Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72807 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #100 : 18.01.2006, 22.53.34 »
Sergio Ramosille keltainen kortti... ja nyt vaihtu maalivahti. Diego Lopez on melko v*ttuuntunut ja ihan ymmärrettävästi. Näytönpaikkoja ei kuitenkaan kauden aikana niin paljoa tule ja nyt kun pääsi avaukseen, niin tulee loukkaantuminen...  :-[

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #101 : 18.01.2006, 23.03.51 »
Mitä nyt ton RealinMadridin otteluseurannan perusteela voi arvioida niin Betis on vissiin hallinnut pelitapahtumia, onko muuten Joaquin ollut hyvä  ???

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #102 : 18.01.2006, 23.07.45 »
Joaquin on/oli Betiksen paras pelaaja, yksi hyvä vaparikin josta pusku ei onnistunut.( En ole varma kenen pukkaus).
Melko tasaista on voisin jopa sanoa, että Real hallitsee. Palloa ainakin pidetään enemmän.
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #103 : 18.01.2006, 23.09.35 »
Cadiz-Espanyol päätty 0-2.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #104 : 18.01.2006, 23.20.27 »
Noh ekan puoliajan perusteella( tai no oikeastaan 25min) peli oli aika tasaista. Grava kävi suht kuumana ja Gutille kyllä suuri  :peukku_ylos: .  Ramokselta tyhmä kortti, mutta puolustuslinja oli muuten melko kunnossa. Raul Bravo oli hieman vaikeuksissa, mutta oikea laita toimi mielestäni hyvin. Diogolta hienoja nousuja ja Cicinhostakaan ei ole valitettavaa.
Voisko joku muutes kertoa miten se loppu osa siitä puoliajast meni ???
i Hala Madrid !

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #105 : 18.01.2006, 23.55.15 »
Goooooool Cassano :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #106 : 18.01.2006, 23.57.46 »
Goooooool Cassano :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Joo kohtuullisen hyvä alku Cassanolle :D kolme minuuttia kentällä ja maali! Cassanolle  :peukku_ylos:
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #107 : 19.01.2006, 00.08.02 »
Joo kohtuullisen hyvä alku Cassanolle :D kolme minuuttia kentällä ja maali! Cassanolle  :peukku_ylos:

Ihan siedettävä debyytti ::) :peukku_ylos:

edit: seurailen nyt tuota Realin omaa livepalvelua ja sen perusteella viimeiset hetket on menty ilmeisesti enemmälti Betisin määrätessä tahtia ja hakiessa tasoitusta...
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006, 00.17.28 kirjoittanut Petri P »

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #108 : 19.01.2006, 00.25.13 »
Ja lopputulos 0-1 :peukku_ylos:

Hankala sanoa matsista oikeastaan mitään ihmeempiä, kun ei nähnyt kuin ensimmäisen puoliajan alusta hieman. Nähdyn perusteella tasainen ottelu, luetun perusteella Betis vei lopussa melko vahvasti, mutta Madridin puolustus toimi. Yliaikaa pelattiin peräti 5 minuuttia. Liveseurannan mukaan toinen puoliaika kesti 50:06 :o

Cassanolle :peukku_ylos: :tuoppi:
Diego Lopezille tsemppiä :peukku_ylos:
Tanskalaisten sopcast-osaamiselle :peukku_alas:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #109 : 19.01.2006, 02.04.05 »
Hyvä vierasvoitto ja todella tärkeä maali. Kukaan pelaajista ei säväyttänyt minua. Pelistä näkyi sen tärkeys.. Betisille peli oli varmaankin vielä tärkeämpi kuin Realille. heillähän ei ole mitään mahdollisuuksia CL:aan ensi kaudeksi, Uefa Cup paikkakin on tiukilla. Pelaajat kävivät välillä todella kuumina, ei ole mikään uusi juttu tällä kaudella..Realin peli oli paljon huonomman näköistä kuin Sevillaa vastaan johtui varmaankin Zizoun poissaolosta. Baptistalla oli jälleen pari paikka, mutta ei se pallo nyt tunnu menevän sinne verkkoon millään. Pelin loppu oli samanlainen kuin parissa edellisessä pelissä. Vastutaja painoi päälle ja Real Madrid pyrki iskemään vastaiskusta.

