Kirjoittaja Aihe: Huhuja pelaajasiirroista vuosi 2022  (Luettu 52242 kertaa)

0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.

HeroSandro

Vs: Huhuja pelaajasiirroista vuosi 2022
« Vastaus #180 : 05.04.2022, 17.37.55 »
Mbappe pelasi tällä kaudella kaksi ottelua, joilla oli mitään merkitystä. Siihen ne myös jäivät. Jos hän haluaa tulla hieman rikkaammaksi Pariisissa, mitä hän tulisi Madridissa, niin minun puolesta saa siellä pelailla. Toivottavasti tulee ensi kaudella, mutta Pariisiin jääminen kertoo myös omaa tarinaa miehestä.

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #181 : 05.04.2022, 18.12.54 »
Mbappe pelasi tällä kaudella kaksi ottelua, joilla oli mitään merkitystä. Siihen ne myös jäivät. Jos hän haluaa tulla hieman rikkaammaksi Pariisissa, mitä hän tulisi Madridissa, niin minun puolesta saa siellä pelailla. Toivottavasti tulee ensi kaudella, mutta Pariisiin jääminen kertoo myös omaa tarinaa miehestä.

Jos minä saisin päättää, sulkisin oven Madridiin sillä sekunnilla, kun päätös Pariisiin jäämisestä tulee. Kukaan pelaaja ei ole niin tärkeä, että pitäisi vielä nöyristellä taas seuraavana ja sitä seuraavana kesänä, että josko nyt Kylianille maistuisi.

Pidätän oikeuden mielipiteen vaihtumiseen, kun mies takoo hatullisen MM-finaalissa.

maheinon

« Vastaus #182 : 05.04.2022, 18.58.08 »
Mbappe tehnyt jäähdyttelyliigassa 17 maalia 27 otteluun. Lisäksi UCL:ssä aina reippaasti alle 10 maalin kausia. Cristiano Ronaldolle 10+ maalin kausi UCL:ssä oli ihan jokavuotista toimintaa. Tulosten valossa Mbappen palkkapyynnöt ovat aivan poskettomia. Siinä kohtaa kun liigassa tekee 40 maalia ja UCL:ssä 15 maalia niin voi alkaa pyytämään moninkertaista liksaa joukkueen muihin pelaajiin nähden. Ei vielä.
The chase is better than the catch.

RMadrid

« Vastaus #183 : 05.04.2022, 19.14.05 »
Haalandin mediapelin takana uskon olevan agentti Raiola, mutta taas Mbappe tuntuu niin herkältä pojalta ettei haluaisi kenenkään mieltä pahoittaa ja on ehkä tahtomattaan käynnistänyt tämän mediapelin.

Silti vedän johtopäätökset pojista samalla tavalla. Ei jatkoon.

Kylianin on siirryttävä nyt jos aikoo ja toivon todella että Madridissa löytyy cojonesia katkaista ne suhteet ikiajoiksi jos se siirto ei nyt tule.
I drink wine and I know things

jangsteri

« Vastaus #184 : 05.04.2022, 19.24.27 »
Mä alan myös uskoa, ettei Mpabbe Realiin ensi kaudeksi tule. Tekee PSGn kanssa 3 vuoden jatkosopimuksen ja tulee Valkoisiin 2 vuoden päästä 200milj siirtokorvauksella. On puhunutkin, että olisi viime kesänä siirtynyt mieluusti, kun PSG olisi saanut siirrosta korvauksen.

Haland saapuu kyllä.

Ei kyllä tarvii tulla koskaan, jos ei nyt tule. Realihan tekee itsestänsä ihan lampaan, jota voi pitää talutushihnassa. Kyllä se on Real joka määrää, eikä yksikään pelaaja.

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #185 : 05.04.2022, 19.33.49 »
Sanon vaan, että Mbappe tulee Madridissa pelaamaan. Tässä tulee käymään vähintään "Kakat". Mikäli nyt menee puihin on Perezin seuraavalla kerralla saatava maalin. Jatkodiili olisi isku brändille ja egolle, varsinkin kaiken tämän madridilaismedian hypetyksen jälkeen. Tick taci, jne.

Edelleen olen sitä mieltä, että ensi kaudella Mbappe on Madridissa. Fiksu poika, jolla entistä fiksummat tausajoukot. Miksi tässä kohtaa pitäisi julkistaa mitään. Tulisi vaan paskaa niskaan lopuissa kotimatseissa.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

« Vastaus #186 : 05.04.2022, 21.25.32 »
Olen kyllä MM kanssa samaa mieltä että Mbappe tulee ennemmin tai myöhemmin Realissa pelaamaan, ihan siitä syystä että tuossa ikäluokassa ei parempaa ole tarjolla ja uudelle stadionille on kasattava uskottava rosteri.

Olisi kyllä Mbappen itsensä kannalta todellinen mahalasku jäädä vielä patonkiliigaan, siellä hän ei tule UCL voittamaan ja liigassa on jo kaikki voitettu, joku Cavanin maaliennätys - mitä vitun väliä. Nyt on hänellä aika nostaa vaihdetta ja vaatimustasoa.

