Kirjoittaja Aihe: Terve, olen Juhana  (Luettu 3008 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
Terve, olen Juhana
« : 11.04.2014, 23.17.31 »
Avasin tällaisen alueen, kun tuolla oli siitä puhetta.

Mietin, millaisilla ohjenuorilla tätä aluetta lähtisi aloittamaan, enkä keksinyt mitään sen tarkempaa. Voisi olla ihan paikallaan, jos jokainen uusi (ja vanha!) vaikka avaa itselleen halutessaan oman topikin, jossa sitten voi itsestään kertoa. Pitäisin sitä kuitenkin ehkä parempana kuin jos olisi vain yksi ketju jossa kaikki olisi pötkössä.

Ajatuksia?
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Figuuri

Vs: Terve, olen Juhana
« Vastaus #1 : 12.04.2014, 21.44.15 »
En tiedä löytyykö foorumisteiltä poweria tälläisiin, epäilen lukeman jäävän pieneksi. Lyhyesti ja ytimekkäästi varmaan riittää, jos forkalle tupsahtaa uusia tovereita, jotka pähkäilevät mitä viitsii kirjoittaa ja minne, niin tänne voisi sitten käydä tokaisemassa, että olen uusi ja terve mieheen tai naiseen. Mitään henkilökohtaista ei mielestäni tarvitse kenenkään kirjoittaa (kuten nimeä, sukupuolta, siviilisäätyä tai vastaavaa) jos ei sitä itse halua, mutta esimerkiksi paikkakunta ja ikä voisi olla ihan ok noin yleiskäsityksen kannalta.

e: Tein ketjun "Käyttäjien esittelyt", sinne kaikki yhteen pötköön. Kukin halukas kertokoon itsestään vapaamuotoisesti.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2014, 14.10.08 kirjoittanut Tsisou »
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Juhana

• Ylläpitäjä
  • *
  • ¡Hala Madrid!
Vs: Terve, olen Juhana
« Vastaus #2 : 14.04.2014, 23.03.08 »
Ihan hyvä liike tuo tosiaan taisi olla, en ajatellut sitä sen pidemmälle.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."