Kirjoittaja Aihe: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid  (Luettu 2421 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« : 28.08.2022, 21.11.53 »
Real Madrid’s XI

Courtois,
Lucas, Militao, Rudiger, Alaba,
Modric, Tchouameni, Kroos,
Valverde, Vinicius & Benzema.

Ilmeisesti foorumilla lausuttuihin rukouksiin ollaan tänään vastaamassa, kun Alaba pelannee LB-tontilla.

Tchoua pääsee casemiroksi vanhojen ratsujen väliin.

Voi perkele näitä alkamisajankohtia.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #1 : 28.08.2022, 21.22.23 »
Ellei Carletto pistä Rüdin vasemmalle, jottei virheetön Alaba-Militao kaksikko mene hajalle?  Toivotaan, että pelaajat pelaa luonnollisilla paikoillaan. Tchouameni jatkaa jälleen avauksessa,  hyvä niin!  :peukku_ylos:

Onko muuten jollain faktaa, perustuuko tämä kolmen reissupelin aloitus Bernabeulla olevaan remppaan vai mihin? Viikon päästä vasta päästään kotona pelaamaan. Ja alkamisajankohdalle täältäkin :keskari: Turha pistää liian kuuman sään piikkiin, kun moni muu pääsee pelaamaan 19.30 alkavissa peleissä, mutta Real vetää joka kerta klo 23. Ensi viikolla onneksi klo 17.15  :peukku_ylos:

Itse pelistä, Espanyol usein ollut pelkkä suupala, mutta asenteen oltava kunnossa. Ainakin kauden ensimmäiset pelit osoittaneet, että ei ihan lepsuillen ole lähdetty.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

maheinon

  • Viestejä: 2563
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #2 : 28.08.2022, 22.28.32 »
Ilmeisesti reissupelit johtuvat tosiaan remontista. Vajaat pari viikkoa ehtii nurmi levätä ennen ensimmäistä peliä. Ei siis aivan niin tiukille mene kuin vuosi sitten.
The chase is better than the catch.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #3 : 28.08.2022, 23.12.42 »
Rempan takia nämä 3 reissupeliä.

Vielä ei Alaba - Vini näytä toimivan.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #4 : 28.08.2022, 23.13.24 »
Vini!! :pallo:

Tchouaméni näytti olevan vähän muutakin kuin 6 paikan pelaaja.  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 28.08.2022, 23.15.26 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #5 : 28.08.2022, 23.13.41 »
Sii Tchoua  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #6 : 28.08.2022, 23.13.59 »
Vielä on todella aikaista sanoa tätä ääneen, mutta Casemiroa ei ole ikävä. Tchoua :peukku_ylos:.

Vini. :pallo:

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #7 : 28.08.2022, 23.15.35 »
Uh ah Tchouameni ja Vini liruttaa illan avausmaalin.

Tchouan startti Real-uralle on ollut vahva!
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #8 : 28.08.2022, 23.45.01 »
Herranjumala millä pompulla Joselu sai pallon uudelleen Militaon selästä. 1-1.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #9 : 28.08.2022, 23.45.05 »
Katselin jo pariin otteeseen, ettei keskikentän roolitukset ole ihan selkeät..
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #10 : 28.08.2022, 23.47.08 »
Vähän alettiin kaivamaan verta nenästä ja sieltähän se tuli ennen taukoa.

Nämä pelit pitäisi tappaa juurikin tämän takia heti, eikä liian myöhään.

Benz edelleen aika tahmea ja Fede menee laidasaa hukkaan..
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

maheinon

  • Viestejä: 2563
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #11 : 28.08.2022, 23.49.36 »
Alaba ja Valverde pelasivat melko oudoissa rooleissa. Alaba ei hiero laitaa vaan jättää sen Vinille. Valverde seilaa ympäri kenttää eikä oikein tarjoa pystyjuoksuja vaikka ne olisivat hänen vahvuutensa.
The chase is better than the catch.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #12 : 28.08.2022, 23.54.59 »
Alaba ja Valverde pelasivat melko oudoissa rooleissa. Alaba ei hiero laitaa vaan jättää sen Vinille. Valverde seilaa ympäri kenttää eikä oikein tarjoa pystyjuoksuja vaikka ne olisivat hänen vahvuutensa.

