Kirjoittaja Aihe: Robinho  (Luettu 39396 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
Re: Robinho
« Vastaus #120 : 14.11.2005, 09.17.18 »

messi on ihan pelkkää hypeä. pelejä en oo paljoa nähny
No tätä vähän epäilinkin.. jos olisit nähnyt Messin La Liga ottelut, niin tuskin olisit tuota mieltä. Ei ole mitään järkeä keskustella pelaajasta jos et edes ole nähnyt hänen otteluita, joten meidän välinen keskustelu loppuu tähän.

HUOM!!! en paljoa, mutta omasta mielestäni tarpeeksi todetakseni sen että "mies" on pelkkää hypeä. jos on hyökkääjä parsan tasosessa joukkueessa nii pitäs saada jotain konkreettista aikaan. eipä se oo saanu mitään aikaan. joten sen pitäs imee vaan sitä äidin tissiä ennen ku oppii pelaamaan ja ruveta sit vast laukoon jotain lehdistölle! Lionel Messi = Maailman yliarvostetuin teini!!

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #121 : 14.11.2005, 19.08.32 »
Lainaus
HUOM!!! en paljoa, mutta omasta mielestäni tarpeeksi todetakseni sen että "mies" on pelkkää hypeä. jos on hyökkääjä parsan tasosessa joukkueessa nii pitäs saada jotain konkreettista aikaan. eipä se oo saanu mitään aikaan. joten sen pitäs imee vaan sitä äidin tissiä ennen ku oppii pelaamaan ja ruveta sit vast laukoon jotain lehdistölle! Lionel Messi = Maailman yliarvostetuin teini!!

Etpä ole tainnut yhtään peliä katsoa, jos noin väität. Et ainakaan Champions Leagueta. Itseasiassa Messi on ehkä saanut jopa enemmän Barcelonassa aikaan kuin Robinho Real Madridissa.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #122 : 14.11.2005, 20.40.36 »
Lainaus
author=Puskas link=topic=378.msg18594#msg18594 date=1131988112

Etpä ole tainnut yhtään peliä katsoa, jos noin väität. Et ainakaan Champions Leagueta. Itseasiassa Messi on ehkä saanut jopa enemmän Barcelonassa aikaan kuin Robinho Real Madridissa.
Lainaus
:peukku_ylos:
 :peukku_ylos: Juu, Melkein niin voisi sanoa
i Hala Madrid !

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #123 : 14.11.2005, 20.41.33 »

Lainaus
:peukku_ylos:
 :peukku_ylos: Juu, Melkein niin voisi sanoa
i Hala Madrid !

El Madridista

• El Santiago Bernabeu
« Vastaus #124 : 15.11.2005, 07.31.02 »

musta tuntuu että sulla ei oo pienintä hajuakaan siitä mitä mä teen, eikä se sulle paskaakaa kuuluu! että sinuna pitäisin turpani kiinni enkä sotkeutuis toisten asioihin. jos tiedät sen että jokaisella on oikeus mielipiteeseen=> ja mun mielipide on se että Messi on yliarvostettu teini, jonka pitäs pitää turpansa kiinni ja keskittyä tekemään siellä kentällä jotain konkreettista, kuten näin hyökkääjille kuuluu; maaleja!

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #125 : 15.11.2005, 17.09.35 »
Lainaus
musta tuntuu että sulla ei oo pienintä hajuakaan siitä mitä mä teen, eikä se sulle paskaakaa kuuluu! että sinuna pitäisin turpani kiinni enkä sotkeutuis toisten asioihin. jos tiedät sen että jokaisella on oikeus mielipiteeseen=> ja mun mielipide on se että Messi on yliarvostettu teini, jonka pitäs pitää turpansa kiinni ja keskittyä tekemään siellä kentällä jotain konkreettista, kuten näin hyökkääjille kuuluu; maaleja!

Musta taas tuntuu, että sinä et tiedä Messin otteista kentällä mitään. Ikävää jos elät niin pussissa, että et näe muuta kuin Real Madridin pelaajat, mutta älä solvaa sellaisia, jotka kykenevät katsomaan otteluita myös puolueettomin silmin. Se on minun mielipiteeni, johon minulla on oikeus.

