''Parempi kun ei mitään''. Sillä mentaliteetillako maailman suurimmassa futisseurassa ratkaisuja kuulu tehdä? Miten olisi Miklu Forssell?
Älä ala uhoamaan siinä yhtään saatana!

Tänä kesänä olisi kyllä kelvannut joku muukin, Morata meni Torinoon sen verran aikaisin, että seuralla on ollut tässä hyvä tovi aikaa kartoittaa kunnon pelimiestä tilalle ja tässä mielessä Javier on pienehkö pettymys.
Kuten kirjoitin. Seuralla oli tovi aikaa kartoittaa kunnon pelimies kakkoskärjeksi, kuten joskus aikaisemmin kesällä niin uhosivat, olisihan se ollut hienompaa saada joku vähän seksikkäämpi pelaaja kuin Javier Hernández.
Tässä on ihan aikuisten oikeasti ihmiset ihmetelleet lähdetäänkö pelkällä patongilla kohti uutta kautta. Luulisi perkule kelpaavan tuommoinen supersub pelimies, parempi se tosissaan on kuin ei mitään. En nyt tarkoittanut, että seuran pitäisi harjoittaa bisnestä tällä tavalla, en kyllä ymmärrä miksi moisen vitsin murjaisit. Ei vedetä Miklua mukaan tähän mitättömään miekkailuun!
Paniikkihankinta haisee kilometrin päähän ja silti ei saisi kritisoida. Myydään oma kasvatti istumaan penkille jonnekin Juveen ja sitten kuukausia myöhemmin siirtoikkunan viime metreillä hankitaan korkeintaan samantasoinen pelaaja tilalle. Ja samaan aikaan pakkoulostetaan viime kauden profiilipelaajia minkä ehditään. Niin kuin jo totesin, korkeintaan jos tarkoituksena on kotiuttaa Morata vuoden päästä, niin tässä on sentään jotain järkeä tässä touhussa.
No omaa tyhmyyttään laiminlöivät bisneksiä ja toisen kärkimiehen metsästys alkoi aivan liian myöhään, tästä johtuen vähän suppeampi valikoima ja ottivat mitä saivat. Olihan siellä El Tigre, mutta häntä ei haluttu syystä tai toisesta. Negredolla jalka paketissa vielä jonkun tovin, siinäkin vähän riskiä mukana.
Ángelille ei kelvannut palkka, Florentino olisi voinut kaivaa kuvetta, mutta ei kaivanut. Haiskahtaa homoilulta, miekat törmäsivät toisiinsa ja silloin osapuolet huomasivat, että nyt ei mene yksi yhteen. Florentinohan tästä tuohtui ja otti puhelimen käteen ja teki vähän tuohta. Ángel vielä thsätthäilee Marcalle jälkikäteen, että hänestä kirjoiteltiin valheita ja hän ei koskaan halunnut lähteä, ei kuitenkaan viitsinyt mainita tavoitelleensa maata ja mammonaa. Xabi halusi lähteä itse, minkäs teet? Muita lähtijöitä, Casemiro? Parempi hänen on olla siellä Portossa kehittymässä avauksen miehenä. Sitten on toki case Diego López, sopimus ostettiin ulos ja mies vaivihkaa vittuun plantillasta Milanoon, sitten ostetaan 10 miljoonan veska tilalle kuluttamaan penkkiä, vain jotta Iker saa pelata.
pLZ!!!!111Morata halusi lähteä itse, siellä oli kunnon känkkäränkkä kiukuttelua mikäli on mediaan uskominen, vaati lisää liksaa jne. Oli vaan hyväksi pojalle lähteä maailmalle kasvamaan, turha tuhota oman kasvatin uraa pitämällä häntä penkillä jos poika voi pelata jossain muualla ja pelata hän nimenomaan halusi. Tästä päästään Juventukseen, oliko se välttämättä paras vaihtoehto Moratalle? Huhujen mukaan halusi sinne ihan itse. Moratan optio sisältää pari kautta ja näin ollen ei ole mitään kiirettä tulla takaisin.
vITTu heI vÄhÄx oliN tOSISSAA!!!!11 pLZ Älä sit niinku sUUtu tai siLLEE, jOOko??+