Kirjoittaja Aihe: La liga tv:stä?  (Luettu 46957 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #40 : 31.08.2005, 20.58.58 »
mistä näätte realin tekemät maalit netissä??...olis se paljon mukavampaa ku toivoa et urheiluruutu näyttää "pikkukoosteen"...

Music

  • Viestejä: 222
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #41 : 31.08.2005, 21.03.27 »
http://realmadridfans.net/videos.htm

Tää osote on ollut jo aiemmin esillä tällä forumilla, mutta sieltä mä ainakin katon.
« Viimeksi muokattu: 31.08.2005, 21.08.46 kirjoittanut Music »

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #42 : 31.08.2005, 21.14.09 »
olis yks kysymys.. mikä oli se sivusto mist pystys torrentilla imuttaa futis pelejä?? Sivu on pariin kertaan ollut foorumilla esillä..   ??? ???

Tarkoitat varmaan Maxxed Football Forumii. osoite on http://www.fbtz.com/forum/
Tuonne postataan lähes jokainen suurimpien liigojen matsi. Torrentilla voi ladata. Vaatii rekisteröitymisen.

Puhkin

  • Viestejä: 339
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #43 : 01.09.2005, 17.36.03 »

robinho

  • Viestejä: 559
  • Rooney, C.Ronaldo and Becks for ever
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #44 : 06.09.2005, 20.49.42 »
Koska urheilukanava alkaa näyttää taas Espanjan liigaa
Robinho, Beckham, Cicinho, Adriano, Ronaldinho, Rooney, Cristiano Ronaldo, Gerrard, Lampard, Terry, Robben, Casillas, Nedved, Kaka, Lucio, Vieira, Diego, Totti, Del Piero, Nesta, Ballack, Buffon, Zlatan, Shevchenko, Nistelrooy, Eremenko jr, Joaquin, Riquelme, Baptista, Adu, Messi

Kärsä

  • Viestejä: 794
  • Oma teksti
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #45 : 06.09.2005, 20.53.19 »
Koska urheilukanava alkaa näyttää taas Espanjan liigaa
Tarkkaa tietoa en ole itse ainakaan löytänyt mutta eiköhän se kohta ala taas pyöriä..  :peukku_ylos: :tuoppi:
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #46 : 06.09.2005, 21.43.10 »
Urheilukanavan sivuilta:

URHEILUTEKSTI   J A L K A P A L L O 
                                       
 BUNDESLIIGA JA ESPANJAN LIIGA KAUDELLA
 2005-06                               
                                       
 Urheilukanava esittää kaudella 2005-06
 suorina lähetyksinä 25 ottelua         
 Bundesliigasta ja 25 ottelua Espanjan 
 liigasta.                             
                                       
 Syyskaudella kansainvälisen jalkapallon
 televisiointipäiväksi tulee sunnuntai 
 ja päivässä vuorottelevat Bundesliiga 
 ja Espanjan liiga. Lähetykset käynnis-
 tyvät lokakuun alussa. Luvassa syksyllä
 on yhteensä 10 ottelua ja televisioin-
 tiohjelma varmistetaan elokuun aikana.
                                       
 Kevätkaudella molemmista liigoista on 
 luvassa viikoittaiset lähetykset koko 
 kevään ajan.                           
                                       
 Ottelut selostaa Tuomas Virkkunen. 
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

beckham 23

  • Viestejä: 2
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #47 : 14.09.2005, 20.27.10 »
eikös urheilukanavakin näytä Espanjan liigasta 25 ottelua :peukku_ylos:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #48 : 14.09.2005, 20.33.03 »
eikös urheilukanavakin näytä Espanjan liigasta 25 ottelua :peukku_ylos:

Et jaksanu sitten yhtään lukea??????
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #49 : 19.09.2005, 10.30.08 »
kattelin taas UK:n ohjelmatietoja nii ei siel oo kyl häivähdystäkään bundesliigan tai primeran peleistä......ite uskon et sit ku toi ruotsin liiga saadaan päätökseen ne rupee näyttämään saksaa ja espanjaa taas...

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #50 : 19.09.2005, 13.53.41 »
kattelin taas UK:n ohjelmatietoja nii ei siel oo kyl häivähdystäkään bundesliigan tai primeran peleistä......ite uskon et sit ku toi ruotsin liiga saadaan päätökseen ne rupee näyttämään saksaa ja espanjaa taas...

Jos nyt muistan oikein niin UK:n ensimmäinen La Liga matsi tulee 2.10.. Peliä ei ole vielä päätetty..
Silloin olisi tälläisiä pelejä tarjolla:

Sevilla- Espanyol
Barca- Zaragoza
R.Sociedad- Betis
Getafe- Valencia
RMA- Mallorca
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Morienttes

  • Viestejä: 215
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #51 : 21.09.2005, 09.12.33 »
Urheilukanavan sivuilla oli tämmöstä infoa:

HUIPPUFUTISTA ESPANJASTA JA SAKSASTA
Kaudella 2005-06 nähdään 25 ottelua kummastakin sarjasta pääsääntöisesti sunnuntaisin.

  2.10. Espanjan liigan ottelu
16.10. Saksan  jalkapalloliiga tai Espanjan liigan ottelu
23.10. Espanjan liigan ottelu
30.10. Espanjan liigan ottelu
  6.11. Espanjan liigan ottelu
20.11. Saksan  jalkapalloliigan tai Espanjan liigan ottelu
27.11. Saksan  jalkapalloliigan tai Espanjan liigan ottelu
  4.12. Saksan  jalkapalloliigan tai Espanjan liigan ottelu
11.12. Saksan  jalkapalloliigan tai Espanjan liigan ottelu
18.12. Saksan  jalkapalloliigan tai Espanjan liigan ottelu

Uusinnat aina tiistaisin kello 22.00

Ja pelithän yleensä saadaan tietää about viikkoa ennen.

fernando

  • Viestejä: 148
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #52 : 21.09.2005, 20.15.28 »
20.11 todennäköisesti tulee Espanjan liigan ottelu  8)

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #53 : 24.09.2005, 14.28.43 »
Ensimmäinen ottelu taitaa olla Malaga vs Atl. Madrid  :-\
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #54 : 24.09.2005, 16.33.43 »
Ensimmäinen ottelu taitaa olla Malaga vs Atl. Madrid  :-\

Miks olisi?? vai onko tämä jo varma??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #55 : 24.09.2005, 21.54.39 »
Mulle riittää, kun lataan Soccerclips.netistä kaikki Realin maalit.

Sewe

  • Viestejä: 264
    • http://sewe.cjb.net
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #56 : 24.09.2005, 23.24.00 »
no onhan se nyt siistii istuu nojatuolist samal ku tulee Realin peli, ja vetää muutama kepu! :tuoppi:
O-ou

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #57 : 25.09.2005, 01.50.13 »
Ensimmäinen ottelu taitaa olla Malaga vs Atl. Madrid  :-\

Miks olisi?? vai onko tämä jo varma??
UK:n sivuilta:
Espanjan liigan tv-avaus: 2.10. Malaga - Atl. Madrid klo 20.55

eli varma on
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #58 : 25.09.2005, 11.11.00 »
Oisko tolla kierroksella ollut parempia pelejä?

fernando

  • Viestejä: 148
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #59 : 25.09.2005, 12.35.59 »
Oisko tolla kierroksella ollut parempia pelejä?

mm. Villarreal-Athletic