Cassano loistava depyytti  :peukku_ylos:
Diego Lopez loukkaantuminen, kenestä uusi 2. veska?  :peukku_alas:
Gravesen saa pelityylillään minut aina hymyilemään, mahtava persoona  :peukku_ylos:
Robinho pitkästä aikaa hieman huonompi peli, pari paikkaa oli tehdä maali  :peukku_alas:
Diogo oli minusta Cicinhon kanssa väärinpäin (en ole varma)  :peukku_alas:
Tuomari, oli välillä aika paljon oikean linjan hakemista.  :peukku_alas:
Joaquin otteissa näkyi vastustaja. Hieman yliyrittämistä.  :peukku_alas: :peukku_ylos:
Guti, toinen peli jossa ei käynyt kuumana  :peukku_ylos:
Dani ehkä kentän pirtein mies  :peukku_ylos: :peukku_ylos:

Päätin laittaa, jopa pari vastustajaa tuohon listaan.. :)

Nyt on voittoputki päällä.. hyvä lähteä seuraavaan matsiin.. Cassano avaukseen  :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006, 02.06.33 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #110 : 19.01.2006, 07.16.56 »
Jos ei Ronaldo pelaa niin ehdottomasti Cassano avaukseen. Mites on muutes Ronaldon jalka nyt?
Tulikos valkoisille muita varoituksia ?
« Viimeksi muokattu: 19.01.2006, 07.18.32 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #111 : 19.01.2006, 08.27.26 »
Jos ei Ronaldo pelaa niin ehdottomasti Cassano avaukseen. Mites on muutes Ronaldon jalka nyt?
Tulikos valkoisille muita varoituksia ?

Ramosin lisäksi keltasia sai Bravo, Gravesen ja Guti.Ronaldo on nyt ainakin tämän tammikuun vielä poissa joten Cassano avaukseen ens ottelussa  ;)
Toivottavasti Cassano jatkais samalla lailla, ettei vaan olisi tällänen yhen ottelun huuma mutta uskon että Cassano esittää hyviä otteita tulevissa otteluissa. Cassano vois tehä hyvää jälkeä Ronaldon kanssa kun Raulkin on vielä n.kuukaden  ??? poissa.

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #112 : 19.01.2006, 08.31.00 »
Diogo oli minusta Cicinhon kanssa väärinpäin (en ole varma)  :peukku_alas:

Väärinpäin? No joo. Itsekin olen mieltänyt Diogon enemmän laitapakiksi kuin keskikentän laituriksi. Nythän Cicinho aloitti laitapakkina. Nähdyn alun perusteella näytti, että kaksikko vaihteli paikkoja melko tiiviisti ja olivat usein rakentelemassa tilanteita yhdessä laidalla. Cicinho vaihdettiin Beckhamiin 70. minuutilla, joten Diogo taisi tipahtaa tuossa kohtaa sitten laitapakin paikalle?

Tulikos valkoisille muita varoituksia ?

Varoitukset ottelussa:
"Amonestó a Sergio Ramos (20´), Rivera (44´), Guti (50´), Doblas (65´), Raúl Bravo (71´), Gravesen (77´), Joaquín (84´) y Varela (90´)"

Tulihan noita

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #113 : 19.01.2006, 13.30.22 »
Kolmen viimeisimmän ottelun Real Madrid on ollut jo aika hyvä; joulun jälkeen joukkueessa on ollut enemmän särmää ja voittamisen mentaliteetti alkaa pitkästä aikaa saada kunnollista otetta. Otteiden parantumista vielä tästedeskin sopii varmasti odottaa...

Cassanon debyytti ei olisi voinut olla paljoakaan parempi. Itseluottamuksen kannalta maali heti ensimmäisessä ottelussa on todella suuri askel eteenpäin niissä asioissa, joita Cassanon odotetaan Madridiin tuovan omalla panoksellaan.
Nyt sitten joukkueella on allaan Copassa jälleen tärkeä vierasmaali ja oma pää pysyi puhtaana.

