Kirjoittaja Aihe: Fernandon muistoa kunnioittaen...  (Luettu 14531 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #20 : 16.01.2005, 19.46.50 »
Kyllähän Gerrard on briteistä parhain, mutta tapa jolla hän pallosta taistelee ei aina tapahdu kovin siistillä tavalla.

Todellaki! Välillä Gerrard yrittää vetää niin hullunkiilto silmissä sukille et huh huh! Onneks ei oo vielä telonu kovinkaa pahasti ketää.

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #21 : 16.01.2005, 21.19.22 »
Kyllähän Gerrard on briteistä parhain, mutta tapa jolla hän pallosta taistelee ei aina tapahdu kovin siistillä tavalla.

Todellaki! Välillä Gerrard yrittää vetää niin hullunkiilto silmissä sukille et huh huh! Onneks ei oo vielä telonu kovinkaa pahasti ketää.

Mut mun mielestä se on parempi et vähä on hullunkiiltoa ku et sipsuttaa ballerina puku päällä vieres ja varoo ettei meikit mee pilalle niinkun nykyRealis on taipumus tapahtua..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #22 : 16.01.2005, 23.26.21 »
Kyllähän Gerrard on briteistä parhain, mutta tapa jolla hän pallosta taistelee ei aina tapahdu kovin siistillä tavalla.

Todellaki! Välillä Gerrard yrittää vetää niin hullunkiilto silmissä sukille et huh huh! Onneks ei oo vielä telonu kovinkaa pahasti ketää.

Mut mun mielestä se on parempi et vähä on hullunkiiltoa ku et sipsuttaa ballerina puku päällä vieres ja varoo ettei meikit mee pilalle niinkun nykyRealis on taipumus tapahtua..
No mutta höpsis! ;D
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #23 : 16.01.2005, 23.38.12 »
Kyllähän Gerrard on briteistä parhain, mutta tapa jolla hän pallosta taistelee ei aina tapahdu kovin siistillä tavalla.

Todellaki! Välillä Gerrard yrittää vetää niin hullunkiilto silmissä sukille et huh huh! Onneks ei oo vielä telonu kovinkaa pahasti ketää.

Olen samaa mieltä. Tuollaiset siat kuuluvat jääkiekkokaukaloon. Mies on perusbritti mentaliteetilla hajoita ja hallitse. Valitettavasti sellaiset pelaajat ovat nykypäivänä arvostettuja. Toista oli ennen vanhaan!  :( ;D
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Roopeldo

  • Viestejä: 46
  • Ei oo muutaku Kärpät
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #24 : 21.01.2005, 00.46.30 »
Kyllähän Gerrard on briteistä parhain, mutta tapa jolla hän pallosta taistelee ei aina tapahdu kovin siistillä tavalla.

Todellaki! Välillä Gerrard yrittää vetää niin hullunkiilto silmissä sukille et huh huh! Onneks ei oo vielä telonu kovinkaa pahasti ketää.

Olen samaa mieltä. Tuollaiset siat kuuluvat jääkiekkokaukaloon. Mies on perusbritti mentaliteetilla hajoita ja hallitse. Valitettavasti sellaiset pelaajat ovat nykypäivänä arvostettuja. Toista oli ennen vanhaan!  :( ;D


Voi herranjumala mitä tekstiä! Sitä voi pelata lujaa, mutta oikein. Vi*uttaa tuo nykyaikainen jalkapallo siinä mielessä, ku kaveri on vähänki iholla, niin kaadutaan figomaisesti ja kun ei tule vaparia niin vingutaan tuomarille. En sillä että itse pitäisin valioliiga futiksesta, mutta meneehän tuo teksti jo hiukan yli. Lampard ja gerard valioliigan kovimmat nimet.
- MIKSI HJALLIS kutsuu kesäisin Teemu
Selänteen mökilleen? -Hän haluaa sinne maailman parhaan laiturin.

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #25 : 22.01.2005, 17.03.23 »
Fernandon otteet Liverpoolin paidassa, osa 2:

Tänään siis pelattiin Southampton-Liverpool ja El Moro pelasi koko ottelun. Matsi siis päättyi kotijoukkueen 2-0-voittoon. Ensimmäisellä puoliskolla Moro oli aivan näkymätön. Taisi koskea palloon vain kolme kertaa. Toisella puoliskolla näkymättömyys jatkui. Morolla oli vain yksi paikka koko ottelussa ja sekin oli kaukolaukaus pari metriä ennen rankkarialuetta. Laukaus kuitenkin suuntautui reilusti yli maalin. Kaikin puolin Poolin peli oli surkeaa, Baros pyöri ja hyöri hyökkäyksessä, mutta ei saanut yhtään mitään aikaan. Kentälle puoliajalla vaihdettu Sinama toi uutta vauhtia laidoille, mutta Pool ei pystynyt puhkomaan Southamptonin hyvin organisoitua puolustusta. Morosta ei ollut mihinkää...tosin eipä hänelle paljon paikkoja pystytty petaamaankaan. Baros on selvästi rakentavassa roolissa ja Moron pitäisi olla puhdas viimeistelijä, mutta homma ei toimi. Baros ei loppujen lopuksi osaa rakentaa vaan pyörii mitään saamattomasti. Moro ei varmasti ole tyytyväinen peliinsä...parannettavaa löytyy, mutta on vaikeaa olla parempi kun Pool pelaa noinkin paskasti.