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #187 : 06.04.2022, 09.08.53 »
Mbappe tehnyt jäähdyttelyliigassa 17 maalia 27 otteluun. Lisäksi UCL:ssä aina reippaasti alle 10 maalin kausia. Cristiano Ronaldolle 10+ maalin kausi UCL:ssä oli ihan jokavuotista toimintaa. Tulosten valossa Mbappen palkkapyynnöt ovat aivan poskettomia. Siinä kohtaa kun liigassa tekee 40 maalia ja UCL:ssä 15 maalia niin voi alkaa pyytämään moninkertaista liksaa joukkueen muihin pelaajiin nähden. Ei vielä.

Tässä on paljon sitä, mitä olen itsekin mielessä pyöritellyt. Tietenkin ”maailman kuumin nimi” ansaitsee merkittävän palkan, mutta mikä sitten on kohtuullista?

Miten tähän suhtautuu muut pelaajat? Onko Mbappe tosiaan niin hyvä, että palkkataso on ihan eri kokoluokassa kuin kellään muulla?

Minä myös olen sitä mieltä, että näytöt ei vielä ole ihan sillä tasolla, että voi tulla ”cristianona” sisään kenenkään kyseenalaistamatta.

Haaland on ilmeisesti kieltäytynyt Cityn tarjouksesta 27-28 M€ netto/vuosi. Aivan käsittämätön summa rahaa.

https://twitter.com/themadridzone/status/1511583794343694343?s=21&t=mRDFaPbdDtRRBTIZp_Wy-g

RMadrid

« Vastaus #188 : 06.04.2022, 16.24.40 »
Tässä on paljon sitä, mitä olen itsekin mielessä pyöritellyt. Tietenkin ”maailman kuumin nimi” ansaitsee merkittävän palkan, mutta mikä sitten on kohtuullista?

Miten tähän suhtautuu muut pelaajat? Onko Mbappe tosiaan niin hyvä, että palkkataso on ihan eri kokoluokassa kuin kellään muulla?
Mbappe ei ole Cristianon veroinen ja tuskin tulee koskaan olemaan, Mbappen palkka koostuu ennenkaikkea pelillisestä ominaisuuksista, nuoresta iästä ja statuksesta.

Nykypelaajille maksettaisiin yhtä paljon jos omaisivat em. Asiat yhtä korkealla. Ja uskon että nykypelaajat ymmärtävät tämän, elämä kulkee eteenpäin ja nuoret korvaavat vanhat eikä vanhoilla suorituksilla saada palkankorotuksia.

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #189 : 06.04.2022, 17.16.59 »
Minä myös olen sitä mieltä, että näytöt ei vielä ole ihan sillä tasolla, että voi tulla ”cristianona” sisään kenenkään kyseenalaistamatta.

Haaland on ilmeisesti kieltäytynyt Cityn tarjouksesta 27-28 M€ netto/vuosi. Aivan käsittämätön summa rahaa.

https://twitter.com/themadridzone/status/1511583794343694343?s=21&t=mRDFaPbdDtRRBTIZp_Wy-g
Nyt olen viimeistään varma, että Haland saapuu kesällä. Mitään muuta järkeä ei ollut Cityn tarjoiusta hylätä. Ai, ai tässä alkaa jo fiilistellä.

Olen kyllä melko varma, että Mbappe sen 40 maalia kaudessa tekee, kunhan saapuu Bentson vielä ollessa terässä. 40 maalin miehelle voidaan maksaa muita isompaa liksaa, kun 40 maalin miehiä ei vaan montaa ole. Lisäksi Mbappe tuo lisää huomiota, josta Real Madrid elää. Mun mielestä 25milj nettona on kyllä maksimi. Kukaan ei ole bruttona yli 50 miljoonan arvoinen per kausi.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

• Yli-Valvoja
  • *
« Vastaus #190 : 07.04.2022, 16.47.59 »

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #191 : 07.04.2022, 21.10.25 »
Joo ja myös Valioliigassa kiinnostusta. Madrid huolissaan, jonkun lähteen mukaan. En ymmärrä miksi. Soppari tietty loppumassa vuoden päästä, mutta näkisin että nyt olisi täydellinen hetki myydä. Ei voida liikaa pyytää, mutta toki Asension itse täytyy haluta siirtoa. Viime vuodet huomioiden, eiköhän istu penkillä ja katsomossa lopun sopimuksesta.

Brahimia Madrid olisi tuomassa takaisin. Milanilla ja Madridilla kai joku herrasmiessoppari, että pelaajan tahdon mukaan mennään. Eli väkisin Brahimia ei voida kotiuttaa.
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

maheinon

« Vastaus #192 : 13.04.2022, 15.17.49 »
Uuden topparin hankinta sai lisää tuulta purjeisiinsa, kun poikkeuksellisen hyvin käytettävissä olevista toppareista yksi oli poissa ja kuinka ollakaan samaan hetkeen sattui Vallejon korona-poissaolo. Nämä koronatapaukset tuntuvat sattuvan usein kätevissä kohdissa.

