"That's why Everton believe they have a good chance of bringing the player to Merseyside, initially on loan."
Vaikea uskoa lainasiirtoon tai ylipäätänsä kolumbialaisen haluihin lähteä Evertoniin. Edellisestä huolimatta kesään ulottuva lainasopimus voisi olla hyvä ratkaisu kaikkien osapuolten kohdalla. Pelaaja saisi pelata, Everton saisi hyvän voimavaran ja Real Madrid mahdollisuuden käynnistää mahdollisesti tuottoa tuottavan tarjouskilpailun ensi kesäksi. James on iästään huolimatta erittäin hyväkuntoinen pelaaja ja pystyy varmasti pelaamaan vielä muutaman vuoden kovalla tasolla. Näin ollen hänen kohdallaan olisi hyvä olla maltillinen ja koittaa saada markkina-arvoon pientä ponnetta.
Kesällä ehkä myytiin vähän paitoja, mutta kyllähän syksyn minuutit kalliita olivat.
Valitettavasti kolumbialainen on kärsinyt loukkaantumisista. Oli kuitenkin kunnossa ja kentällä ollessaan yksi Real Madridin alkukauden parhaimpia pelaajia. Hyvin käyttökelpoinen hyökkäyspään pelaaja ja ei ainakaan minun mielestä rasittava tekijä joukkueelle. Tami hiljattain jatkoi hyvin ensi kesän siirtoikkunaan liittyvään keskusteluun, jossa hän mainitsi varauksella pitävän Jamesin joukkueessa. Itse olen täysin samaa mieltä, sillä joukkueessa on muitakin kuormittavia pelaajia, joista seura ei välttämättä voisi hyötyä samalla tavalla. Suurin osa forkalla varmaan ymmärtää ko. kategorian pelaajat ja tarvittaessa voi käydä lukemassa spekulointeja toisten ketjujen alta.