Kirjoittaja Aihe: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid  (Luettu 14475 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #20 : 24.11.2012, 23.53.47 »
Ei jumalauta kuinka paljon voi ottaa takapakkia yhden kesän aikana joukkue.

Siis tätä mäkin oon ihmetellyt koko syksyn. Samat nuoret pelaajat ja ihan kuin ensimmäistä kertaa kentällä, vieläpä ventovieraiden tyyppien kanssa.

?

snooker

  • Viestejä: 321
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #21 : 24.11.2012, 23.54.12 »
Özilin lisäksi kyllä tuo Di Mariakin saisi lähteä helvettiin tuolta. Semmoista päätöntä ryntäilyä, että huhhuh. Ja syötötkin minne sattuu. Mutta toisaalta ei tuolla kukaan hyvin pelannut. Mutta Özil ja Di maria nyt ainakin pois. Kakaa, Callejonia tai Modricia tilalle.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #22 : 24.11.2012, 23.55.30 »
Modric.. siinä kans paskin ostos tälle suvelle. 
iVamos sanoi Sergio Ramos!

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #23 : 24.11.2012, 23.57.07 »
Kuinkahan monta syöttöä Di Maria sai omille koko puoliajan aikana?

Özilkin oli aika heikko. Oikeastaan koko hyökkäyspää oli ihan sekaisin. Kukaan ei tuntunut tietävän mihin juosta tai syöttää.

Özil saisi alkaa jo kokeilla itsekin. Taas oli ainakin yksi veto paikka (parempi kuin mistä Betis teki maalinsa), mistä oli taas aivan pakko yrittää toiselle parempaa paikkaa.

Arbeloakin oli välillä kuin se kuuluisa litran mitta.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Pelinrakentaja

  • Viestejä: 262
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #24 : 24.11.2012, 23.57.35 »
Modric.. siinä kans paskin ostos tälle suvelle.

Toisin kuin tässä ottelussa loistanut mr. 90 miljoonaa ::) herää sinäkin nyt tähän päivään :peukku_alas:

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #25 : 24.11.2012, 23.58.44 »
Özil lähti ihan turhaa vielä syöttämään Di Marialle, josta hän joutui pienestä kulmasta yrittämään maalia.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #26 : 24.11.2012, 23.59.05 »
Toisin kuin tässä ottelussa loistanut mr. 90 miljoonaa ::) herää sinäkin nyt tähän päivään :peukku_alas:
:keskari: Pysyn kannassani.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

  • Viestejä: 648
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #27 : 25.11.2012, 00.02.13 »
Mitäs vaihtoja siellä tehtiin, Kaka ainaskin siellä on? Mä kattelen lähinnä TV2:a, sori vaan.

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #28 : 25.11.2012, 00.02.23 »
Kaka kentälle, Özil vaihtoon. Arvasin  :pallo:

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #29 : 25.11.2012, 00.03.21 »
Modric kentälle, Khedira vaihtoon.

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #30 : 25.11.2012, 00.03.50 »
Özil--->Kaka
Khedia ----> Modric

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #31 : 25.11.2012, 00.10.08 »
nyt kyllä korkkaan whisky pullon ku alkaa ottamaan päähän tää peli et kippis vaa :blank: :blank:

VOI VITUN TUOMARIT :keskari:

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #32 : 25.11.2012, 00.11.25 »
Wuhuu vittu! Ronaldo tekee maalin ja tuomari viiheltää paitsioksi vaikka ei edes ollut!  :keskari:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #33 : 25.11.2012, 00.12.38 »
nyt kyllä korkkaan whisky pullon ku alkaa ottamaan päähän tää peli et kippis vaa :blank: :blank:

VOI VITUN TUOMARIT :keskari:
Mitä viskiä ajattelit ottaa? Poristaan vaikka siitä, kun tää peli on ihan paskaa.
iVamos sanoi Sergio Ramos!

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #34 : 25.11.2012, 00.13.36 »
Mitä viskiä ajattelit ottaa? Poristaan vaikka siitä, kun tää peli on ihan paskaa.

Itellä ihan vaan olutta, mutta hyvää on! Brasilialaista  :tuoppi:

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #35 : 25.11.2012, 00.14.20 »
Brasilialaista olutta. Ihan uusi tuttavuus. Mitä merkkiä`?
iVamos sanoi Sergio Ramos!

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #36 : 25.11.2012, 00.15.48 »
Brahma, suosituin olut Brasiliassa. Melko hintavaa tosin.

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #37 : 25.11.2012, 00.16.35 »
Brahma, suosituin olut Brasiliassa. Melko hintavaa tosin.
Mistä tollasta saa? Suomesta?
iVamos sanoi Sergio Ramos!

A.Di Maria

  • Viestejä: 1194
  • You dont know man, if you weren't here!
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #38 : 25.11.2012, 00.17.21 »
Mistä tollasta saa? Suomesta?

Ihan citymarketista   :D

Rootface

  • Viestejä: 3240
Vs: Jornada 13 Real Betis - Real Madrid
« Vastaus #39 : 25.11.2012, 00.17.48 »
Ihan citymarketista   :D
Kappas vaan. Pitänee tutustua. Cheers!  ;) :tuoppi:
iVamos sanoi Sergio Ramos!