Özilin lisäksi kyllä tuo Di Mariakin saisi lähteä helvettiin tuolta. Semmoista päätöntä ryntäilyä, että huhhuh. Ja syötötkin minne sattuu. Mutta toisaalta ei tuolla kukaan hyvin pelannut. Mutta Özil ja Di maria nyt ainakin pois. Kakaa, Callejonia tai Modricia tilalle.