Kirjoittaja Aihe: La liga tv:stä?  (Luettu 46966 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #100 : 11.01.2006, 10.03.13 »
Barca-RealMadrid 1.4 eikös se peli pelata vasta 2.4 tai ainakin näitten(Realmadridfin.netin) sivujen mukaan.
« Viimeksi muokattu: 14.01.2006, 13.24.59 kirjoittanut RONALDO »

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #101 : 11.01.2006, 16.50.10 »
Barca-RealMadrid 1.4 eikös se peli pelata vasta 2.4 tai ainakin näitten sivujen mukaan.
Kun otteluohjelma on laadittu, on koko kierros merkitty luultavasti tuolle sunnuntaille(2.4). Ja sitten myöhemmin on päätetty, että el classico pelataankin lauantaina. Ja tuota lähdettäsi ei varmaan ole päivitetty tuon tiedon jälkeen. Veikkaan että noin siinä on käynyt ..

Yleensähän tarkat alkamisajat ja päivämäärät otteluille ilmoitetaan vasta noin viikkoa ennen. El classico on kuitenkin ymmärrettävistä syistä poikkeus.

Ja yleensäkin sunnuntai on aina se päivä, jolloin useimmat jornadan otteluista pelataan. Lauantaille usein siirretään niiden joukkueiden otteluita, joilla on europelejä tiedossa ottelun jälkeisen viikon keskellä.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #102 : 16.01.2006, 17.12.11 »
Päivitettyä informaatiota kehiin suoraan UK:n sivuilta:
----------------
ESPANJAN LIIGA 2006

Seuraavat tv-ottelut:
Su 22.1. Real Sociedad - Atl.Bilbao klo 21.55 
La 28.1. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su  5.2. Ottelupari avoin klo 21.55 
Su 12.2. Ottelupari avoin klo 19.55 
La 18.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.2. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  4.3. Ottelupari avoin  klo 20.55 
La 11.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 18.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 25.3. Ottelupari avoin klo 20.55 
La  1.4. Barcelona-Real Madrid klo 20.55 
La  8.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 15.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
La 22.4. Ottelupari avoin klo 20.55 
Su 30.4. Ottelupari avoin klo 20.55

------------------------------

Otteluvalinta aivan loistava, harmi vaan, että la Real on kotijoukkueena. Estadio Anoetan yleisurheilustadionin tunnelma on nimittäin jopa TV:n välityksellä todella laimea, jos siis vertaa sitä San Mamesin vastaavaan...
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #103 : 21.01.2006, 17.34.55 »
Uk:n antamana ajankohtana ensi viikonloppuna pelataan Athletic Bilbao - Getafe. :peukku_alas:
Ei mikään kierroksen helmi ainakaan näin etukäteen ajateltuna. Ainakin Madridin faneille rupeaa tuo Bilbaon katsominen riittämään.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #104 : 21.01.2006, 17.42.58 »
Mitään todellisia helmiä ei ensi viikonloppuna pelata, mutta kyllä tuo  Athletic Bilbao - Getafe tuntuu pieneltä pettymykseltä. No jos jotain hyvää pitää etsiä, niin ainakin vihdoin saadaan ottelu San Mamesin hornankattilasta...
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #105 : 22.01.2006, 23.57.35 »
Sociedad-Bilbao oikea derby.. loistava fiilis yleisöllä, varsinkin kun La Real johti 2-0. Kansa lauloi jne jne.. maaleja tuli ainakin riittävästi  Hyvää peliä!!  :peukku_ylos: :pallo:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #106 : 23.01.2006, 00.19.24 »
Virkkunen sanoi, että varma tieto ensi viikon ottelusta saadaan alkuviikosta. Vieläköhän olisi mahdollista vaihtaa lähetysaikaa?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #107 : 23.01.2006, 00.25.39 »
Virkkunen sanoi, että varma tieto ensi viikon ottelusta saadaan alkuviikosta. Vieläköhän olisi mahdollista vaihtaa lähetysaikaa?


