Kirjoittaja Aihe: Jornada 2: Real Betis - Real Madrid 26.9.2020  (Luettu 399 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

Vs: Jornada 2: Real Betis - Real Madrid 26.9.2020
« Vastaus #40 : 29.09.2020, 11.55.07 »
Vinicius on varmasti nähty sijoituksena, jonka uskotaan ajan saatossa ja vastuuta saadessaan korkoa korolle -ilmiön tavoin kehittyvän eksponentiaalisesti. Alkuun hedelmät eivät ole vielä kypsiä ja niistä jää vain paha maku suuhun, mutta vuosien päästä on makeaa omenaa tarjolla koko foorumille jaettavaksi.

Tähän olisi tietysti sopinut myös lainaratkaisu, mutta pelaaja ja seura eivät tähän ole olleet halukkaita.

Itse en odota, että Vinistä kasvaisi Messin tai Ronaldon tasoinen pelaaja. Enemmänkin katto on jossain siellä Chelsean Hazardin tuntumassa. Olen myös toistaiseksi skeptinen, saavutetaanko tuota tasoa koskaan, kun nykymenoa ja tähänastista kehitystä katsoo.

Ei se ainakaan siitä tule jäämään kiinni, etteikö olisi annettu mahdollisuutta.

Figuuri

« Vastaus #41 : 29.09.2020, 22.41.56 »
Ei se ainakaan siitä tule jäämään kiinni, etteikö olisi annettu mahdollisuutta.

Lainataan tätä topikkia vielä vähän. Olen useasti kritisoinut Zidanea pelaajakehityksestä, monen nuoren pelaajan tie on tyssännyt Real Madridissa ja joskus erittäin potentiaaliset pelaajat ovat jääneet paikalleen junnaamaan. Olen vieläkin sitä mieltä ettei Zidane ole tuolla sektorilla parhaimmillaan. Se onko Zidanella ja hänen kyvyillään kehittää nuoria pelaajia mitään tekemistä Viniciusin kanssa, on täysin hämärän peitossa, mutta brasilialaisen otteista ja pelihistoriasta ei voi kyllä yksin Zidanea syyttää mitenkään. Mahdollisuus on suotu moneen otteeseen, mutta ei tunnu Viniciusilla lähtevän.

Minulla samoja fiiliksiä Viniciusin kehittymisen ja potentiaalin realisoitumisesta, alkaa epäilyttämään lähteekö edes kulkemaan missään vaiheessa. Jos edellista kautta miettii, laina olisi ollut hyvä vaihtoehto ja peluuttaa vaikka Balea vasemmalla laidalla. Tämä on tässä vaiheessa kuitenkin täysin irrelevanttia. Toivottavasti tätä kautta ei kuitenkaan tehdä yhtään vaikeammaksi peluuttamalla Viniciusta väkisin.
snooker [02|Dec 10:57 PM]: Realin peli on vaan nykyään sellaista esileikeillä höystettyä nautiskelu seksiä verrattuna Mourinho-aikojen kylmään housut pois ja huora nelinkontin suorittamiseen, että ei siihen tuollainen Balen tyylinen munaravaaja tahdo erityisen hyvin istua.

Alpo

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #42 : 30.09.2020, 11.41.25 »
Itse nään, että Vinicius pelaa paljon, koska niitä harvoja, jotka tekevät ratkaisuja pallo jalassa. Suurin osa on Iscon ja Modricin kaltaisia vastuun siirtelijöitä, jotka vain välttelevät virheitä.
Aina saa jännittää, vaikka kausi ohi. Tätä on Real Madrid <3 Hyvässä ja pahassa..

maheinon

« Vastaus #43 : 30.09.2020, 12.27.48 »
Paineet ja pelko epäonnistumisesta. Vini oli ihan mieletön kun sai Solarin alaisuudessa pelata illasta toiseen ja ilmeisesti ilman paineita.

Odegaard on myös ollut todella vaisu eikä uskalla kentällä yrittää mitään erikoista.
What do you think the next happen now.