Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaajasiirroista - kesä 2016  (Luettu 25173 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Redondo

• Vieras
Huhuja pelaajasiirroista - kesä 2016
« : 22.01.2016, 14.45.45 »
Fifan siirtobannia uhmaten laitetaan topikki pystyyn  8)

Roberto Carlos vitsaili medialle muutama viikko sitten, että pystyy tuomaan Neymarin Real Madridiin. Media nieli syötin totena ja entinen maailman paras laitapakki joutui oikomaan sanomisiaan ja muistuttamaan, että kyse oli pelkästä vitsistä.

No kohu ei lopulta laantunutkaan, vaan ennemminkin vahvistui. Nyt Espanjassa kohistaan, että Florentino Perez olisi lyömässä semmoisen kasan euroja tiskiin, että heikompaa hirvittää. Barcelona ei halua luonnollisesti kultakimpalettaan myydä, mutta asiahan hoituu tottakai maksamalla Neymarin sopimuksen ulosostohinta eli nöyrät 190M€. Ensimmäiset tapaamiset Realin ja Neymarin edustajien kanssa on Onda Ceron mukaan käyty jo Kultainen Pallo -gaalan yhteydessä.

Itse olin ja olen edelleen sitä mieltä, että Perezin olisi pitänyt ostaa Neymar jo Santosista hinnalla millä hyvänsä. Nyt kaverin hinta ja nykyinen seura huomioiden hankkiminen taitaa vaan olla käytännössä mahdotonta...

http://www.marca.com/futbol/primera-division/2016/01/22/56a1756846163f3a328b45e5.html

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
Vs: Huhuja pelaajasiirroista - kesä 2016
« Vastaus #1 : 22.01.2016, 15.12.23 »
Tässähän pikkuhousut kostuu, kun alkaa edes ajatella Neymarin siirtoa, joka tarkottaisi myös Ronaldon siirtoa PSG:hen tai Balen, Manuun. PSG:n/Manun maksaman 80 miljoonan jälkeen Realille jäisi maksettavaa omasta pussista vain 110 miljoonaa.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

RMadrid

« Vastaus #2 : 22.01.2016, 15.27.14 »
Itse olin ja olen edelleen sitä mieltä, että Perezin olisi pitänyt ostaa Neymar jo Santosista hinnalla millä hyvänsä. Nyt kaverin hinta ja nykyinen seura huomioiden hankkiminen taitaa vaan olla käytännössä mahdotonta...
http://www.marca.com/futbol/primera-division/2016/01/22/56a1756846163f3a328b45e5.html

Samaa mieltä, oliko kenties pelkkä huhu vai kaatuiko Neymarin hankinta siihen että hänen isänsä olisi halunnut jonkun pestin Realista ja tätä ei sitten saanut?
Luulen että Perez luovutti Neymarin suhteen sanomalla ''noh, meillä on Ronaldo vielä pariksi vuodeksi tuossa et ei tässä nyt mikään suuri hätä oo''
I drink wine and I know things

Redondo

• Vieras
« Vastaus #3 : 23.02.2016, 13.12.27 »
Huhujen mukaan Zlatania on tarjottu Realille. Pelimies edelleen kyseessä, mutta taisi tämä tarjous silti tulla jokusen vuoden myöhässä  :)

http://www.goal.com/en/news/14222/transfer-talk/2016/02/23/20629262/rumours-ibrahimovic-offered-to-real-madrid

Raul_7

« Vastaus #4 : 23.02.2016, 15.57.58 »
Huhujen mukaan Zlatania on tarjottu Realille. Pelimies edelleen kyseessä, mutta taisi tämä tarjous silti tulla jokusen vuoden myöhässä  :)

http://www.goal.com/en/news/14222/transfer-talk/2016/02/23/20629262/rumours-ibrahimovic-offered-to-real-madrid
Ilmainen siirto kuitenkin kyseessä kun Zlatanin soppari loppuu kesällä. Omasta mielestä voisi olla hyötyä Realille, varsinkin jos ensi kaudella tulee samanlainen tilanne kuin nyt kun Benzema ja Bale on loukkaantuneena. Tähänkin siirtoon toki vaikuttaa se ketä muita pelaajia ostetaan ja ketkä lähtevät kesällä.
"Raul, tuo Castilian Jeesus, kävelee vaikka vetten päällä"

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Siete

• Teemu Pukki baby
★ 1956 ★ 1957 ★ 1958 ★ 1959 ★ 1960 ★ 1966 ★ 1998 ★ 2000 ★ 2002 ★ 2014 ★ 2016 ★ 2017 ★ 2018 ★

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #8 : 18.03.2016, 14.12.55 »
Moratahuhut taas nousseet hieman. Nyt AS rummuttaa Moratan puolesta etusivullaan. Varmasti jotain totuuspohjaakin näillä huhuilla on.

