Täällähän on aistittavissa vallankaappaus, pohjois ja eteläpääty ottaa yhteen ja poteroita kaivetaan, katsotaan kellä on parhaat kranaatit taskussa, vapise Redondo (onko huutonaurulle hymiötä)
Älkää missään nimessä ruvetko antamaan niitä moden natsoja monelle kaverille, itse lennän baletin kanssa pihalle mutta vaarana on että täältä lentää kaaikki fanitkin ulos ja paikalle jää ne aidot oikeat glory Hunterit alaikäisinä jakamaan tuomioita.
Ääni Redondolle, pysy kovana:)
Piti vielä oikein muokata tekstiä, luin tuon edellisen sivun ajatuksella ja ajatus vain vahveni, älkää hyvät ihmiset jakaka niitä natsoja lisää, jos eri mieltä olemisesta saa bännit ja joutuu täältä ulos niin onhan se aikamoista, Barcan miehenä sanon, meidän sivut olivat ennen perseestä, nyt noin vuosi sitten tehdyn uudistuksen ja facebookiin liittymisen johdosta sana perseestä ei riitä kuvaamaan huonoutta. Täällä on mielestäni kokonaistasolla menty alaspäin mutta johtunee tuosta chatistä, esim Baletti ei niin kärkkäästi pystyisi kiusaamaan mutta chat tuo sen mahdollisuuden, toisaalta kun se tuossa on niin kai se suunsoitto pitää kestää, en ole nähnyt että kukaan koskaan olisi henkilökohtaisuuksiin tms mennyt, jopa minä chatin vastustajana ja barcan miehenä olen sinne välillä osallistunut.
Antakaa Redondon jatkaa päällikkönä, homma on toiminut oikein hyvin, jos suunsoitto vituttaa, sulkekaa chat, ei tarvitse ketään bännätä.