Kirjoittaja Aihe: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao  (Luettu 16855 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #40 : 17.11.2012, 23.32.48 »
Olipas Ramos muuten vapaana :pallo: :tuoppi:

Benzema 3-0 :pallo: Nyt alkaa teurastus!
32

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #41 : 17.11.2012, 23.33.29 »
Benzema ihan mielettömällä pelipäällä!
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #42 : 17.11.2012, 23.33.37 »
voi jumalauta mikä maali GOOOOOOOOOOOOL :pallo: :pallo: :pallo:
ON SE BENZEMA VAAN NIIN HYVÄ!!!

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #43 : 17.11.2012, 23.33.39 »
ja heikommalla jalalla. huhhuh.

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #44 : 17.11.2012, 23.33.43 »
Mitä helvettiä Benzema? Aivan taivaallista menoa  :o

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #45 : 17.11.2012, 23.33.51 »
OOEE BENZEMAAA HIENO MAALI  :pallo: :pallo:

Higuain#20

  • Viestejä: 167
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #46 : 17.11.2012, 23.34.05 »
Benzema löytäny ihan uuden vaihteen päälle hienoa.  :peukku_ylos:
" I want to be remembered, Not as good goalkeeper only as good person"
-Iker Casillas

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #47 : 17.11.2012, 23.34.45 »
Mitä helvettiä Benzille on tapahtunut??

KELPAA!!

Onkos ranskis kasvattanut pallit taukonsa aikana..!!

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #48 : 17.11.2012, 23.35.45 »
GOL!  :pallo:

Nyt jarrut päälle saakutti sentäs! Laitoin monivetoon 3-0 kun menin manaamaan etukäteen, että taas pelataan lepsusti. Saavat anteeksi kunhan voittavat sitten vähintään kahdella maalilla yli, 5-0 vähintään tauluun tai olen pettynyt jos veto menee pieleen.

Komppaan tuota Karim seikkaa, olen pitänyt hänestä jo Lyonin aikoihin ja oli mukavaa kun littyi Madridiin.

GOL! Taas!  :pallo:

Näyttäii tosissaan olevan iskussa, jo kaksi maalia ja varmasti tulee vielä yksi, näyttävä paluu sairastuvalta jo tässä vaiheessa. Todella hyvällä asenteella liikenteessä, niin myöskin muu joukkue. Tässä joutuu syömään sanat mitkä kirjoittelin ennusteeseen, nyt on erilainen Real Madrid C.F. kentällä ja fiilis on huikea!

 :traktori:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #49 : 17.11.2012, 23.38.17 »
Laukaukset kohti maalia: Real madrid 7 ja Bilbao 0  :peukku_ylos:

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #50 : 17.11.2012, 23.39.48 »
Laukaukset kohti maalia: Real madrid 7 ja Bilbao 0  :peukku_ylos:

Heh! Jos sama meno jatkuu ja Bielsa ei muista ottaa nitroja tauon aikana niin saa sydärin toisella puoliskolla. Aivan jäätävää kyytiä saavat tänään! Olen täysin varma Karimin hattutempusta tänään! Vamonos!  :pallo:
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #51 : 17.11.2012, 23.42.46 »
Tänään 6-0 lukemat?  :tuoppi:

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #52 : 17.11.2012, 23.43.45 »
voi nyt vittu :peukku_alas:

Raulisti

  • Viestejä: 1140
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #53 : 17.11.2012, 23.44.21 »
Miten voi mies unohtua noin pahasti :keskari:
32

Redondo

  • Vieras
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #54 : 17.11.2012, 23.44.23 »
Johan puolusti Real laiskasti. Ei ihan hirveästi kiinnostanut keskikenttää juosta alas auttamaan  :peukku_alas:

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #55 : 17.11.2012, 23.44.29 »
No höh. paska säkä.

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #56 : 17.11.2012, 23.46.07 »
Voi saakutti sentäs! Usein tulee tämä ensimmäisen puoliskon nukahdus ja vastustajat iskee, tapahtunut turhan usein!  >:(

Nyt meni sitten vetolappu pieleen joten ei väliä lopputuloksella, nyt lisää maajela saakutti! Benzema hattutemppu ja Cristiano kaksi, Morata vaihdosta vielä yhden maalin loppuun kiitos.  :pallo:

Harmi Ikerin puolesta, mieshän on itse sanonut, että ei ole tyytyväinen itseensä jos uppoaa maaliin, oli se sitten hänen vikansa tai ei.  :-\

e:

Toisaalta tämä oli ihan hyvä heräte tulevalle puoliskolle! Vaikka kuinka johdettaisiin ottelua niin ei voi ruveta patalaiskaksi.
« Viimeksi muokattu: 17.11.2012, 23.48.34 kirjoittanut Tsisou »
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #57 : 17.11.2012, 23.47.18 »
saatanan tuomarikin o ihan perseestä :peukku_alas:

Geronimo

  • Viestejä: 7
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #58 : 17.11.2012, 23.56.23 »
Olenko nyt ihan väärässä vai lauloiko yleisö "maali Cristianolle" ? :D
Hieno puoliaika, nyt vaan lisää maaleja niin tulee hyvä mieli  :)!

Raul_7

  • Viestejä: 228
Vs: Jornada 12: Real Madrid - Athletic Bilbao
« Vastaus #59 : 17.11.2012, 23.56.49 »
Toinen erä kun jatketaan samaan malliin nii tulee kunnon maali karkelot. Ite toivoisin vaan et Morata sais tänään peliaikaa
"Raul, tuo Castilian Jeesus, kävelee vaikka vetten päällä"