Eiköhän Realin pilkut oo ihan hyväs kuosissa. Suurempiakin ongelmia. Realilla niin monta kykenevää pilkun tykittäjää, et älkää huolehtiko. Ja sitä paitsi kaikki on ihmisiä, ei Figoltakaan voi olettaa 100% tehoa. Ja välillä pilkut on ihan pullasta kiinni...