Sama. Vähän hakee itseään nämä Carlon taktiikat.

Oikealla laidalla pitäisi pelata Rodrygo tai Asensio ennen Valverdea.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #13 : 29.08.2022, 00.00.46 »
Oikealla laidalla pitäisi pelata Rodrygo tai Asensio ennen Valverdea.

Nyt tietysti Asension mahd.siirto ennen syyskuuta rajoittaa, ettei miestä voi peluuttaa ja Rodrygo ollut loukissa, mutta hieman tuntuu tässä ajatus, että Asensio, Rodrygo tai Lucas eivät ole riittävän laadukkaita oikealle ja samassa Fede on liian hyvä jättää penkille, kun keskikentälle on kuitenkin ollut tässä Camaa, Lukitaa, Tchouaa ja nyt myös Kroosia.

Näissä isoissa peleissä Fede on edelleen kultaa tuolla oikealla laidalla, mutta ei näissä peleissä almerioita ja kumppaneita vastaan pääse oikein esiintymään edukseen. No, lienee jokailtainen virsi tässä alkukaudessa ollut tämä eikä se muuksi muutu :D  Rodryhan tänään palasi loukin jälkeen kehiin ja varmaan sen ~25min peliaikaa ottaa.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #14 : 29.08.2022, 00.09.46 »
Aika surutta vedettiin Vini selästä boxissa nurin. Selkeä vihellys jokaisella muulla kentän osa-alueella.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #15 : 29.08.2022, 00.15.40 »
Nyt tietysti Asension mahd.siirto ennen syyskuuta rajoittaa, ettei miestä voi peluuttaa ja Rodrygo ollut loukissa, mutta hieman tuntuu tässä ajatus, että Asensio, Rodrygo tai Lucas eivät ole riittävän laadukkaita oikealle ja samassa Fede on liian hyvä jättää penkille, kun keskikentälle on kuitenkin ollut tässä Camaa, Lukitaa, Tchouaa ja nyt myös Kroosia.

Näissä isoissa peleissä Fede on edelleen kultaa tuolla oikealla laidalla, mutta ei näissä peleissä almerioita ja kumppaneita vastaan pääse oikein esiintymään edukseen. No, lienee jokailtainen virsi tässä alkukaudessa ollut tämä eikä se muuksi muutu :D  Rodryhan tänään palasi loukin jälkeen kehiin ja varmaan sen ~25min peliaikaa ottaa.

Näin se on. Isoissa matseissa Valverden liike on todella arvokasta, mutta näissä peleissä ei pääse oikeuksiinsa. Osasyynä myös se, että seilailee ja surffailee vähän joka puolella kenttää.

City- ja Chelsea-pelien urotekojen jälkeen Rodrygon toivoisi löytävän vielä tasaisuuden, jotta voitaisiin luokitella avauksen mieheksi. Marco myöskään ei mikään herra-tasaisuus ole.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #16 : 29.08.2022, 00.23.37 »
Camavinga hyvällä jalalla liikenteessä.

Karimin päivä sen sijaan ei ole tänään.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #17 : 29.08.2022, 00.33.33 »
On taas sen tason makoilua, että semmonen 10min lisäaikaa lienee paikallaan. Kuka mustapaidoista nousisi nyt ratkaisijaksi..
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #18 : 29.08.2022, 00.35.46 »
Rodrygo käy paitsiosta hakemassa Vinille tarkoitetun syötön. Muutenkin huonoja ratkaisuja.

On hyviä hyökkäyksiä, mutta teräryys jäänyt nyt bussiin.
« Viimeksi muokattu: 29.08.2022, 00.41.43 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: Jornada 3: Espanyol - Real Madrid
« Vastaus #19 : 29.08.2022, 00.40.46 »
Ei palaakaan tällä hetkellä, Espanyol jaksaa juosta ja prässätä. Vini on puhki ja Benzo ei saa mitään aikaan - Rodrystä puhumattakaan.

🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