Kirjoittaja Aihe: Jornada 27: Celta - Real Madrid  (Luettu 7141 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #20 : 10.03.2013, 21.44.44 »
e: Ei tosissaan ollut rallipatongin päivä, oikeutetusti vaihtoon. Toivottavasti Higuain käyttää paikkansa paremmin vaikka vain vajaa kolkyt minuuttia ehtii pelata.

Joo... Niin kai sitten ja saakutti sentäs. Ei voi saatana ohjata palloa kymmenen metriä ohi maalin tuollaisesta paikasta, Gonzalo VMP!  :peukku_alas:

e: Katson baruski striimillä. Selostajilta paskaiset naurut tuolle Higuainin tyrimiselle. (edes jotain positiivista)
« Viimeksi muokattu: 10.03.2013, 21.46.59 kirjoittanut Tsisou »
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #21 : 10.03.2013, 21.51.15 »
Ei näistä meiän kärjistä ole sitten yhtään mihinkään.. Huippujoukkue tarvitsee sellaiset, jotka osuu..

3 p, eikä muuta kerrottavaa.

LuisFigo10

  • Viestejä: 49
  • galáctico
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #22 : 10.03.2013, 21.52.43 »
Mulla jäi matsista mieleen kärkien tuhlailu....
Litti#10 & Figo#10

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #23 : 10.03.2013, 21.53.57 »
Järkyttävä määrä hukattuja tontteja ja iso kasa paitsioita, Diego Lopezilta ja Albiolilta jokseenkin epävarmaa pelaamista, helppo rankkari ja kaiken tämän seurauksena 1-2 voitto.  :tuoppi:

Viihdyttävä ottelu, mutta paikat oli kyllä 5-6 osumaan  :police:
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

chevycama

  • Viestejä: 981
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #24 : 10.03.2013, 21.57.32 »
noo voitto kuin voitto se nyt oli tärkeintä ja sitten toivotaan että Sociedad voittaa At. Madridin  :peukku_ylos:

Figuuri

  • Viestejä: 3192
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #25 : 10.03.2013, 23.32.46 »
Tässä vielä Ricardo vs Varas tilanne joka päätyi rankkariin.  :traktori:

http://www.marca.com/2013/03/10/futbol/equipos/real_madrid/1362945791.html
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Huoltra

  • Viestejä: 1030
Re: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #26 : 11.03.2013, 15.18.46 »
Huoh eipä tuosta pelistä jäänyt lopulta paljon kerrottavaa..tai no itseasiassa jäi! A) järjetöntä paikkojen tuhlaamista b) olisiko ehkä sittenkin aika laittaa molemmat kärjet rahoiksi? C) ronaldo ns pelasti jälleen tosin Kaka avustuksella eli mihin tämä joukkue joutuisi ilman ronaldoa? d) ei tuolta peliltä edes voinut odottaa paljoa..perus höntsää kun liiga mestaruus mennyt e) päästiin Atleticon ohi!

sanaseppo

  • Viestejä: 404
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #27 : 11.03.2013, 16.50.38 »
Eipä tuossa rankkarissa mielestäni mitään kysenalaista ole... Kaka ei hakenut edes kontaktia, kun kerkesi juuri ja juuri edes tuikata pallon sivuun ja vaikka olisi hakenut, niin ei maalivahti voi tulla noin järjettömästi vastaan, olihan Varas kuitenkin todella paljon myöhässä ja vaikka näki että pallo meni jo ohi, niin vei taklauksen loppuun saakka tyhmästi, eikä esimerkiksi koukistanut jalkojaan.. joten nihkeä mutta ansaittu voitto! :pallo:
"With the greatest respect to women, football is the most beautiful thing in the world."- Slaven Bilic

pälle

  • Viestejä: 2359
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #28 : 11.03.2013, 18.59.21 »
En ole katsonut tilannetta uudestaan youtubesta, mutta kyllähän Kaka aika härskisti haki sen kontaktin.  Jos sellaista nyt edes oli.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." - Romario

RMadrid

  • Viestejä: 1314
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #29 : 11.03.2013, 19.57.11 »
Hehe, kyllä tämä sukeltaminen ja filmaaminen alkaa tulla jo niin korvista, vaikka kyseessä tilanne mistä tuli voittomaali mutta mielummin ottaisin turpaan ku sukeltelisin menestykseen. Perkele! Joskus on tullu mietittyä et miten barcelonan ja realin pelaajien kävis ku heitettäs pojille jenkkifutiksen kamat päälle ja pelaisivat yhden matsin vaikka NFL tähtiä vastaan, sielä oikeasti sattuis eikä tarvisi sukellella. Älkää tappako mua mielipiteeni takia mut missä menee raja onko kyseessä enemmän miesten laji vai naisten ?
I drink wine and I know things

sanaseppo

  • Viestejä: 404
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #30 : 11.03.2013, 21.10.36 »
Hehe, kyllä tämä sukeltaminen ja filmaaminen alkaa tulla jo niin korvista, vaikka kyseessä tilanne mistä tuli voittomaali mutta mielummin ottaisin turpaan ku sukeltelisin menestykseen. Perkele! Joskus on tullu mietittyä et miten barcelonan ja realin pelaajien kävis ku heitettäs pojille jenkkifutiksen kamat päälle ja pelaisivat yhden matsin vaikka NFL tähtiä vastaan, sielä oikeasti sattuis eikä tarvisi sukellella. Älkää tappako mua mielipiteeni takia mut missä menee raja onko kyseessä enemmän miesten laji vai naisten ?

