Kyllähän tässä Marcan videon aloituskuvassa Kakan vasemman jalan asento kertoo jo sen, että Kaka olisi mennyt nurmen pitää tuli kontaktia tai ei. Kaka pelasti sen mitä pelastettavissa oli tuon järkyttävän haltuunoton jälkeen.
Yleisesti vielä kommentoiden: Miksi aina puhutaan siitä, että oliko jossain tilanteessa kontakti? Futiksen säännöissä ei kai sentään kielletä toiseen pelaajan koskemista? Itseäni ärsyttää suunnattomasti, kun pelaajille annetaan "synninpäästö" ainoastaan sen takia, että rikkovan pelaajan syndin ulkoreuna saattoi hipaista rikotun pelaajan kengännauhoja. Sama oli Liiga-Klassikossa Adriano vs. Ramos tilanteessa: Saattoi siinä joku pieni hipaisu olla, kun asiaa 10 kamerasta tutkittiin, mutta ei lähellekkään mitään sellaista rikettä, josta jalkapallon säännöissä määrättäisiin rangaistuspotku.
Meikäläistä ei ainakaan haittaisi pätkääkään, jos Fifa, Uefa, maiden liitot yms. alkaisivat tylysti jaella pelikieltoja jälkikäteen jokaisesta filmauksesta. En kylläkään usko, että niin tulee tapahtumaan...