Pari kuukautta on osoittanut, ettei Solari ole mikään muu kuin tuo tulipalon sammuttaja, joskin alku näyttää siltä, että vaahtosammuttimen sokka on aika pahasti jumissa.
Lopeteguin palkkaamisessa otettiin riski, joka ei sitten kannattanut, mutta tuohon jälkipuintiin on turha mennä nyt. Kriittisempää on, mitä tapahtuu ensi kesänä. Uusi, pitkäaikainen päävalmentaja (jos sellaista nyt Madridiin on mahdollista hankkia) on oltava prioriteetti numero 1. Sen jälkeen Perezin tulee irroittaa näppinsä pelaajahankinnoista ja annettava uudelle valmentajalle a) vapaus hankkia mieluisat pelaajat b) antaa työrauha. Real polkee niin pahasti ilman ketjuja tällä hetkellä, että ihan hirvittää ja kuten jo huhuja pelaajasiirtoja -topicciin kirjoittelin, imago täytyy puhdistaa ja nykymenoon täytyy tehdä selkeät uudet ääriviivat.
Edelleen ahdistavammaksi asian tekee sen, että käytännössä jokainen huhu vie Mauricio Pochettinoa Unitedin tulevaksi valmentajaksi. Allekirjoittaneen pahin pelko on se, että ensi kauden alussa Perez luottaa edelleen Solariin ja Ed Woodward on hankkinut Pochettinon...
Woodward tullee paasaamaan niin suuren määrän euroja tiskiin, että Poche irtoaa, mutta mitä nyt argon kommentteja on lukenut (sikäli kun niissä mitään todenperää on) niin tietynlainen unelma se valmentaminen Bernabeulla olisi... Ehkäpä tässä pitää toivoa, että Solskjar luotsaa Man Unitedin UCL:ssa finaaliin ja Valjussa tappiottomaan loppukauteen, niin kynnys erottaa norjalainen saattaa kasvaa liian korkeaksi..