Jalkapallo on muutakin kuin fyysinen laji, siinä tarvitaan älykkyyttä. Tätä älykkyyttä on myös se, että osaa joskus filmata vapareita ja rankkareita omalle joukkueelle ja kortteja vastustajalle, se on myös sitä, että osaa kuumentaa muita pelaajia pikkusikailulla tai puhua itsesi toisen pään sisään. Nämä "rotat" ja "siat" ovat jalkapallo maailman vihatuimpia ihmisiä, mutta ovat omalle joukkueelleen todella tärkeitä. Ja on myös älykkyyttä, ettei filmaa väärässä tilanteessa, ja ettei kukaan pysty päästä pääsi sisään, vaan pidät pään kylmänä. Itse en arvosta näitä kunnon sikailuja (esim. Pepe) ja ymmärrän pienen filmauksen tai kontaktin hakemisen, mutta en Busquets maisia maassa pyörimisiä. Ja voin omasta kokemuksesta sanoa, että juuri tuo älykkyys erottaa hyvän ja keskiverron pelaajan tasolla kuin tasolla.
"With the greatest respect to women, football is the most beautiful thing in the world."- Slaven Bilic

sanaseppo

  • Viestejä: 404
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #31 : 11.03.2013, 21.21.34 »
En ole katsonut tilannetta uudestaan youtubesta, mutta kyllähän Kaka aika härskisti haki sen kontaktin.  Jos sellaista nyt edes oli.

Katso Tsisoun linkki, niin näet, ettei Kaka edes hakenut kontaktia... ja jos mielestäsi tuossa ei ole kontaktia niin.. ::)
"With the greatest respect to women, football is the most beautiful thing in the world."- Slaven Bilic

Heltsu

  • Viestejä: 1092
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #32 : 11.03.2013, 21.50.38 »
Katso Tsisoun linkki, niin näet, ettei Kaka edes hakenut kontaktia... ja jos mielestäsi tuossa ei ole kontaktia niin.. ::)

Itsekkin olen sitä mieltä että Kaka älykkäästi haki tilanteessa kontaktin ja kalasti rankkarin. Huomaat varmaan kun katsot linkin että pallo on jo käytännössä karannut Kakan jalasta kun maalivahti tulee tilanteeseen. Samanlaisisia tilanteita näkee aika paljon ja yleensä tuomio on maalipotku.

  • Viestejä: 648
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #33 : 11.03.2013, 22.23.29 »
Eipä tämä asia oikeastaan enää ansaitsisi läpikäyntiä, mennyt mikä mennyt, mutta vahvasti näyttää mielipiteitä jakavan.

Eipä tuossa rankkarissa mielestäni mitään kysenalaista ole... Kaka ei hakenut edes kontaktia, kun kerkesi juuri ja juuri edes tuikata pallon sivuun ja vaikka olisi hakenut, niin ei maalivahti voi tulla noin järjettömästi vastaan, olihan Varas kuitenkin todella paljon myöhässä ja vaikka näki että pallo meni jo ohi, niin vei taklauksen loppuun saakka tyhmästi, eikä esimerkiksi koukistanut jalkojaan

Täsmälleen näin minäkin tuon näin. Ja kun maalivahti valitsi vaihtoehdon jossa hän antoi tuomarille mahdollisuuden pilkun viheltää ja tuomari sen vihelsi, niin minkäs teet. Mokella oli vaihtoehto pelata niinkin että pilkkua ei missään tapauksessa olis voinut tulla.

Joka tapauksessa, kuten Huoltrakin jo mainitsi, nyt ollaan liigakakkosia ja tämä sijoitus toivottavasti pitää kauden loppuun.

Redondo

  • Vieras
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #34 : 11.03.2013, 23.02.09 »
Kyllähän tässä Marcan videon aloituskuvassa Kakan vasemman jalan asento kertoo jo sen, että Kaka olisi mennyt nurmen pitää tuli kontaktia tai ei. Kaka pelasti sen mitä pelastettavissa oli tuon järkyttävän haltuunoton jälkeen.

Yleisesti vielä kommentoiden: Miksi aina puhutaan siitä, että oliko jossain tilanteessa kontakti? Futiksen säännöissä ei kai sentään kielletä toiseen pelaajan koskemista? Itseäni ärsyttää suunnattomasti, kun pelaajille annetaan "synninpäästö" ainoastaan sen takia, että rikkovan pelaajan syndin ulkoreuna saattoi hipaista rikotun pelaajan kengännauhoja. Sama oli Liiga-Klassikossa Adriano vs. Ramos tilanteessa: Saattoi siinä joku pieni hipaisu olla, kun asiaa 10 kamerasta tutkittiin, mutta ei lähellekkään mitään sellaista rikettä, josta jalkapallon säännöissä määrättäisiin rangaistuspotku.

Meikäläistä ei ainakaan haittaisi pätkääkään, jos Fifa, Uefa, maiden liitot yms. alkaisivat tylysti jaella pelikieltoja jälkikäteen jokaisesta filmauksesta. En kylläkään usko, että niin tulee tapahtumaan...

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jordana 27: Celta - Real Madrid
« Vastaus #35 : 12.03.2013, 00.52.31 »
Meikäläistä ei ainakaan haittaisi pätkääkään, jos Fifa, Uefa, maiden liitot yms. alkaisivat tylysti jaella pelikieltoja jälkikäteen jokaisesta filmauksesta. En kylläkään usko, että niin tulee tapahtumaan...

Tästähän on ollut täällä ennenkin puhetta. En ole toistaiseksi missään virallisemmissa piireissä törmännyt kertaakaan edes varovaisiin ehdotuksiin asiasta. Luulisi, että kannatusta idean toteuttamiseksi löytyisi laajalta rintamalta, jonkun täytyisi vaan tehdä aloite. Ehdottomasti myös sillä kannalla, että tuo koko lajin syöpä olisi hyvä koettaa kitkeä pelikieltojen avulla.