Kirjoittaja Aihe: Luis Figo ...  (Luettu 26538 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Pentti

  • Vieras
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #80 : 17.03.2004, 19.37.24 »
Valkoinen, täällä ei ole yhtään aihetta mikä ei ole mennyt offtopikiksi.

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #81 : 17.03.2004, 19.53.01 »
Valkoinen, täällä ei ole yhtään aihetta mikä ei ole mennyt offtopikiksi.
Joo allekirjoitan täysin tämän, ei se määrä vaan se laatu
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #82 : 18.03.2004, 08.44.49 »
Valkoinen, täällä ei ole yhtään aihetta mikä ei ole mennyt offtopikiksi.

Heh, eihän täällä tosiaan koskaan...  ;D

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #83 : 25.03.2004, 14.05.27 »
Oliko se niin että Figo teki sen maalin Monacoa vastaan epäonnistuneen rankkinsa jälkeen...täytyy kattoo tuo UCL:n maalikooste kohta Neloselta. Realin kannattasi ehkä vaihtaa pilkunampujaa: mielummin kylmänviileä Zidane ampumaan rankit kuin ailahteleva Figo. Näen vieläkin painajaisia siitä Juve-rankista viime keväältä!! :o

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #84 : 25.03.2004, 15.05.36 »
Totuus on se, että jos ampuu kaikki pilkut niin aina välillä tulee kämmäys.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #85 : 25.03.2004, 15.30.39 »
Totuus on se, että jos ampuu kaikki pilkut niin aina välillä tulee kämmäys.

No niinhän se on. Tosin en kyllä muista nähneeni Mendietan missaavan pilkkua koskaan... vaikka mahtaa hänelläkin niitä huteja olla

Royce

  • Vieras
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #86 : 25.03.2004, 15.34.20 »
Tosin en kyllä muista nähneeni Mendietan missaavan pilkkua koskaan... vaikka mahtaa hänelläkin niitä huteja olla

Jaa-a. Eipä taida paljoa niitä olla  ;)

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #87 : 25.03.2004, 17.26.11 »
Tosin en kyllä muista nähneeni Mendietan missaavan pilkkua koskaan... vaikka mahtaa hänelläkin niitä huteja olla

Jaa-a. Eipä taida paljoa niitä olla  ;)

Mulla muistuu ainakin kaksi, Valencia - Deportivo joskus ja Lazio - joku Brescia yms.
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

Anturi

  • Viestejä: 286
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #88 : 25.03.2004, 19.57.04 »
njoo.. mutta figo missaa niitä liikaa.. viime kaudella missas ainaki yhen liigassa ja yhen ucl:ssä.. ja nyt taas...

Real Madridin pilkunvetäjän pitäs olla sen verran hyvä et missais ehkä yhen kahessa kaudessa :P
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #89 : 25.03.2004, 21.28.26 »
Eli myös pilkkuosastolla Hierroa kaivataan. Ei nimittäin näin äkkiseltään tuu montaa Hierron missaamaa pilkkua mieleen. Onhan niitä varmastikin... ::)
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Royce

  • Vieras
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #90 : 25.03.2004, 21.43.45 »
Eiköhän Realin pilkut oo ihan hyväs kuosissa. Suurempiakin ongelmia. Realilla niin monta kykenevää pilkun tykittäjää, et älkää huolehtiko. Ja sitä paitsi kaikki on ihmisiä, ei Figoltakaan voi olettaa 100% tehoa. Ja välillä pilkut on ihan pullasta kiinni...

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #91 : 26.03.2004, 10.09.46 »
Mutta silti ja kaikesta huolimatta haluaisin Zizoun vetävän nuo pilkut. Raúl niitä ei ainakaan saa ampua!!! ;D

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #92 : 26.03.2004, 11.00.54 »
Mutta silti ja kaikesta huolimatta haluaisin Zizoun vetävän nuo pilkut. Raúl niitä ei ainakaan saa ampua!!! ;D

toi on totta, et Raul ei oo pilkku-mestari. Taitais olla myös Ronaldon kova ja tarkka laukaus valttia rankkareissa. 8)

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #93 : 26.03.2004, 11.39.11 »
Jos joukkue ei ilman pilkkua onnistu voittamaan, silloin sen ei kuulukaan voittaa.
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #94 : 30.07.2004, 19.06.16 »
Luis Figo on sanonut nyt, että seuraava kausi saattaa hyvinkin olla hänen viimeinen kausi Realissa.

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #95 : 30.07.2004, 19.40.40 »
No kyllä ikää Figolla on jo sen verran, että vois lopettaa realissa jotta saadaan ostaa nuoria pelaajia keskikentälle.
Olen kyllä iloinen, että Figo pelaa vielä tämän kauden :)

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #96 : 30.07.2004, 19.44.07 »
No kyllä ikää Figolla on jo sen verran, että vois lopettaa realissa jotta saadaan ostaa nuoria pelaajia keskikentälle.
Olen kyllä iloinen, että Figo pelaa vielä tämän kauden :)

Ihan OK, että Figo lähtee tän kauden jälkeen ja antaa tilaa muille tuleville tähdille. Toivottavasti Figo pelaa hyvän kauden! :)

luisfigo

  • Viestejä: 1975
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #97 : 31.07.2004, 01.04.22 »
Homoja ne on kaikki :-\ :-\
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

KesantoVesa

  • Viestejä: 1170
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #98 : 31.07.2004, 10.33.02 »
Ketkä ???

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re:Luis Figo ...
« Vastaus #99 : 13.08.2004, 09.34.23 »
Homoja ne on kaikki :-\ :-\

Mitä?!?! Ketä oikein tarkoitat...? ??? ???