Olisipa Realin peli.. Pelihän on Cadiz- Real Madrid.. Sevilla-Villareal tai Valencia-Zaragoza olisivat myös hyviä.. Tuo Sevillan peli on kylläkin lauantaina..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #108 : 23.01.2006, 00.34.10 »
Ottelu päiväksihän Virkkunen vahvisti lauantain.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #109 : 23.01.2006, 00.46.40 »


Olisipa Realin peli.. Pelihän on Cadiz- Real Madrid..
Tarkoittanet Celta - Real Madrid..  ;D       Ja tuohan ei menisi bundesliiga ottelun kanssa päällekkäin, vaan alkaa sunnuntaina vasta 22.00 Suomen aikaa. Lauantaina olisi Atl. Madrid - Deportivo, mutta tuo alkaa vasta 23.00 Suomen aikaa ja UK:ltahan loppuu lähetysaika puolenyön kohdalla, joten sekään tuskin tulee kysymykseen. Pitänee vaan hyväksyä, että tuo Athletic Bilbao - Getafe on ensiviikolla ruudussa...  :-[
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #110 : 23.01.2006, 00.49.28 »


Olisipa Realin peli.. Pelihän on Cadiz- Real Madrid..
Tarkoittanet Celta - Real Madrid..  ;D

Jep, juuri tuota..  ;D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #111 : 23.01.2006, 00.57.14 »



Olisipa Realin peli.. Pelihän on Cadiz- Real Madrid..
Tarkoittanet Celta - Real Madrid..  ;D

Jep, juuri tuota..  ;D


Pitänee vaan hyväksyä, että tuo Athletic Bilbao - Getafe on ensiviikolla ruudussa... :-[

noita Bilbao pelejä on kyllä nähnyt ihan tarpeeksi. Getafe tosin olisi ihan kiva tiimi katsoa.. tekivät viisi maalia viime pelissä
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

VilleL

  • Viestejä: 332
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #112 : 23.01.2006, 09.54.47 »
Urheilukanava näyttää pelin Valencia - Zaragoza. Varmasti hyvä peli tuokin

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #113 : 23.01.2006, 14.25.27 »
Hyvä valinta. Jo nyt tulevalle "superviikonlopulle"  :peukku_ylos: :pallo:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #114 : 23.01.2006, 14.29.44 »
Hyvä otteluvalinta  :tuoppi:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #115 : 23.01.2006, 15.36.18 »
Ei mutta hetkinen....   ???  ??? ???

Kun hetken kelailin, että mitä olen eilen oikein ajatellut kun en ole tuo Valencia - Zaragoza mahdollisuutta ottanut ollenkaan huomioon, niin tajusin että tuo peli pelataan vasta sunnuntaina ja klo. 18.00(Suomen aikaa) alkaen - eli samaan aikaan kuin tulee bundesliigaa. Tarkistin vielä LFP nettisivuilta ja varmuuden vuoksi vielä http://www.soccer-spain.com sivustolta nuo otteluiden alkamisajat.
UK:n teksti tv väittää tuon kyseisen pelin alkavan lauantaina klo 21.00 Suomen aikaa.

Jaahas, tarkastin vielä UK:n sivuilta ja siellä oli tälläistä informaatiota:
----------------------------
SEURAAVAT TV-OTTELUT:

La 28.1.  La Liga: ottelupari avoin klo xx.xx

Su 29.1. Bundesliiga: Kaiserslautern - Schalke 04 klo 18.25

Su 29.1. Italian liiga: Lecce-Inter klo 21.25
--------------------------------
Eli ilmeisesti joku lauantain otteluista kuitenkin näytetään, ja lauantaina pelataan:

FC Cadiz - Racing Santander
Athletic Bilbao - FC Getafe
Atletico Madrid - Deportivo La Coruna

Ota sitten tästä taas selvää...
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #116 : 24.01.2006, 17.21.50 »
La 28.1. Atl.Bilbao-Getafe  klo 20.55 
Saamme jälleen kerran seurata Bilbaon otteita... :-\
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #117 : 28.01.2006, 14.18.35 »
Su  5.2. Ottelupari avoin klo 21.55

Tuolloin pelataan Sevilla - Osasuna. Aika hyvä ottelu siis tiedossa ensiviikonloppuna. Mielenkiintoiset joukkueet joita ei ole vielä Urheilukanavalla liiemmin nähty. :peukku_ylos:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #118 : 28.01.2006, 15.52.26 »
Ihan mielenkiintoinen ottelu näin etukäteen ajateltuna. Tietysti Real Madrid - Espanyol tai Barcelona - Atl. Madrid olisivat myös olleet todella mielenkiintoisia, mutta ei valittamista tässäkään  :peukku_ylos: :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga tv:stä?
« Vastaus #119 : 03.02.2006, 13.26.05 »
Su  12.2. Ottelupari avoin klo 19.55

Atletico Madrid - Real Sociedad osuisi tuolle ajankohdalle. Varmaan hyvä matsi, mutta toisaalta harmi kun 22.00 pelattaisiin Valencia - Barcelona.