Aamulla jälkilähetyksenä ja muutamat huomiot:
- 1.jakso dominanssia, kaksi komeaa maalia. Mendylle

- Toinen jakso ja kaasu pois, meinasi kostautua mutta maalia lähemmäs ei Granada päässyt.
- CMK veti taas varsin mallikelpoisen esityksen , joskin maali pahasti Casemiron virheen seurauksena.
Kaksi matsia jäljellä, Villarrreal ja Leganes ja kaksi pinnaa riittää. Villarreal kaikkea muuta kuin helppo, Legan tilanne säilymisen suhteen auki joten takki tiukasti vaan kiinni.
Tuloksellisesti ja ajoittain pelillisesti komea koronatauolta paluu joka on tällä viikolla huipentumassa mestaruuteen.
