttajavastaista banderollia lauantaisessa liigaottelussa.

Banderollissa luki muun muassa "He tunkeutuvat maahamme, he tappavat meidät".

Julistusta kannatelleet fanit tunnetaan äärioikeistolaisista näkemyksistään. Madridin turvallisuuspäällikkö poisti banderollin ottelussa, jossa Madrid voitti Racing Santanderin 5-0.

(MTV3-STT-Reuters-AP)





Ihme pelleilyä tollainen sakkojen antaminen tuollaisista jutuista >:(

No, eipä ollu järin suuret sakot  ;D

Royce

  • Vieras
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #495 : 12.05.2005, 09.47.39 »
Suurempaa horoilua on vielä kuluttaa resursseja "3001e" sakkojen antamiseen, toi euro tossa vielä jotenkin hoitopalkkiota?

Luis Enrique

  • Viestejä: 24
  • Oma teksti
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #496 : 12.05.2005, 09.57.55 »
Real Madridille sakot kannattajan rasistisesta banderollista
12.05.2005 07:19
Real Madrid

Espanjan väkivallan vastainen komitea langetti jalkapalloseura Real Madridille 3001 euron sakon. Sakon perusteena on, ettei seura estänyt kannattajiaan tuomasta katsomoon isoa maahanmuuttajavastaista banderollia lauantaisessa liigaottelussa.

Banderollissa luki muun muassa "He tunkeutuvat maahamme, he tappavat meidät".

Julistusta kannatelleet fanit tunnetaan äärioikeistolaisista näkemyksistään. Madridin turvallisuuspäällikkö poisti banderollin ottelussa, jossa Madrid voitti Racing Santanderin 5-0.

(MTV3-STT-Reuters-AP)





Ihme pelleilyä tollainen sakkojen antaminen tuollaisista jutuista >:(
Ja kukaan  tällä foorumilla ei näe mitään ongelmaa tuossa banderollan sanomassa? Kaikki hyväksyvät sen tuosta vain?
« Viimeksi muokattu: 12.05.2005, 10.07.47 kirjoittanut Luis Enrique »
FC Barcelona till i die!
Anti-Real Madrid.
Loves to be HATED
Foorumin ainut MIES

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #497 : 12.05.2005, 10.44.31 »
phyy.. ihan oikein sakottaa tommosesta .. niiku rasistisista huudoistaki
pitäis olla vaan isommat sakot et joukkueita kiinnostais oikeesti estää tollanen...

Se joka toista haukkuu on itte hyvä

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #498 : 12.05.2005, 10.45.00 »
Lainaus
Ja kukaan  tällä foorumilla ei näe mitään ongelmaa tuossa banderollan sanomassa? Kaikki hyväksyvät sen tuosta vain?

Kumpi on pahempaa, soihtusade San Sirolla vai pieni viaton banderolli Bernabéulla? Tiedän, voi olla turhaa vertailua, mutta mistä me tiedämme totuuden? Jospa todellakin marokkolaiset keikarit vievät työpaikkoja kastillalaisilta perusspansekilta, jospa Espanjan kansa on todellakin kyllästynyt ulkomaalaisiin...ei pelkästään äärioikeistolaiset vaan ihan muutkin. Jospa US puhuukin totta, hiukan ehkä provosoiden, tuoden esille omia mielipiteitään ja sitä statustaan, josta heidät tunnetaan.
Ja sakkohan taitaa olla kolmas tällä kaudella, on niin naurettavan pieni että sillä ei ole paskaakaan merkitystä. Maksetaan kiltisti, kiitti hei ja peli jatkuu. Ihmeellistä kyllä, miksi samalla ei kiinnitettäisi huomiota Etelävaltioiden lippuihin, äärioikeistolaisiin tunnuksiin ja uusnatsimerkkeihin? Suomenkin media heräilee ja horoilee, kattokaa: Real Madridilla on rasistisia faneja? Oijoi...Mitä vitun faneja? Puhuisivat edes oikein termein. Rasistisia ultria, niin kuin melkein kaikki ultrat, kaikki samankaltaiset. Täällä tuulipukumaassa kun ei tajuta kansallisia epäkohtia, kulttuurista puhumattakaan. Meidän on helppo tuomita täältä pohjoisesta, emme oli paikan päällä Espanjassa. Emme pysty itse aistimaan tarkoituksia jne. ..

 

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Kausi 04-05 (vol.2)
« Vastaus #499 : 12.05.2005, 12.25.40 »
Itelläni kun on asunto Etelä-Espanjassa ja aikaa tulee siellä vietettyä, niin voin kertoa, että laittomasti maahan tulleet marokkolaiset todellakin ovat suuri ongelma Espanjassa. Suurin osa Afrikkalaisista elää ilman henkilöpapereita tai sitten väärennetyillä passeilla. Poliisin resurssit ei riitä millään kaikkien kiinnisaamiseen. En kyllä usko siihen, että maahanmuuttajat vievät työpaikkoja espanjalaisilta. Kiinnijäämisen vaara on niin suuri, ettei ilman henkilötodistuksia kannata töihin hakeakaan. Marokkolaisten joukossa iso osa on oikeasti häiriköitä, rikollisia tai murhaajia, joten kyllä tollanen banderolli katsomossa on aika pieni rikos, varsinkin kun se ei aiheuta mitään vahinkoa kellekään.