Tässä jo 4 vuotta sitten oli nähtävissä, että Moratan fyysiset ominaisuudet ovat aivan huippuluokkaa ja potentiaalia löytyy. Moratan kohdalla vaan pää ei kestänyt niitä paineita, mitä Realin kaltaisessa superseurassa pelaaminen aiheuttaa. Se kestäisikö nyt parin Juvessa pelatun vuoden jälkeen on arvoitus. Itse hankkisin toiseksi hyökääjäksi esim huhuissa pyörineen Aubameyangin, joka avoimesti on flirttaillut Realin suuntaan.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #9 : 18.03.2016, 14.16.13 »
Noniin! The Sun huhuilee Hazard - James vaihtokauppaa. Itselleni kelpaisi. Hazard toisi tarvittavaa 1vs1 voimaa lisäää hyökkäyspäähän.

http://www.goal.com/en/news/14222/transfer-talk/2016/03/14/21324002/rumours-real-madrid-eye-jameshazard-swap?ICID=TP_NL_14

Jose_Bach

« Vastaus #10 : 22.03.2016, 08.16.55 »
http://www.marca.com/en/football/real-madrid/2016/03/21/56eff627268e3e11028b4670.html

Hyvä hyvä, olin jo heti sitä mieltä kun de Geaa kärrättiin Realiin että Navas on tarpeeksi hyvä maalivahti. Sitä siirtosähläystä voi tietenkin pitää nolona mutta se oli lopulta hyvä asia Realille, vaikka olihan se melkoinen epäluottamuslause. Navas tästä kuitenkin vähät välitti ja on nyt näköjään saanut Perezinkin tajuamaan ettei maailman parasta maalivahtia kannata vaihtaa  :peukku_ylos:

Redondo

• Vieras
« Vastaus #11 : 22.03.2016, 14.59.50 »
Oon varmaan ennenkin jauhanut aiheesta, mutta tuskin kukaan keskustelua vastustaa  8)

Keylor on tällä hetkellä maailman yksi parhaista maalivahdeista, siitä ei ole epäilystäkään. Veskareiden paremmuusjärjesjestykseen laittaminen on ylipäätään aika vaikeaa. Onko tämän hetken paras Keylor, Neuer, Buffon, De Gea, Courtois, Cech vai kuka...

Keylorin torjuntatyyliä kun miettii, niin kumiukon ehdoton vahvuus on tuo käsittämätön räjähtävyys. Vastaantuloissa ja kakkospalloissa mieshän on kenties maailman paras. Se mikä hitusen mietityttää on se kuinka kauan kaveri pystyy ylläpitämään tuon räjähtävyyden? Keylorille tulee tänä vuonna mittariin jo 30v. Esimerkkejä räjähtävyyden katoamisesta ei tarvitse hirveän kauaa etsiä, koska Ikerillä ongelmat alkoivat samoihin aikoihin. Myöskin Cristianon räjähtävyys on 30v tultua mittariin lähtenyt selkeään laskuun. Itseä ainakin mietityttää se, että mitä jos Keylorille käy sama esimerkiksi seuraavan 2-3 vuoden sisällä?

De Gean torjuntatyyli taas ei perustu niinkään räjähtävyyteen vaan sijoittumiseen ja ulottuvuuteen. Siinä mielessä spanskilla on potentiaalia pysyä huipulla pidempään kuten esimerkiksi Van der Sar tahi Gigi Buffon.

Allekirjoittanut ei siis missään nimessä ole potkimassa Keyloria pois vaan lähinnä pohtimassa sitä, että kannattaako nyt luottaa Keyloriin ja olla MAHDOLLISESTI miettimässä uutta maalivahtia lähivuosina vai kannattaako nyt (jos mahdollista) hankkia maalivahti, jolla on edellytykset pysyä huipulla vaikka vuosikymmen...?

