Hyvin otti Real Cityn ylöspäin menevät syötöt kiinni kovalla prässillä syötön targettiin ja se toimi erinomaisesti. Mitään hätää tässä ei ole ollut, toinen maalikin oli todella lähellä kahteen otteeseen. Öziliä vielä sisään lopussa niin eiköhän sieltä toinenkin täysosuma saada tehdyksi.
Hyvillä mielin toiselle jaksolle.

PS. En haluaisi pilata iloanne, mutta ketään ei kiinnosta yhtään teidän vedonlyönnit.
PSS. On tämä niin erilaista seurata tätä lajia Virkkusen selostamana, kuin YLEn turistien 1800-luvun tilastoja kuunnellessa.
