Ei tämä mistään yksittäisestä huutelusta johdu. Kyseinen kaverihan on siis kaikkea muuta kuin RM-fani, jossa ei tietenkään ole sinällään mitään väärää, ja ihan hyvä periaatteessa, että muunkinlaisilla värilaseilla tänne kirjoitellaan. Mutta viimeisen kuukauden aikana on kaverilla mennyt toiminta 100% trollailuksi (ilmeisesti Realin menestys ottaa päähän tms.), ennen kun se oli ehkä 50%, mikä oli vielä siedettävää. Kaveri on "pilannut" jo ties kuinka monetta kertaa putkeen tuon chätin ilmaantumalla paikalle valittamaan ja haastamaan riitaa. Ja eipä tuo kaverin anti tälle foorumille ole muutenkaan juuri minkään arvoista, joten kovasti ihmettelen mistä bännien vastustajia löytyy. Tosin täällähän on nämä muutamat jotka harrastavat eri mieltä olemista (

), ja ymmärrän, jos joillekin ei ole niin justiinsa.
Niin ja olisihan tuossa äänestyksessä "en osaa sanoa" -nappulakin...

Ja, jos tänne tämän vekkulin ansiosta nyt saadaan joku uusi järjestely (mode) hoitamaan mahdollista bännäämistä, niin tämähän oli vain hyvä asia. Sitten voin nostaa Vb:lle vilpittömästi peukkua