Vallejo ei siis selvästikään ole mies johon voisi isoissa peleissä luottaa ja se on nyt Carlettolta selkeästi kommunikoitu seurajohdolle. Ei voida jatkaa tuurilla, vaan rinkiin pitää tuoda yksi tekijämies lisää. Rudiger näytti yön ottelussa että johtajuutta ja vastuunkantoa on työkalupakissa. Siinä oiva vaihtoehto meille.

Chris

« Vastaus #193 : 13.04.2022, 16.37.25 »
Olen samaa mieltä, että topparikaupoille kesällä mars. En tiedä onko se Rüdiger vai joku muu, mutta nykymiehillä ei riitä. Alaba ja Militao riittää kyllä, mutta korvaaminen on vaikeaa. Nachonkin taso aika hapuileva tässä ollut pari viime kautta.

Sitä en tosin osta, että Vallejon korona olisi osa salaliittoteoriaa. Jopa Casemiro olisi mennyt eilen hierarkiassa Vallejon edelle, jos Nachokaan ei olisi pystynyt pelaamaan. :D Vallejoa nyt ei vaan yksinkertaisesti voi peluuttaa.

Nacho jos haluaa jäädä, niin voisin kuitenkin stunttina ensi kaudelle pitää, mutta toisaalta; olisiko parempi tuoda yksi tekijämies toppariksi lisää ja "4.topparin" paikka junnulle? Oikealle yksi tekijämies Carvajalin edelle ja vasemmalle sitten Miguel tai Garcia Mendyn tutkapariksi. Ehkä kaikelle on aikansa ja Nachon - niin hieno mies kuin urakin on ollut, voisi olla aika päästää irti Valkoisesta nutusta.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #194 : 13.04.2022, 17.53.31 »
Rudiger kesällä Militaon kaveriksi ja Alaba jompaan kumpaan laitaan. Olisi parannus ihan kumpaan laitaan. Eilisen pelin jälkeen en pidä tätä edes mahdottomana, Perez oli paikalla.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

maheinon

« Vastaus #196 : 15.04.2022, 11.00.07 »
Case Haalandin taustoja.

Kesällä 2021 Peppe Guardiola on nähnyt Katalaanina kaksi uhkaa. Jos Messi siirtyisi Cityyn niin Peppe saisi Katalonialaisten vihat niskaansa ja hän joutuisi jälleen yrittämään valmentaa joukkuetta jossa on puolustuksellisesti yksi vapaamatkustaja. Hän ei myöskään haluaisi nähdä Madridin hankkivan kahta maailman kuuminta kärkipelaajaa, joten jotain oli tehtävä.

Peppe päätti hankkia EM-kisoissa vaihtopelaajana loistaneen Jack Grealishin, jotta Messille ei olisi joukkueessa tilaa ja jotta Harry Kanen hankintaan ei olisi laittaa ihan kuinka paljon vain varoja. Harry Kane olisi juuri sopiva pelaaja Peppen pelityyli on, mutta antimadridismi ajoi valitsemaan mieluummin nuoren pyrkyrin Erling Haalandin. Suunnitelma meni lopulta täydellisesti. Nyt pitää enää vain napata Haaland Madridin nenän edestä.

24.4 pelataan ensimmäinen osaottelu City - Madrid, jonka aikana Haaland pääsee näkemään kaksi vaihtoehtoaan vastakkain. Huhujen mukaan hänen ulosostopykälän viimeinen päivä on huhtikuun lopussa, joten hän ei ehdi sitä ennen näkemään Bernabeun versiota otteluparista.

Alpo

• Ylläpitäjä
  • *
« Vastaus #197 : 19.04.2022, 09.35.13 »
Pahasti näyttää, että Haland on Realille vain varasuunnitelma, jos Mbappe jotenkin kariutuu. Nyt on uutisoitu jo, että Haland hyväksynyt 30milj kaudessa sopimuksen Cityn kanssa, kun Realista ei kuulu mitään.

Mbappe uutiset olleet niin hiljaa, että sopimukseen lienee päästy.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2022, 09.38.56 kirjoittanut Alpo »

« Vastaus #198 : 19.04.2022, 11.43.53 »
Menee hieman toistoksi mutta tässä tilanteessa kun Benzema on tuossa iskussa niin norjalaisen tuleekin olla vain varasuunnitelma. Mbappe täydentämään hyökkästrio ja loput rahat Tchouaan plus CB & RB paikkojen täydennyksiin niin meillä on ensi vuonna pirun kova miehistö.

RMadrid

« Vastaus #199 : 19.04.2022, 13.47.41 »
Itse olen lukenut Haaland-huhuja siten, että herran (ja Agentin) jatkuva flirttailu on kylmentänyt suurseurojen kiinnostavuutta ja Haaland kärsii myös jatkuvasti loukeista niin ehkä siihen nähden korkea palkka ei kiinnosta muita seuroja.

Mutta sama kuten #10 totesi, hänen tuleekin olla varasuunnitelma Realille.