Moro!
Kyseiseen peliin voi olla haastavaa saada halpoja lippuja tai niitä ylipäätänsä. Toisaalta CL-pelit ovat siitä hyviä, että suurella osalla madridistoista on ns. liiga-kausarit jotka eivät päde CL otteluihin, mikä taas tarkoittaa lisää lippuja myyntiin. Mutta tämä peli on senverran suuri, että seuran jäsenet käyttävät varmasti etuosto-oikeutensa lippujen suhteen niin on hyvin mahdollista että ottelu on loppuunmyyty kun "tavalliset-fanit" saavat lippuja ostaa. Tällä hetkellä myynnissä on vain VIP-lippuja joiden hinnat on alk. 315e. Kannattaa seurata realmadrid.comista milloin liput tulevat myyntiin ja päivystää silloin netissä.
Ostojärjestys menee seuraavasti: 1. Ensimmäisenä myyntipäivänä seuranjäsenet jotka omistavat kausikortin saavat ostaa lippuja
2. Toisena myyntipäivänä seuran jäsenet jotka eivät omista kausikorttia saavat ostaa lippuja 3. Kolmantena päivänä kansainväliset madridistat saavat ostaa lippuja ja 4. Neljäntenä ostopäivänä "General public" saa ostaa lippuja.
Itse olen kolmesti käynyt Madridissa katsomassa El Clasícoa. Silloin en ole edes viitsinyt kokeilla seurankautta lippuja ostaa vaan olen turvautunut mustaan pörssiin. Stadionin ulkopuolella kiertää trokareita jo päiviä ennen ottelua jotka haluavat lipuistaan naurettavia summia. Stadionin ulkopuolelta voi kylläkin saada liput halvalla mutta todennäköisesti vasta hetki ennen ottelun alkua, mikä on todella hermojaraastavaa hommaa..Toinen menetelmä jonka olemme jo muutamaan otteeseen todenneet hyväksi on ns. paikalliset "Huuto.net"-sivustot. Ne ovat siitä hyviä, että siellä paikalliset yrittävät myydä toisilleen lippuja ja siksi siellä ei ole niitä järjettömän kalliita turisti-hintoja. Tosin sielläkin lippujen hinnat tippuvat suht halpoihin vasta noin 1-3pv ennen matsia. Esim. silloin kun itse olen ollut päivystämässä lippuja classicoon niin "huuto.netissä" hinnat ovat ottelupäivänä olleet noin 90-350e/kpl riippuen kuinka hyvät paikat on kyseessä.
http://www.milanuncios.com/entradas-de-futbol/ tätä sivustoa olen käyttänyt paljon. Vaikka sivusto ja myyjät ovat paikallisia, niin silti Englannilla ja huonolla espanjankielellä pärjää varmasti! Puhelimitse sopii vaan paikan ja kellonajan mistä on valmis liput noutamaan. Sanakirja kannattaa varata mukaan ellei puhu espanjaa

Jos olet helmikuussa matkalla Madrdiin, niin ei muuta kuin onnea matkaanja hyvää reissua!