Lisäksi kun haukut Messiä tehottomaksi, niin Champions Leaguessa Robinho on pelannut 360 minuuttia, eikä ole tehnyt yhtään maalia, kun taas Messi on pelannut 207 minuuttia ja tehnyt  yhden maalinkin siinä ajassa. Lisäksi sinulle ihan tiedoksi, että Messi ei ole mikään puhdas kärkipelaaja, vaan hänen vahvuutensa on tehdä paikkoja muille.
« Viimeksi muokattu: 15.11.2005, 17.29.20 kirjoittanut Puskas »

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #126 : 15.11.2005, 19.01.35 »

Musta taas tuntuu, että sinä et tiedä Messin otteista kentällä mitään. Ikävää jos elät niin pussissa, että et näe muuta kuin Real Madridin pelaajat, mutta älä solvaa sellaisia, jotka kykenevät katsomaan otteluita myös puolueettomin silmin. Se on minun mielipiteeni, johon minulla on oikeus.

Lisäksi kun haukut Messiä tehottomaksi, niin Champions Leaguessa Robinho on pelannut 360 minuuttia, eikä ole tehnyt yhtään maalia, kun taas Messi on pelannut 207 minuuttia ja tehnyt  yhden maalinkin siinä ajassa. Lisäksi sinulle ihan tiedoksi, että Messi ei ole mikään puhdas kärkipelaaja, vaan hänen vahvuutensa on tehdä paikkoja muille.

Ei kyllä ole Robinhokaan puhdas kärki.Se on kyllä totta että ei Messikään ole. Miehiä on vielä vaikea verrata keskenään , mutta aika näyttää . Uskon kuitenkin , että meidän Robinhosta tulee parempi.
Maalinteot näyttää tällä hetkellä aika vähän , sillä Ronaldo. Guti ja Raul ym. eivät anna paljoa tilaisuutta Robinholle  maalinteossa.
Myös messi ei vielä täydelliseti peliaikaa saakkaan , eli aika näyttää.
ps. älkää riidelkö siitä , että toinen on eri mieltä.
i Hala Madrid !

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #127 : 15.11.2005, 20.31.17 »
Lainaus
Ei kyllä ole Robinhokaan puhdas kärki.Se on kyllä totta että ei Messikään ole. Miehiä on vielä vaikea verrata keskenään , mutta aika näyttää . Uskon kuitenkin , että meidän Robinhosta tulee parempi.
Maalinteot näyttää tällä hetkellä aika vähän , sillä Ronaldo. Guti ja Raul ym. eivät anna paljoa tilaisuutta Robinholle  maalinteossa.
Myös messi ei vielä täydelliseti peliaikaa saakkaan , eli aika näyttää.
ps. älkää riidelkö siitä , että toinen on eri mieltä.

Tarkoitukseni ei ollutkaan missään nimessä solvata Robinhoa, jota pidän erittäin taitavana ja lahjakkaana pelaajana.

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #128 : 15.11.2005, 20.36.32 »

Sen ymmärsin .
Minusta kyllä yliarvostat Messiä .Miehen pelejä en ole montaa nähnyt , mutta ei hirveästi vakuuttanut. Hyvin nuori ja lahjakas hän on . Katsotaan myöhemmin . Tuskin hänestä mitään suurta tule.
Robinhokin on hieman yliarvostettu pelaaja.
Lainaus
Lainaus
« Viimeksi muokattu: 15.11.2005, 20.38.53 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

SantiagoBernabeu

« Vastaus #129 : 15.11.2005, 20.56.04 »

musta tuntuu että sulla ei oo pienintä hajuakaan siitä mitä mä teen, eikä se sulle paskaakaa kuuluu! että sinuna pitäisin turpani kiinni enkä sotkeutuis toisten asioihin.
Riitelevätkö asiat vai ihmiset?

No, yleensähän tälläistä tekstiä alkaa tulemaan kun todelliset perustelut(mitkä perustelut?) loppuu.

joten sen pitäs imee vaan sitä äidin tissiä ennen ku oppii pelaamaan ja ruveta sit vast laukoon jotain lehdistölle! Lionel Messi = Maailman yliarvostetuin teini!!

Ja eiköhän näistäkin kommenteista huomaa, kuinka perillä asioista kyseinen kirjoittaja on.

Puskas

• Oma teksti
« Vastaus #130 : 15.11.2005, 22.38.53 »
Lainaus
Sen ymmärsin .
Minusta kyllä yliarvostat Messiä .Miehen pelejä en ole montaa nähnyt , mutta ei hirveästi vakuuttanut. Hyvin nuori ja lahjakas hän on . Katsotaan myöhemmin . Tuskin hänestä mitään suurta tule.
Robinhokin on hieman yliarvostettu pelaaja.
Lainaus
Lainaus

Itse olen nähnyt Messin otteluita nuorten kisoissa, Barcelonassa ja Argentiinan maajoukkueessa. Parhaiten keveri on onnistunut Champions Leaguessa. Minusta on pelannut hyvin kokonaisuudessaan ja on ajoittain vienyt Giulylta pelipaikan, mutta niinkuin jo sinäkin sanoit kyseessä on miesten otteluihin erittäin nuori kaveri (syntynyt 1987), joten aika näyttää.

Roberto

« Vastaus #131 : 16.11.2005, 16.25.14 »
Lainaus

Asiallista tekstiä! Fanienkin on syytä oppia katsomaan maailmaa värittömien lasien läpi, niin ei tarvitse kuolla veritulppaan ennen aikojaan. :peukku_ylos:
Miten kausikorttiavaukseenjäähdyttelijän voi valita vuoden pelaajaksi maailman kovimpiin kuuluvassa liigassa?

luisfigo

« Vastaus #132 : 16.11.2005, 17.43.57 »
Mä en ole pahemmin Messin matseja seurannut ni en osaa sanoa oikein mitään, mutta tuskin se hype ihan syyttä suotta on syntynyt molempien ympärille (Robinho & Messi) kaipa siinä on tulevat maestrot myös maailman kovimpiin maajoukkueisiin ::)
Trust me i know what i'm doing - Sledge Hammer

HannuTouru

« Vastaus #133 : 16.11.2005, 17.46.32 »
Oma mielipiteeni Messistä on se, että hänellä on oikeasti potentiaalia tulla maailman parhaaksi pelaajaksi. Mutta turha tässä on alkaa miettimään miten hänen ura edistyy, koska sitä kukaan ei voi tietää.

Keskitytään siis siihen, miten hän on tähän mennessä esiintynyt.  Itse olen luullakseni ja muistaakseni nähnyt kaikki La Primera ottelut tällä kaudella jossa Messi on esiintynyt. Katsoin myös suurimman osan Messin peleistä nuorten kisoissa. Olen siis nähnyt melko paljon hänen pelejään, ja täytyy sanoa että kyllä on ollut Messi hyvä. Todella hyvä. Joissakin jopa fantastinen, ja en puhu nyt "helposti ohitettavista panan pelaajista" vaan esim. Osasuna(johtaa liigaa!) ottelusta.

Messin pelaaminen on tosiaankin HUOMATTAVASTI kypsempää kuin yleensä näillä "ihmelapsilla" on, vertaa esim. C.Ronaldoon tai Robinhoon. Tehoja ei ole kyllä hirveästi tullut, ja ehkä tuo on se asia mikä vielä erottaa Messin todellisista huipuista. Tietysti muissakin asioissa riittää toki vielä kehittämistä, mutta tällä hetkellä näyttää todella hyvältä. Aika näyttää..
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

zizou5

• Oma teksti
« Vastaus #134 : 17.11.2005, 00.15.09 »
Kyllä Messi on arvokas pelaaja Barcalle ainakin tulevaisuudessa ja kykenee tälläkin hetkellä haastamaan nimekkäämmät pelaajat täysivertaisee kilpailuun pelipaikasta!

SantiagoBernabeu

« Vastaus #135 : 20.11.2005, 00.02.00 »
El Madridista!! Missä oot? Nyt varmaankin näit Messin pelin.. niin että mahtaako hän vieläkin olla pelkkää hypeä? Ai niin, ei tullut maalia tilastoihin..

ronaldo_90

• ! Merci Zizou i
« Vastaus #136 : 20.11.2005, 00.04.08 »
El Madridista!! Missä oot? Nyt varmaankin näit Messin pelin.. niin että mahtaako hän vieläkin olla pelkkää hypeä? Ai niin, ei tullut maalia tilastoihin..
Taas trollaus käynnissä...TASO LASKEEE. tää oli viimeinen tämmöinen viesti .;D
Kyllä Messin peli on kypsempää ku Robinhon (joka juoksee kylmäpäisesti ja yrittää kikkailla ym.)
i Hala Madrid !

SantiagoBernabeu

« Vastaus #137 : 20.11.2005, 00.06.12 »
Taas trollaus käynnissä...
???

Mágico Madrid

• La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
« Vastaus #138 : 20.11.2005, 00.11.59 »
???

En mäkään oikee ymmärtäny..  ???
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

« Vastaus #139 : 20.11.2005, 00.15.03 »
???

En mäkään oikee ymmärtäny..  ???
Enkä kyllä minäkään  ???
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."