Tuhnu-Benzema sai uuden vapaalipun avaukseen.

Bale, Kroos ja Marcelo piti laittaa lihoiksi, mutta mahtaakohan näin käydä.
Toivottavasti Zidane on loman aikana oppinut virheistään ja saisi joukkueensa pärjäämään myös liigassa.
Ps. Guardiolan huhut ja Pochen flirtit tekee enemmän järkeä nyt