Fernandon otteet Liverpoolin paidassa, osa 2:
Tänään siis pelattiin Southampton-Liverpool ja El Moro pelasi koko ottelun. Matsi siis päättyi kotijoukkueen 2-0-voittoon. Ensimmäisellä puoliskolla Moro oli aivan näkymätön. Taisi koskea palloon vain kolme kertaa. Toisella puoliskolla näkymättömyys jatkui. Morolla oli vain yksi paikka koko ottelussa ja sekin oli kaukolaukaus pari metriä ennen rankkarialuetta. Laukaus kuitenkin suuntautui reilusti yli maalin. Kaikin puolin Poolin peli oli surkeaa, Baros pyöri ja hyöri hyökkäyksessä, mutta ei saanut yhtään mitään aikaan. Kentälle puoliajalla vaihdettu Sinama toi uutta vauhtia laidoille, mutta Pool ei pystynyt puhkomaan Southamptonin hyvin organisoitua puolustusta. Morosta ei ollut mihinkää...tosin eipä hänelle paljon paikkoja pystytty petaamaankaan. Baros on selvästi rakentavassa roolissa ja Moron pitäisi olla puhdas viimeistelijä, mutta homma ei toimi. Baros ei loppujen lopuksi osaa rakentaa vaan pyörii mitään saamattomasti. Moro ei varmasti ole tyytyväinen peliinsä...parannettavaa löytyy, mutta on vaikeaa olla parempi kun Pool pelaa noinkin paskasti.