RMadrid

« Vastaus #12 : 23.03.2016, 06.58.33 »
Kunnon keskustelu on aina tervetullutta ja täyttä asiaahan tuo Redondo puhui, kyllä tulevaisuutta on aina hyvä mietiskellä ja tässäkin tilanteessa on hyvä sitä miettiä. Kiko on samaa ikäluokkaa kun Keylor joten todennäköisesti hänelle aukeaa ensin ovi, jos joku veskascoutti löytäisi sellaisen tulevaisuuden lupauksen..voisi hänet hommata Kikon tilalle lähivuosina, saisi poikaa ajaa hiljalleen sisälle ja sitte tietyssä pisteessä astuuki isoisiin saappaisiin ja Keylor tipahtaa kakkoseksi.

Jose_Bach

« Vastaus #13 : 23.03.2016, 12.42.18 »
Juu voihan se noinkin olla mutta itse olen sillä kannalla, että Keylor jäisi pitkäksikin aikaa. Ei se ole välttämätöntä että Navas jotenkin dramaattisesti menettäisi räjähtävyyttään (pienenä sivuhuomautuksena: Jagrkin pelaa varmaan 60-vuotiaana NHLssä.  ::) Tiedän ettei näitä pitäisi vertailla mutta silti). Kyllä mä luotan siihen että Navas pystyy suorittamaan aivan huipputasolla vielä pitkään.

Paikallaan olevaa pohdintaa Redondolta, mutta tämä on minun mielipide.

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #14 : 23.03.2016, 14.41.38 »
Liityn Jose_Bachin klubiin. Sinänsä samaa mieltä Redondonkin kanssa, että Navas ei tule pelaamaan enää kymmentä vuotta terävimmällä huipulla. Ymmärrän tämän näkökannan.

Navasin kokonaisvaltainen pelaaminen on kuitenkin ollut läpi tämän(kin) kauden sellaisella tasolla, että en vain näe sen romahtavan muutaman seuraavan vuoden aikana. Sen verran itselleni on kertynyt luottamusta costaricalaiseen.

Lisäksi olen ehdottomasti sitä mieltä, että huippujoukkueessa on lähes poikkeuksetta oltava vain yksi realistisesti avauspaikasta taisteleva mies. Onko maalivahtien suhteen ikinä nähty ns. "tervettä" kilpailutilannetta, jossa veräjänvartijaa oikeasti vaihdettaisiin puhtaasti sen hetken formin perusteella?

Viimeisimmät esimerkit kahden maalivahdin taktiikasta ovat Real Madridista sekä Barcelonasta, joissa jako on tehty selvästi niin, että toinen pelaa cup- ja toinen liigapelit (esim. Iker ja Diego Lopez, Ter Stegen ja Bravo). Toisella ei ole ilman loukkaantumisia tai järisyttävän kovaa tason laskua mitään saumaa päästä toisen "tontille", vaan sama kaava jatkuu läpi kauden. Kyseessä ei ole siis kilpailutilanne, vaan sovittu järjestely, jonka en näe palvelevan joukkueen tason nostamista.

De Gean hankinta synnyttäisi Realiin uudelleen edellä mainitun kaltaisen tilanteen, enkä halua sellaista nähdä. Itse menisin vielä kolme neljä vuotta Keylorilla ja luottaisin siihen, että maailmalta löytyy tuon jälkeen joku kohtuullinen korvaaja hänelle. Olkoon se sitten joku nykyisistä, tai seuraavien vuosien aikana pinnalle nousevista nimistä. Ei se De Gea ainoa hyvä maalivahti ole, eikä tule olemaan. Hinta sen sijaan tullee nousemaan koko ajan.

Jose_Bach

« Vastaus #15 : 23.03.2016, 23.29.26 »
Mun mielestä pitää ajatella myös inhimillistä puolta. Olisi todella epäkunnioittava teko realilta jos tällaisten esitysten jälkeen vaihdettaisiin joukkueen yksi parhaista ellei paras pelaaja toiseen maalivahtiin ja näin jäisi sympaattisen Costa Rican kumiukon RM-ura käytännössä yhteen kauteen kun ensimmäisellä ei juuri vastuuta tullut.