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #26 : 22.01.2005, 17.12.47 »
Tyhmää laittaa Baros "rakentaan pelii" ku eihän se osaa ku tehdä maaleja.. Jos niitäkään..

Moron puolustukseksi vois sanoo et aika vaikeeta olla aloituksessa kun on Realis istunu penkillä koko kauden... Ja englantilainen pelityyli on erilainen kuin millanen Moro on tottunut..
« Viimeksi muokattu: 22.01.2005, 17.13.09 kirjoittanut Kärsä (VSA) »
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #27 : 28.01.2005, 15.47.51 »
Kyllähän Gerrard on briteistä parhain, mutta tapa jolla hän pallosta taistelee ei aina tapahdu kovin siistillä tavalla.

Todellaki! Välillä Gerrard yrittää vetää niin hullunkiilto silmissä sukille et huh huh! Onneks ei oo vielä telonu kovinkaa pahasti ketää.

Olen samaa mieltä. Tuollaiset siat kuuluvat jääkiekkokaukaloon. Mies on perusbritti mentaliteetilla hajoita ja hallitse. Valitettavasti sellaiset pelaajat ovat nykypäivänä arvostettuja. Toista oli ennen vanhaan!  :( ;D


Voi herranjumala mitä tekstiä! Sitä voi pelata lujaa, mutta oikein. Vi*uttaa tuo nykyaikainen jalkapallo siinä mielessä, ku kaveri on vähänki iholla, niin kaadutaan figomaisesti ja kun ei tule vaparia niin vingutaan tuomarille. En sillä että itse pitäisin valioliiga futiksesta, mutta meneehän tuo teksti jo hiukan yli. Lampard ja gerard valioliigan kovimmat nimet.

Tämän kommentoijan Kärpät logon huomioon ottaen kommentin voi jättää omaan arvoonsa :P

Ja kyllä Lampard ja Gerrard taistelevat Valioliigan "kovimman pelaajan" tittelistä muiden lanaajien, kuten Hamann ja Rooney, kanssa.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #28 : 28.01.2005, 16.06.49 »
Briteis o ihan sikana kolaajia, mutta Lampardin ja Gerrardin ero noihin puujalkoihin on että kaverit osaa pelata jalkapalloa.. Taitavia monella tavalla ja omaavat kaiken lisäksi peliälyä.. Toisin kun muut räpeltäjät...
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #29 : 28.01.2005, 16.48.39 »
Joo, mutta kyllä ne tuonkin lanaamisen hallitsee erittäin hyvin. Sen tuntee moni jaloissaan tänäkin päivänä.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #30 : 28.01.2005, 17.15.03 »
Joo, mutta kyllä ne tuonkin lanaamisen hallitsee erittäin hyvin. Sen tuntee moni jaloissaan tänäkin päivänä.
en kiellä..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #31 : 02.02.2005, 07.30.03 »
Fernando teki eilen ensimmäisen maalinsa Liverpoolin paidassa vierasottelussa Charltonia vastaan.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #32 : 02.02.2005, 23.01.29 »
Fernando teki eilen ensimmäisen maalinsa Liverpoolin paidassa vierasottelussa Charltonia vastaan.

Ja syötti voittomaalin, jonka laukoi Riise.

Moro :peukku_ylos:

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #33 : 03.02.2005, 15.30.53 »
El Moro johdattaa Liverpoolin vielä menestyksen tielle. Sille rupusakille menestykseksi luetaan jo Mestarien Liigaan pääseminen.  ;D
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #34 : 03.02.2005, 15.45.39 »
El Moro johdattaa Liverpoolin vielä menestyksen tielle.

Niinpä.. Ja jos olisi saanut Realissa mahdollisuuden pelata voisi la Ligan asetelma olla hieman erilainen..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Roberto

  • Viestejä: 685
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #35 : 03.02.2005, 15.49.55 »


Niinpä.. Ja jos olisi saanut Realissa mahdollisuuden pelata voisi la Ligan asetelma olla hieman erilainen..

Vain jos olisi pelannut Owenin paikalla. Raul ja Ronsku on hoitaneet hommansa kunnialla.
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

Puhkin

  • Viestejä: 339
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #36 : 03.02.2005, 20.16.52 »
Luulempa, että jos Fernando olisi pelannut ja Ronsku penkillä olisi Real vasta ehkä kolmas, sillä ei kukaan muu maailmassa tee samanlaisella prosentilla maaleja kuin Ronsku..

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #37 : 03.02.2005, 21.35.09 »
Tarkoitin lähinnä että Morientes olisi saanut pelata enemmän.. Ei korvaamaan Ronaldoo tai Raúlia.. Vaikkapa tullut mielummin vaihdosta kentälle kuon Owen jne...
« Viimeksi muokattu: 03.02.2005, 21.35.25 kirjoittanut Kärsä (VSA) »
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #38 : 05.02.2005, 17.15.37 »
Ja Morientes maalannut taas... peliä pelattu 10 min...
On se jekku kaveri!!  ;D
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Fernandon muistoa kunnioittaen...
« Vastaus #39 : 05.02.2005, 18.14.00 »
Ja Morientes maalannut taas... peliä pelattu 10 min...
On se jekku kaveri!!  ;D
Oh yeah Baby!
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer