Kirjoittaja Aihe: Robinho  (Luettu 39436 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
Re: Robinho
« Vastaus #100 : 10.11.2005, 18.48.01 »
Just juu. Itävalta matsissakin koko Englannin joukkue pelasi hyvin ja taitavasti...Tommosseet idiootit pitäisi saada pois jalkapallosta

Olen samaa mieltä. Beckham ulos jalkapallosta >:D
:peukku_ylos: :peukku_ylos: ja  :tuoppi: sille :D
i Hala Madrid !

Puhkin

« Vastaus #101 : 10.11.2005, 20.58.04 »
Beckham vihaajille  :keskari:. Mies sentään yrittää siellä kentällä. Tarjoasin  :tuoppi: Becksille, jos vain tapaisin ja löytyisi vuosi lisää ikää.

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #102 : 11.11.2005, 08.14.45 »
Ikävä kyllä näin ei ole. Heti alkuun haluaisin kysyä, kuinka monta Messin peliä olet nähnyt?

"kertokaapas mulle mitä se helvetin messi on saanu aikaan?"

-Ensinnäkin, Messi on 18v. Kuinka paljon tämän ikäinen pelaaja on yleensä ehtinyt saavuttaa?
Ja Messihän on oikeastaan pelannut kovan tason pelejä vain tämän vuoden peleissä + nuorten MM-kisat. No, nuorten MM-kisoissa Messi oli turnauksen kiistatta paras pelaaja, jonka varmasti itsekin tiedät. Ja kyllä, tiedän että ne olivat vain nuorten MM-kisat.
Mutta myös Barcelonan peleissä Messi on ollut loistava(Melkein kaikki Messin matsit Barcassa olen tällä kaudella nähnyt), vaikka maaleja ei olekaan "kuin" yksi. Messin peli on myös paljon kypsempää kuin esim. Robinholla. Messille kikkaileminen ei ole pelin tarkoitus. Ja mitä tuohon Maradonaan vertaamiseen nyt voi sanoa, sillä eihän ketään pelaajaa ole reilua Diegoon verrata. Mutta Messissä on paljon samaa kuin Maradonassa, varsinkin tuo vastustajien ohittaminen, tuskin kukaan saa sitä näyttämään niin helpolta kuin miltä se näillä kahdella näytti/näyttää.
Ja kaikkein naurettavinta on alkaa puhua tuosta maaottelu debyytin punaisesta, sillä sehän tuli todella helposti. Sitäpaitsi eikös muuan Cruyff myös lentänyt ulos ekassa maaottelussaan..

kyllähän se on helppoa ohittaa jotain panan pelaajia. vai että 18 vee, no mitäs meiän raul oli saanu 18 vee sillon tehny maaleja ihan helvetisti. messi on ihan pelkkää hypeä. pelejä en oo paljoa nähny koska mua ei jaksa parsan pelit kiinnostaa ku tulos tietenki. hyvä jos häviää. se mitä oon messiä nähny nii ei sanu mitään aikaan ja hypetys vaan jatku. jos se saa oikeesti joskus jotain aikaan niin tunnustan että se osaa jotain mut nyt en todellakaa aio sitä tehä. vähä sama ku alkas hypettää jotain juradoa.

SantiagoBernabeu

« Vastaus #103 : 11.11.2005, 14.42.43 »

messi on ihan pelkkää hypeä. pelejä en oo paljoa nähny
No tätä vähän epäilinkin.. jos olisit nähnyt Messin La Liga ottelut, niin tuskin olisit tuota mieltä. Ei ole mitään järkeä keskustella pelaajasta jos et edes ole nähnyt hänen otteluita, joten meidän välinen keskustelu loppuu tähän.

Kärsä

• Oma teksti
« Vastaus #104 : 11.11.2005, 14.49.58 »
Yleensäkin kaverin tulevaisuudesta on ihan turha ruveta spekuloimaan!! Voi tulla loukkaantumisia tai muuten vain huonoja ratkaisuja jotka johtavat alamäkeen.. Tai sitten Messi murtautuu jo tällä kaudella vakiokokoonpanoon ja jyllää ensi kaudella parhaiden seurasas..

Kuinka moni teistä "kaikkitietävistä" tiesi ZZ:n olevan yksi parhaista pelintekijöistä ennen MM98?? Itse myönnän ainakin etten tiennyt vaikka jalkapalloa aktiivisesti seurasin.. Ja miten sen jälkeen kävi?

Pelaajat kypsyvät eri tahtiin ja jos Messi ei ole vielä tehnyt hirveästi maaleja ja ole jokaisen lehden otsikoissa, ei tarvitse vetää johtopäätöksiä.. Robinhonkaan alku ei ole ollut kovinkaan mairitteleva..
"Mä en mene siihen lankaan että alkaisin haalimaan jotain omaisuutta."

SantiagoBernabeu

« Vastaus #105 : 11.11.2005, 14.57.12 »
Kärsän kanssa sama  :peukku_ylos:

Ja minä en ainakaan ole missään vaiheessa väittänyt, että Messistä tulisi mitään suurta, kunhan olen sanonut hänen olevan todella hyvä..        ainakin ikäisekseen.

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #106 : 11.11.2005, 15.02.38 »
Kärsän kanssa sama  :peukku_ylos:

Ja minä en ainakaan ole missään vaiheessa väittänyt, että Messistä tulisi mitään suurta, kunhan olen sanonut hänen olevan todella hyvä..        ainakin ikäisekseen.

niin ja mä kysyin et mitä se on saanu aikaan tähän mennessä ja mä myös vastasin siihen oikeen vastauksen: ei mitään.

voihan siitä tulla jotain, mutta vielä se ei oo muuta ku lupaus jostain. en tiiä mistä!

Rasseldo

• Oma teksti
« Vastaus #107 : 11.11.2005, 17.09.43 »
messillä on vaan tekniikkansa ja alikehittyneet kasvuhormoninsa...

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #108 : 11.11.2005, 17.45.15 »
Ei ole mitään järkeä keskustella pelaajasta jos et edes ole nähnyt hänen otteluita, joten meidän välinen keskustelu loppuu tähän.

"sä oot erimieltä, mä en puhu sun kans.."  ;D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Ronaldo9

• Mun vaimo...
« Vastaus #109 : 13.11.2005, 11.40.04 »
vuosien myötä Robinhosta tulee vielä suuri pelaaja ehkä jopa legenda kuten Ronaldo...
Ronaldo - Kylmän viileä maalintekijä

Joni

• El Principe
« Vastaus #110 : 13.11.2005, 13.22.15 »
vuosien myötä Robinhosta tulee vielä suuri pelaaja ehkä jopa legenda kuten Ronaldo...

Tai uusi Denilson  ;D
No ei, toivotaan parasta  :peukku_ylos:

Puhkin

« Vastaus #111 : 13.11.2005, 13.54.06 »
En usko, että mies floppaa kuin Denilson, sillä onhan Robinholla enemmän pelisilmää kuin Denilsonilla. En usko silti, että robinhosta mitään uutta Ronaldinhoa tule, paitsi jos mies saisi hieman enemmän voimaa vartaloonsa - olisi taivas vain rajana. Uskon silti, että Robinho osottautuu rahojensa arvoiseksi ostokseksi.
« Viimeksi muokattu: 13.11.2005, 13.56.19 kirjoittanut Puhkin »

mikko29

« Vastaus #112 : 13.11.2005, 14.53.45 »
pitää muistaa että ei ronaldinhollakaan ainakaan liikaa kiloja ollut euroopan alkuaikoina...kyllä se robinho tulee vielä nousemaan seuraavalle tasolle. Jos kaikki ois terveinä niin robinho ois SUPER-vaihtomies, joka veis väsyneiltä pakeilta jalat alta(tais juhana jo aikasemmin mainita tosta).
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #113 : 13.11.2005, 15.53.57 »
pitää muistaa että ei ronaldinhollakaan ainakaan liikaa kiloja ollut euroopan alkuaikoina...kyllä se robinho tulee vielä nousemaan seuraavalle tasolle. Jos kaikki ois terveinä niin robinho ois SUPER-vaihtomies, joka veis väsyneiltä pakeilta jalat alta(tais juhana jo aikasemmin mainita tosta).
Niin samaa mieltä ja varmaan jo ensi kautena hän tulee taistelemaan peliajasta Ronaldon kanssa , jos Ronaldolle sattuu jotain ieniä vaivoja tai isompia loukkaantumisia.
i Hala Madrid !

Siperia

« Vastaus #114 : 13.11.2005, 18.51.34 »

kyllähän se on helppoa ohittaa jotain panan pelaajia. vai että 18 vee, no mitäs meiän raul oli saanu 18 vee sillon tehny maaleja ihan helvetisti. messi on ihan pelkkää hypeä. pelejä en oo paljoa nähny koska mua ei jaksa parsan pelit kiinnostaa ku tulos tietenki. hyvä jos häviää. se mitä oon messiä nähny nii ei sanu mitään aikaan ja hypetys vaan jatku. jos se saa oikeesti joskus jotain aikaan niin tunnustan että se osaa jotain mut nyt en todellakaa aio sitä tehä. vähä sama ku alkas hypettää jotain juradoa.

Tuosta vertaamisesta: Oletko lukenut Pelen elämänkerran. Siinä Peleltä kysyttiin Cruyffista, että tuleeko hänestä uusi Pele. Pele sanoi että ei ole oikein verrata ja että uskoo että hänet muistetaan ihan nimellä Cruyff.tjsp.
Jos et ole pelejä nähnyt niin sinuna pitäisin pääni kiinni.
Raul ja Messi muuten tekivät ekat maalit saman ikäisinä. En tiedä, mutta ainakin Messi on laitalinkki ja eikös Raul ole kärki tai piilokärki?

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #115 : 13.11.2005, 18.57.27 »
Tuosta vertaamisesta: Oletko lukenut Pelen elämänkerran. Siinä Peleltä kysyttiin Cruyffista, että tuleeko hänestä uusi Pele. Pele sanoi että ei ole oikein verrata ja että uskoo että hänet muistetaan ihan nimellä Cruyff.tjsp.
Raul ja Messi muuten tekivät ekat maalit saman ikäisinä. En tiedä, mutta ainakin Messi on laitalinkki ja eikös Raul ole kärki tai piilokärki?
Joo on mut ei messistä mitään suurta tule , Siitä tulee hyvä mutta ei mikään maailman paras.
i Hala Madrid !

HannuTouru

« Vastaus #116 : 13.11.2005, 19.23.21 »
En tiedä, mutta ainakin Messi on laitalinkki ja eikös Raul ole kärki tai piilokärki?

No Messihän on tämän kauden aikana pelannut Giulyn paikalla, eli paperilla oikea laitahyökkääjä, mutta käytännössä osallistuu pelin rakentamiseen enemmän kuin Giuly. Aikaisemmin urallaan on kai ollut enemmän vasemmalla kenttäpuoliskolla, mutta Barcassa Ronaldinho on tuossa paikalla missä Messi olisi ehkä kaikkein omimmillaan, joten on melko luonnollista, että Rijkaard siirsi Messin taistelemaan peliajasta Giulyn kanssa.

Ja Raul on hyökkääjä, mutta pelaa minusta parhaiten kun pääsee häärimään piikissä olevan pelaajan(Ronaldo, Morientes...) takana. Tietysti tarvittaessa Raulin voi heittää laitaan tai vaikka kymppipaikalle, mutta aivan parhaimmillaan hän ei mielestäni siinä ole.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

SantiagoBernabeu

« Vastaus #117 : 13.11.2005, 19.31.20 »
Ei ole mitään järkeä keskustella pelaajasta jos et edes ole nähnyt hänen otteluita, joten meidän välinen keskustelu loppuu tähän.

"sä oot erimieltä, mä en puhu sun kans.."  ;D

Väärin ymmärtämiselle  :peukku_alas:

Niinpä. Milläköhän perusteilla voit väittää "messi on ihan pelkkää hypeä" , vaikka et ole edes nähnyt miehen pelaavan?

ei messistä mitään suurta tule , Siitä tulee hyvä mutta ei mikään maailman paras.

Sinä se kaiken tiedät  8)

Ja lopuksi vielä: Olisi ihan kiva jos pelaajien nimet kirjoitettaisiin isolla, ja myös Barcan pelaajien..

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #118 : 13.11.2005, 19.59.12 »

Sinä se kaiken tiedät  8)

Ja lopuksi vielä: Olisi ihan kiva jos pelaajien nimet kirjoitettaisiin isolla, ja myös Barcan pelaajien..

Sori en tienny että Barcan pelaajien nimet kirjotetaan isolla :D kiitti tukiopetuksesta ;D
i Hala Madrid !

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #119 : 13.11.2005, 21.05.17 »
messillä on vaan tekniikkansa ja alikehittyneet kasvuhormoninsa...

Messi on mielestäni lahjakkain pelaaja maailmassa tällä hetkellä.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2005, 19.05.33 kirjoittanut Puskas »