Hyvä vierasvoitto ja todella tärkeä maali. Kukaan pelaajista ei säväyttänyt minua. Pelistä näkyi sen tärkeys.. Betisille peli oli varmaankin vielä tärkeämpi kuin Realille. heillähän ei ole mitään mahdollisuuksia CL:aan ensi kaudeksi, Uefa Cup paikkakin on tiukilla. Pelaajat kävivät välillä todella kuumina, ei ole mikään uusi juttu tällä kaudella..Realin peli oli paljon huonomman näköistä kuin Sevillaa vastaan johtui varmaankin Zizoun poissaolosta. Baptistalla oli jälleen pari paikka, mutta ei se pallo nyt tunnu menevän sinne verkkoon millään. Pelin loppu oli samanlainen kuin parissa edellisessä pelissä. Vastutaja painoi päälle ja Real Madrid pyrki iskemään vastaiskusta.
Cassano loistava depyytti
Diego Lopez loukkaantuminen, kenestä uusi 2. veska?
Gravesen saa pelityylillään minut aina hymyilemään, mahtava persoona
Robinho pitkästä aikaa hieman huonompi peli, pari paikkaa oli tehdä maali
Diogo oli minusta Cicinhon kanssa väärinpäin (en ole varma)
Tuomari, oli välillä aika paljon oikean linjan hakemista.
Joaquin otteissa näkyi vastustaja. Hieman yliyrittämistä.
Guti, toinen peli jossa ei käynyt kuumana
Dani ehkä kentän pirtein mies

Päätin laittaa, jopa pari vastustajaa tuohon listaan..

Nyt on voittoputki päällä.. hyvä lähteä seuraavaan matsiin.. Cassano avaukseen
