Voi saakutti sentäs! Usein tulee tämä ensimmäisen puoliskon nukahdus ja vastustajat iskee, tapahtunut turhan usein!

Nyt meni sitten vetolappu pieleen joten ei väliä lopputuloksella, nyt lisää maajela saakutti! Benzema hattutemppu ja Cristiano kaksi, Morata vaihdosta vielä yhden maalin loppuun kiitos.

Harmi Ikerin puolesta, mieshän on itse sanonut, että ei ole tyytyväinen itseensä jos uppoaa maaliin, oli se sitten hänen vikansa tai ei.

e:
Toisaalta tämä oli ihan hyvä heräte tulevalle puoliskolle! Vaikka kuinka johdettaisiin ottelua niin ei voi ruveta patalaiskaksi.