Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72933 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #120 : 20.01.2006, 23.22.13 »
Minulla pukkaa vaan erroria tuolta http://realmadridfans.net/videos sivuston kautta, mutta tässä toinen linkki tuohon maaliin:
http://s5.yousendit.com/d.aspx?id=33IME4N5ACZXW0NU1NAYMAWVI8

Virhettä tai ei, mutta ainakin Cassano pelaa tilanteen tarvittavalla röyhkeydellä  :peukku_ylos:

Tässä Cassanon muita otteita samassa pelissä:
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=1JJZZ1ERIU4W60TELBUP7H1OQU
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #121 : 20.01.2006, 23.46.38 »

Virhettä tai ei, mutta ainakin Cassano pelaa tilanteen tarvittavalla röyhkeydellä  :peukku_ylos:

Tässä Cassanon muita otteita samassa pelissä:
http://s6.yousendit.com/d.aspx?id=1JJZZ1ERIU4W60TELBUP7H1OQU

Kun vielä kelaa tuota maalia, niin herää kysymys että mitäs ihemttä se Doblas siinä räpeltää. Ilman Cassanon kontaktiakin aika vaisu esiintulo, eikös se etu yleensä ole maalivahdilla, tarkoittaen että sieltä voi yleensä tulla vaikka polvi edellä nyrkkeilemään.

Tuo clippi oli hyvä, niille jotka eivät koko pelejä jaksa ladata ja katsoa :peukku_ylos:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #122 : 21.01.2006, 00.00.29 »

Kun vielä kelaa tuota maalia, niin herää kysymys että mitäs ihemttä se Doblas siinä räpeltää. Ilman Cassanon kontaktiakin aika vaisu esiintulo, eikös se etu yleensä ole maalivahdilla, tarkoittaen että sieltä voi yleensä tulla vaikka polvi edellä nyrkkeilemään.
No oli kyllä kieltämättä hirveä ulostulo, missä oli päättäväisyys? Vähän sipsutti sinne tänne ja katseli että menenkö vaiko enkö mene..   ;D
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #123 : 21.01.2006, 00.09.33 »
Ihan selvä tilanne.. Maali oli hyväksyttävä. Doblas puppeloi tilanteen, Cassano hädin tuskin koski häneen.  Doblas luotti liikaa maalivahdin etuun.. Cassano pallon kanssa= vakuuttava.. Siis Betis pelin perusteella..  :peukku_ylos:
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #124 : 21.01.2006, 00.21.31 »
Helkkarin hyvä jos Cassano tekis maalin huomena Bernabeulla! Ja muutenkin huomena olis ihan kiva noi kolme pistettä  :peukku_ylos:.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #125 : 21.01.2006, 10.31.24 »
Tuo clippi oli hyvä, niille jotka eivät koko pelejä jaksa ladata ja katsoa :peukku_ylos:
Pystyykö jostain ladata kokonaisia pelejä vai?
Cassanon otteita pelistä kun katsoi niin kyllä todella hyvältä vaikutti. Avaukseen vaan  :peukku_ylos:
i Hala Madrid !

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #126 : 21.01.2006, 12.27.01 »
Pystyykö jostain ladata kokonaisia pelejä vai?
Cassanon otteita pelistä kun katsoi niin kyllä todella hyvältä vaikutti. Avaukseen vaan :peukku_ylos:
Kyllä, www.fbtz.com/forum
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #127 : 22.01.2006, 14.55.18 »
Cuppi jatkuu keskiviikkona ja real lähtee hyvistä asemista. Uskon että peli tulee olemaan melko avointa koska betiksen täytyy lähteä hakemaan maalia, joten vastahyökkäykset ovat kova sana. Luotan silti siihen että real pyrkii kontrolloimaan pelin kulkua.. Odotan seuraavanlaista kokoonpanoa(tämä perustuu osin aikaisimpiin cup-peleihin):
.........................Iker..........................
cici.....ramos................mejia.....bravo     <--Helguera saattaa ottaa Mejian paikan
......................gravesen.....................
diogo....baptista.......guti.......robinho
................soldado/cassano...............

Oletan diogon pelaavan koska toimi viimeksikin ihan hyvin ja becksiä tod.näk. "säästellään" celta-matsiin, zz:llä ja carloksella sama kohtalo. Antaisin hyökkääjän paikan mieluummin cassanolle kun soldadolle mutta saa nähä miten käy. Ei liity enää tähän mutta kohtapuoliin alkaa loukkaantuneetkin päästä takas kehiin(ainakin r9,garcia realin kotisivujen mukaan) jotka tulevat sekoittamaan pakkaa. 3 viikon sisällä kaikkien paitsi raul pitäs olla täydessä iskussa :peukku_ylos: :peukku_ylos:
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #128 : 22.01.2006, 20.01.39 »
Zidanea ja Becksiä varmaan lepuutetan, mutta tästä pelistä riittää tasapeli jatkoonpääsyks  :pallo:
« Viimeksi muokattu: 21.09.2014, 13.23.39 kirjoittanut RONALDO »

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #129 : 24.01.2006, 18.54.48 »
Huomenna on sitten Copa Reyn 1/4 finaalin 2. peli Real Madrid-Betis.. Loukkaantuneena ovat Ronaldo, Raul, P. Garcia, Salgado, D. Lopez ja ehkä Guti..