Andalusialaisseurojen kohtaaminen jatkuu lauantaina, kun liigassa vastaan asettuu Cádiz.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #114 : 19.01.2006, 14.23.36 »
Niin, pelit on mennyt hyvin jos lasketaan cupin ja liigan ottelut niin pelejä on ollut viisi joista neljä on voitettu ja yksi tasapeli joten ei yhtään tappioo vielä kevätkauden puolella  :peukku_ylos:

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #115 : 19.01.2006, 16.39.45 »
"Robinho pitkästä aikaa hieman huonompi peli, pari paikkaa oli tehdä maali  "
Pakko taas tarttua tähä: Onkos Robinho jossain vaiheessa pelannut hyvinkin? :o Ja missä vaiheessa kaveri on esim. parissa/kolmessa pelissä putkeen onnistunut edes puolista maalintekopaikoistaan? Ite nähtyjen pelien mukaan itsepäistä kynäilyä, joka päättyy siihen toiseen vastustajan puolustajaan ja maalipaikat kaveri mokaa lähes poikkeuksetta. Robinholta oon ite nähny vain hyviä väläytyksiä, parhaimmillaan on pelannu hyvän puolikkaan pelin.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #116 : 19.01.2006, 16.52.19 »
"Robinho pitkästä aikaa hieman huonompi peli, pari paikkaa oli tehdä maali  "
Pakko taas tarttua tähä: Onkos Robinho jossain vaiheessa pelannut hyvinkin? :o Ja missä vaiheessa kaveri on esim. parissa/kolmessa pelissä putkeen onnistunut edes puolista maalintekopaikoistaan? Ite nähtyjen pelien mukaan itsepäistä kynäilyä, joka päättyy siihen toiseen vastustajan puolustajaan ja maalipaikat kaveri mokaa lähes poikkeuksetta. Robinholta oon ite nähny vain hyviä väläytyksiä, parhaimmillaan on pelannu hyvän puolikkaan pelin.

Jokanen näkee pelin omalla tavallaan.. En sano, että Robinho on pelannut erinomaisesti, mutta minun silmään ihan hyvin.. Parantamista tietenkin on, mutta niin on kaikilla..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #117 : 19.01.2006, 22.39.15 »
Ei oo vielä kukaan ottanut puheeksi Cassanon eiliseen maaliin liittynyttä pientä sikailua, niin kysytään nyt maalin nähdeiden mielipidettä? Omasta mielestä aivan sama, mutta jos tuo maali olisi tehty Madridin päähän niin olisin kyllä kyseenalaistanut tuomarin todella kovalla kädellä. Itse asiassa en edes tiedä kuinka paljonko tuo ´´taklaus´´ vaikutti Doblaksen hyppyyn.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #118 : 19.01.2006, 22.53.20 »
Ei oo vielä kukaan ottanut puheeksi Cassanon eiliseen maaliin liittynyttä pientä sikailua, niin kysytään nyt maalin nähdeiden mielipidettä? Omasta mielestä aivan sama, mutta jos tuo maali olisi tehty Madridin päähän niin olisin kyllä kyseenalaistanut tuomarin todella kovalla kädellä. Itse asiassa en edes tiedä kuinka paljonko tuo ´´taklaus´´ vaikutti Doblaksen hyppyyn.

Samaa katselin, mutta kuvanlaatu oli sen verran huono etten saanut kunnon käsitystä kontaktin kovuudesta. "Rikkoiko" Cassano Doblasia vai Baptista? Maalin hyväkysyminen oli ihan oikein. (katsottuna ilman valkoisia laseja  ;) ) Voisiko joku laittaa linkin tuohon kyseiseen maalin? Touru?
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #119 : 20.01.2006, 08.37.55 »
tässä on. se maali löytyy sieltä copa del rey kohdasta vähän alempana..

http://realmadridfans.net/videos