Ja aivan kuten TAMI kirjoitti niin De Gea-Keylor ei toimisi. Sitten 3-5 vuoden päästä jos siltä tuntuu niin markkinoilta löytyy varmasti joku pätevä vaihtoehto. Itse kuitenkin ajattelisin että Navasilla on annettavaa senkin jälkeen.

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #16 : 26.03.2016, 17.40.01 »
Samaa aihetta sivuten, Marcan juttua Ter Stegenistä. Oman tasonsa tietävälle maalivahdille varmasti vaikea paikka, kun Klassikko on tulossa, mutta tietää ettei tule pelaamaan. Turhautumista on ilmassa.

"I want to take the next step and play more because the situation is clear: if nothing changes we'll be forced to talk".

Peruna

« Vastaus #17 : 26.03.2016, 22.38.52 »
Guardiola tehnyt huhujen mukaan Kroosista 1. prioriteetin ensi kesälle. Älkää nyt jumalauta sitä sinne myykö.
"I'm star-struck when I see Paul Scholes because you never see him. On the pitch you can't catch him. Off the pitch he disappears." - Luis Figo

RMadrid

« Vastaus #18 : 04.04.2016, 22.48.50 »
http://www.suomifutis.com/2016/04/real-madrid-kauppaa-keskikenttamiesta-75-miljoonalla-eurolla/
Brittilehti Daily Mirrorin mukaan Real Madrid on valmis luopumaan keskikenttämiehestä James Rodriguezista 60 miljoonalla punnalla (n. 75 milj. euroa).

Daily Mirror joten huhun voi ottaa kevyesti mutta aihe James, luopuisitteko vai onko miehellä vain huono hetki menossa?

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #19 : 05.04.2016, 14.26.42 »
Daily Mirror joten huhun voi ottaa kevyesti mutta aihe James, luopuisitteko vai onko miehellä vain huono hetki menossa?

Erittäin mielenkiintoinen teema.

Lauantaina nähty esitys oli kenties ensimmäinen oikeasti vakuuttava ottelu sitten syksyn 2014 Clasicon. Okei, väliin on mahtunut muitakin hyviä otteluita Valkoisilta, mutta tämä oli omissa papereissa eri kastia.

Tässä - parin vuoden sisään vakuuttavimmassa ottelussa - joukkueen molemmat pallonkäsittelyyn, näppäryyteen ja luovuuteen pelinsä perustavat pelaajat - James ja Isco olivat molemmat penkillä koko ottelun. Heidän edelleen menivät a) puolustusorientoituneemmat Modric, Kroos ja Casemiro, sekä b) nopeammat ja suoraviivaisemmat BBC:n jäsenet. Vaihdosta kentälle ei otettu kuin Vazquez ja Jese, eli äskeisen jaottelun b-osastoa.

Luulen, että paketti olisi hajonnut, jos Isco tai James olisi ollut joko laiturin, tai keskikentän paikalla. Laidassa ei olisi yksinkertaisesti nopeus riittänyt ja puolustuspelaaminen ei olisi ollut samalla tasolla. Välihuomiona: En koskaan syttynyt aikanaan kokeillulle Iscon peluuttamiselle keskikentän keskustassa.

Onko näillä kahdella sitten enää käyttöä tässä joukkueessa? Oma näkemykseni isojen, tärkeiden pelien suhteen on, että ei ole. Real Madridilla ei ole tällä hetkellä käyttöä 10-paikan pelaajalle ja liiallinen pallon hierominen tekee vain hallaa joukkueen vahvuuksille, jotka nojaavat nopeaan peliin ja suunnanmuutoksiin.

Olemme isojen asioiden äärellä. Lauantaina nähdyn pelin perusteella sanoisin, että Iscon ja Jamesin aika voi hyvinkin olla ohi. Hienoja pelaajia, joidenka itse toivon saavan itselleen sopivan roolin. Sitä ei todennäköisesti ole Valkoisissa tarjolla, ellei palata siihen surullisenkuuluisaan väkisinpeluuttamiseen. Se taas on kaikkea muuta kuin joukkueen etu.