                          Casillas
 Diogo        Ramos(C)   Mejia    Raul Bravo     

                Gravesen     Baptista
Balboa                 Cassano              Robinho
                           
                           Soldado

Tuollaisella minä lähtisin Betis peliin.. Baptistan tilalle voisi laittaa myös Helgueran/ jonkun Castillasta. Eli Zidanea ja Becksiä lepuutettaisiin R.Carloksen ohella. Pakka sekottunee mikäli Guti voi pelata..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #130 : 24.01.2006, 20.02.31 »
Guti ei pelaa, se on varmaa. Itse vaihtaisin Balboan Cicinhoon, olisihan nuorelle Balboalle peliaika kullanarvoista mutta silti. Baptistan sijoittaisin Gravesenin yläpuolelle ja Cassanon ylemmäksi ikään kuin "piilokärjeksi". Saa nähdä pelaako Helguera, ollut loukkaantumisen takia sivussa mutta kun on nyt terveenä niin Caro saattaa laittaa hänet tod.näk. Mejian tilalle, toivottavasti ei koska mejia-ramos on toiminut hyvin. Il Capitano lienee kuitenkin Casillas...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #131 : 24.01.2006, 20.16.50 »
Guti ei pelaa, se on varmaa. Itse vaihtaisin Balboan Cicinhoon, olisihan nuorelle Balboalle peliaika kullanarvoista mutta silti. Baptistan sijoittaisin Gravesenin yläpuolelle ja Cassanon ylemmäksi ikään kuin "piilokärjeksi".

Ainiin Cici on Real Madridis   ;D No minulle on aika sama pelaako Cici vai Balboa.. Balboa saisi kyllä pelata joitain minuuteja, mutta epäilen.. Baptista voisi pelata Gutin roolia, ehkä vähän puolustavammin.. tai ihan sama. 
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #132 : 24.01.2006, 20.30.04 »
Ihan nopeasti oikean laidan tilanteesta. Toivoisin, että Cicinho ottaisi oikean pakin paikan ja Balboa keskikentälle. Diogo jäisi siis vaihtoon.

Muuten tuo The Future=Robinhon pistämä kokoonpano näyttää harvinaisen hyvältä  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #133 : 24.01.2006, 20.34.15 »
Ihan nopeasti oikean laidan tilanteesta. Toivoisin, että Cicinho ottaisi oikean pakin paikan ja Balboa keskikentälle. Diogo jäisi siis vaihtoon.

Muuten tuo The Future=Robinhon pistämä kokoonpano näyttää harvinaisen hyvältä  :peukku_ylos:

Samoilla linjoilla  :peukku_ylos:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #134 : 24.01.2006, 20.40.05 »
Jaahas, eipäs sittenkään pistetä Balboaa, sitäpaitsi eikös mies muuten ole loukkaantuneena?...
----------------------
CONVOCATORIA REAL MADRID-BETIS:

Porteros: Casillas y Cobeño.

Defensas: Roberto Carlos, Sergio Ramos, Raúl Bravo, Cicinho, Mejía y Diogo.
Centrocampistas: Zidane, Helguera, Baptista, Beckham y Gravesen.
Delanteros: Robinho, Cassano y Soldado.
No convocados: Guti, Raúl, Ronaldo, Salgado, Pablo García y Diego López –lesionados-. Jonathan Woodgate y Pavón.

Concentración: Martes, 20:30 horas, Estadio Santiago Bernabéu.
------------------------------------
Että sellasta...
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #135 : 24.01.2006, 20.47.52 »
Diogo oieaan laitaan pakiks ja Cicinho Beckhamin normi paikalle.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #136 : 24.01.2006, 21.07.05 »
Jaahas, eipäs sittenkään pistetä Balboaa, sitäpaitsi eikös mies muuten ole loukkaantuneena?...

Kyllä Balboa pelasi Castillan kanssa täydet minuutit viime pelissä.. Aika normi kokoonpano Betis peliin, ei yllätyksiä..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #137 : 24.01.2006, 21.23.13 »
Joo, ei tosta listasta hirveän huonoa kokoonpanoa saa tehtyä vaikka kuinka yrittäisi. Kirjoitan itsekin tämän kymmenennen kerran, mutta Baptistan näytöö paikkahan tämäkin peli on jälleen kerran. Gutin paikalla, kuten Future= kirjoitti voisi olla seuraava paikka mistä onnistumisia haetaan.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #138 : 24.01.2006, 21.33.03 »
Joo ok, muistin ton Balboan tilanteen väärin... 

Olen samaa mieltä tuosta Baptistasta, keskikentällä voisi koittaa. Varsinkin kun kärkeen löytyisi nälkäisiä ja itseluottamusta täynnä olevia kavereita. Jos sitten halutaan ottaa vähän varmistelevampi ryhmitys, niin Helguera Pedon tilalle ja Gravesenille tuo pivoteista rakentavampi rooli.

Nyt alkaa löytymään ringistä sitä syvyyttäkin, katsokaapa poissaolijoiden listaa. Kahdeksan miestä poissa ja silti joutuu jättämään penkille huippunimiä. Homma näyttä erittäin hyvältä tällä hetkellä  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #139 : 25.01.2006, 20.32.37 »
Cicinho   Helguera   Ramos   Carlos

     Baptista   Gravesen

Beckham  Zidane   Robinho

             Cassano

edit. Vahvistettu kokoonpano Madridin sivuilta. Melkein ykköskokokoonpanoltahan tuo näyttää. :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 25.01.2006, 20.42.38 kirjoittanut Finale »