Kirjoittaja Aihe: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid  (Luettu 2753 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Chris

  • Viestejä: 7018
UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« : 06.09.2022, 18.34.15 »
Varma syksyn merkki - Mestarien liigan lohkovaihe alkaa. Viime kausi muistetaan pitkään sen uskomattomista käänteistä ja etenkin Madridin valkoisella puolella viime UCL-sesonki jätti ikuisen muiston kannattajien sydämiin. Nyt Real lähtee jahtaamaan jo seurahistorian 15. Isokorvaista. Haaste ei ole helppo, mutta eiköhän koko futisyleisö tiedä, kuka Euroopan hallitsija on, eikä Los Blancosia voi koskaan laskea ulos voittotaistelusta.

Jos viime kevät tarjosi mannaa ja hurjan jatkokaavion, oli onnetar nyt myöten, kun se heitti samaan lohkoon saksalaisen RB Leipzigin, tutun ja turvallisen Shahtar Donetskin sekä perinteikkään Celticin. Ennakkoveikkailussa Real on jättisuosikki, mutta asennekoomassa näihin peleihin ei kuitenkaan kannata lähteä.

Tänään vastassa siis Skotlannissa Celtic.

Ennakoitu avaus:

Courtois
Carvajal - Militao - Alaba - Mendy
Modric - Tchouameni - Kroos
Rodrygo - Benzema - Vini jr.

Hieman ollut huhua, että Rüdiger avaa ja paljon mahdollista se onkin. Kenen tilalle järkäle sitten kenties asetellaan, selviää kun kokoonpanot julkistetaan.

Muilta osin tuskin suuria muutoksia, vaikka pelitahti tästä alkaa nyt kiihtymään aika lailla. Sunnuntaina vastassa Mallorca kotona ja silloin lienee isomman rotaation paikka.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2022, 18.36.59 kirjoittanut Chris »
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

maheinon

  • Viestejä: 2563
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #1 : 06.09.2022, 20.01.02 »
Kiitos Chris avauksesta!

Itse odotan sitä päivää kun Carlo yllättää ja laittaa Hazardin avaukseen. Voisiko se päivä olla tänään. Rudi oikeana pakkina tasapainottamassa. Noh, se niistä päiväunista. Ei tule tapahtumaan.
The chase is better than the catch.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #2 : 06.09.2022, 20.06.28 »
REAL MADRID XI VS CELTIC:

Courtois:
Carvajal, Militao, Alaba, Mendy;
Modric, Tchouameni, Kroos;
Valverde, Benzema, Vinicius

Valverde tulee jälleen laidalle, muuten mennään Chrisin ennustamalla.

Olisi sitä voinut jollekin kolmikosta Asensio, Hazard, Mariano antaa jo minuutteja. Aivan statisteiksi ovat jäämässä tätä menoa.

E. Rüdigerille on myös annettu aika selkeä viesti, että täällä sinä et kävele avaukseen.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2022, 20.20.33 kirjoittanut TAMI »

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #3 : 06.09.2022, 22.23.31 »
Celtic pelaa niin, että toisella puoliajalla tulee noutaja. Aivan hirveä työmäärä.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #4 : 06.09.2022, 22.28.35 »
Kylmä hiki nousi just.

Bentsolta meni sitten polvi..
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Nathorr

  • Viestejä: 685
  • ¡Hala Madrid!
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #5 : 06.09.2022, 22.29.17 »
Hazard ottamaan lämpöä.

E: Nyt tai ei koskaan!
« Viimeksi muokattu: 06.09.2022, 22.30.54 kirjoittanut Nathorr »
"They prayed for miracles and miracles arrived. Real Madrid, the team of dreams."

Gossau

  • Viestejä: 212
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #6 : 06.09.2022, 22.30.45 »
Hazard tulee kentälle!  :o
Nyt oikea näytön paikka.

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #7 : 06.09.2022, 22.30.54 »
Hazard ottamaan lämpöä.

Ja tulee myöskin kentälle.

Mielenkiintoista tulee, jos Karim on pitempään sivussa.

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #8 : 06.09.2022, 22.31.32 »
No niin, Realin kausi oli sit siinä..

Ei mutta vakavissaan, niin toivotaan parasta ja Hazardille tärkeä näytönpaikka nyt sitten.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #9 : 06.09.2022, 22.39.28 »
Ei kyllä hyvin alkanut Hazardilta. Lähes jokainen syöttö jäänyt vajaaksi ja hävinnyt yhtä lukuunottamatta kaikki kaksinkamppailut. Mariano oli suoriutuisi paremmin, jos siis on edes pelikunnossa.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #10 : 06.09.2022, 22.40.51 »
Ei kyllä hyvin alkanut Hazardilta. Jokainen syöttö jäänyt vajaaksi ja hävinnyt yhtä lukuunottamatta kaikki kaksinkamppailut.

Aivan paskaa pelaamista ja liikettä.

Jokohan tässä täytyy itsekin luovuttaa niiden viimeistenkin toivonrippeiden osalta Hazardin suhteen.

Perkele Eden, minkä mulle teit.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #11 : 06.09.2022, 22.49.30 »
Hazard vaikuttaa keski-ikäiseltä ex-huippupelaajalta. Vähän kuin Marcelo viimeisellä kaudella.
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

maheinon

  • Viestejä: 2563
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #12 : 06.09.2022, 23.00.10 »
Hazard oli kyllä käsittämättömän laiska. Alkoi taas harmittamaan se Zidanen toinen stintti.
The chase is better than the catch.

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #13 : 06.09.2022, 23.06.20 »
Menikö Militao myös hajalle vai muuten vaan Rüdi toppariksi?
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Gossau

  • Viestejä: 212
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #14 : 06.09.2022, 23.08.22 »
Piteli ainakin jalkaansa ekalla puoliajalla.

tanu

  • Viestejä: 1568
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #15 : 06.09.2022, 23.08.31 »
Menikö Militao myös hajalle vai muuten vaan Rüdi toppariksi?

Meni. Linkutti vikat minuutit ekan jakson lopussa.

Alpo

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 7741
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #16 : 06.09.2022, 23.10.53 »
Vieläköhän nähdään Rodrygo kärkenä. Oon ihan varma, että joku oma junnu olisi parempi kärki mitä Hazard.

Real pelaa tällä hetkellä nolla nollaa. Ei ala hyvin tällä kaudellakaan pelit Chämppärissä.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2022, 23.13.40 kirjoittanut Alpo »
I left years ago but I never left. I'm also leaving today, but I'm actually staying.    -Joselu-

Chris

  • Viestejä: 7018
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #17 : 06.09.2022, 23.12.36 »
Johan sitä siis melkein kuukausi mentiinkin terveellä rosterilla. Onneksi toppariosasto on laaja, joten tästä selvittäneen.

Vini kadonnut ihan kuvasta 2.jaksolla.. Rodrygo ja Camavinga okisi nyt toivotut vaihdot tässä kohtaa.
🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆

Gossau

  • Viestejä: 212
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #18 : 06.09.2022, 23.14.51 »
Kuka on kadonnut?  ;D

TAMI

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 6342
Vs: UEFA Championa league: Celctic - Real Madrid
« Vastaus #19 : 06.09.2022, 23.14.56 »
Ihan kuin Pariisista: Fede syöttää laidaltaan pitkällä matalalla Vinille ja pallo maaliin! :pallo: