Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72826 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #180 : 27.01.2006, 19.10.35 »
Madridin seuraava vastustaja Copassa tulee sitten ilmeisesti olemaan joko Zaragoza tai Barca.

Jep näin.. Zaragozahan muistetaan edelliskauden finaalista... Tuolloin peli oli juuri Zaragoza-RMA, Zaragozalle voitto jatkoajalla. Pelkään vain, että Barca tekee tarvittavat kaksi maalia ja Zaragoza ei ainuttakaan..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #181 : 27.01.2006, 19.21.59 »
Ton perusteel voi kyl jo myöntää, että Robinho oli aivan ylivoimaisesti pelin paras pelaaja ( siis ton 7 min perusteel) Cassanolta hyvä peli kanssa pari hyvää paikkaa. ZZ, Becksillä ja Ramoksellakin oli hyvät paikat. Baptistan laukaukselle  :tuoppi:
Paremmalla tuurilla 3-0 olisi ihan helppoo.
i Hala Madrid !

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #182 : 31.01.2006, 23.56.26 »
Onko jollain tietoa miten/milloin tuo Valencia-Deportivo pelataan ja mitkä ovat tuon jälkeen ottelupäivät ???

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #183 : 01.02.2006, 08.24.22 »
Onko jollain tietoa miten/milloin tuo Valencia-Deportivo pelataan ja mitkä ovat tuon jälkeen ottelupäivät ???

Se pelataan tänä iltana tuo peli.Pelistä pelataan 46minuuttia ja ilman katsojia.

STRIKER

  • Viestejä: 1582
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #184 : 01.02.2006, 12.02.24 »
Onko jollain tietoa miten/milloin tuo Valencia-Deportivo pelataan ja mitkä ovat tuon jälkeen ottelupäivät ???

Se pelataan tänä iltana tuo peli.Pelistä pelataan 46minuuttia ja ilman katsojia.
Nyt multa on mennyt jotain täysin ohi.... ??? Tapahtuiko siinä ottelussa jotain, jonka takia peli lopetettiin puolessavälissä ja mitäs ne katsojat ovat tehneet???
"Maali on jalkapallon orgasmi." -Eduardo Galeano-

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #185 : 01.02.2006, 12.10.29 »
Onko jollain tietoa miten/milloin tuo Valencia-Deportivo pelataan ja mitkä ovat tuon jälkeen ottelupäivät ???

Se pelataan tänä iltana tuo peli.Pelistä pelataan 46minuuttia ja ilman katsojia.
Nyt multa on mennyt jotain täysin ohi.... ??? Tapahtuiko siinä ottelussa jotain, jonka takia peli lopetettiin puolessavälissä ja mitäs ne katsojat ovat tehneet???

Avustava tuomari sai jonkin esineen päähänsä.. en kyllä ole varma oliko kyseessä avustava, mutta dumari kumminkin..
« Viimeksi muokattu: 01.02.2006, 12.12.05 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #186 : 01.02.2006, 12.49.35 »
Kyllä, avustava erotuomari sai jostain päähänsä(niin että vertakin alkoi vuotamaan), niin että ottelua tuominnut Megía Dávila ei voinut muuta kuin keskeyttää ottelun. Aika kuumina kävivät molempien joukkueiden pelaajat + katsojat niin ottelun keskeyttämistä ennen kuin jälkeenkin.

Eli tänään siis Valencia - Deportivo 46min tyhjille katsomoille 1-1 yhteismaalitilanteesta.

...Sekä tietysti Barca - Zaragoza, jossa ensimmäinen ottelu päättyi Zaragozan 4-2 voittoon. Muuten mielenkiintoinen juttu, että Ronaldinho ja Edmilson - jotka saivat viikonloppuna varoitustilin täyttymisestä yhden ottelun pelikiellon - pelaavat tänään. Decon Bilbao-ottelun punaisesta saama pelikieltohan koski myös Copa del Reyn otteluita...     Eli ilmeisesti suorasta punaisesta saatavat pelikiellot koskevat myös Copa del Reytä, kun taas viidestä keltaisesta joutuu huilaamaan ainoastaan liigassa?   

Ja välierien pelipäiväthän ovat alustavasti  8.2 ja 15.2.

Tänään illalla voisi sanoa vaikka...

...¡Aupa maños!   ;D :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #187 : 01.02.2006, 14.03.45 »
Eli tänään siis Valencia - Deportivo 46min tyhjille katsomoille 1-1 yhteismaalitilanteesta.

Pelaaks ne niinku eka 1min ja sit tauolle ja sit 45min  ;D
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #188 : 01.02.2006, 22.25.05 »
Tänään Barca tippuu!! U CAN COUNT ON ME!!!  :peukku_ylos: :peukku_ylos: ;)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #189 : 01.02.2006, 22.40.46 »
Tänään Barca tippuu!! U CAN COUNT ON ME!!!  :peukku_ylos: :peukku_ylos: ;)

Mulle käy kumpi vaan, toisaalta olisi hieno katsella kun Madrid antaa blaugranalle selkäsaunan.  ;)

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #190 : 02.02.2006, 00.30.03 »
Barcan pelissähän tapahtuu kummia >:D

Tarjeta Roja directa a Ronaldinho


e. Ei saatu kunniaa selättää blaugranaa, mutta saadaanpahan ottaa revanssi Zaragozasta. Toiseksi ottelupariksi varmistui Espanyol-Deportivo.
« Viimeksi muokattu: 02.02.2006, 00.55.15 kirjoittanut Finale »

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #191 : 02.02.2006, 09.12.48 »
siis ottiko ronaldinho rojan vai??
ja tosta ylhäälläolevasta tilanteesta.
vaikka zaragozalle tippuukin nii kyllä pitäs hermon kestää. ronaldinhon arvostus tippuu!! hyi hyi!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #192 : 02.02.2006, 11.59.41 »
siis ottiko ronaldinho rojan vai??
ja tosta ylhäälläolevasta tilanteesta.
vaikka zaragozalle tippuukin nii kyllä pitäs hermon kestää. ronaldinhon arvostus tippuu!! hyi hyi!

^^tuosta kuvasta ei kyllä ota ihan selvää.. kaipa se tahallinen oli.. ei minun arvostus Ronaldinhoa kohtaan tipu ollenkaan.. onhan hän ihminen niin kuin mekin..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #193 : 02.02.2006, 12.27.02 »
Jaah, vai että näin tällä kertaa. Tuosta punaisesta voin tilanteen nähneenä sanoa sen, että jos samanlaisesta taklauksesta olisi jossain pelissä näytetty Real Madridin pelaajalle punaista,  niin olisin taatusti kironnut tuomaria niin perkeleesti sekä tietysti syyttänyt häntä puolueellisuudesta yms. Mutta kun nyt Barcan pelaajalle tuli, niin ei nyt pidetä turhaa mekkalaa asiasta...  ;D

Ja nyt 'Dinho on ilmeisesti poissa sekä Atl. Madridia vastaan että myös Valenciaa vastaan pelattavista liiga peleistä, joten nyt jos koskaan olisi sen Barcan alamäen aika.

Copa del Reyn välierät alkavat sitten ensi viikolla Zaragozaa vastaan  :pallo:

edit. Oscarin upealle maalille toki  :peukku_ylos: :tuoppi:

edit 2. Niin tuosta tuomarin toiminnasta vielä sen verran, että kataalaanimediat ovat käyneet ilmeisesti suhteellisen lämpöisenä siitäkin, että vaikka lisäaikaa näytettiin 4min, niin ottelun erotuomari päätti pistää pelin poikki kolmen minuutin kohdalla  ???
« Viimeksi muokattu: 02.02.2006, 12.47.16 kirjoittanut HannuTouru »
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #194 : 02.02.2006, 14.29.15 »
Juuri niin eli nyt olisi aika Barcan kun pudottaa tasoaan  ;) Ronaldinho ja Eto'o ovat ainakin poissa tämän viikonlopun pelistä ja saattapa sieltä vielä joitain muitakin olla pois.

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #195 : 02.02.2006, 15.11.30 »
Todella helpostihan se punainen tuli, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Zaragoza ansaitsi jatkopaikan ja oli parempi. Nyt sitten nöyrällä asenteelle semifinaaliin, Zaragozaa ei kannata aliarvioida...

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #196 : 02.02.2006, 17.03.21 »
Todella helpostihan se punainen tuli, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Zaragoza ansaitsi jatkopaikan ja oli parempi. Nyt sitten nöyrällä asenteelle semifinaaliin, Zaragozaa ei kannata aliarvioida...
Ei todellakaan, tulee olemaan kovaa vääntöä,varsinkin vieraissa. Nyt kannattaisi kuitenkin pelata leveällä materiaalilla koska kohta alkaa toi kolmaskin kilpailu painaa päälle
« Viimeksi muokattu: 02.02.2006, 17.05.36 kirjoittanut mikko29 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #197 : 03.02.2006, 15.18.25 »
Zaragosaa vastaan siis pelataan.
Realilla on hyvät lähtökohdat siihen peliin jos mitään uusia loukkaantumisia ei tapahdu.
Ronaldoa silloin avaukseen  :pallo:
Arsenal peliinkään ei ole enää kauaan.
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #198 : 06.02.2006, 14.18.34 »
Seuraavaksi astuu vastaan Barcan pudottanut Zaragoza.. Zaragoza on aika tulessa juuri nyt.. Tainnut tehdä 8 maalia viimeisessä kolmessa pelissä.. Ei tule missään nimessä helppoja matseja..

Real on juuri nyt niin kovassa kunnossa, että ei mitään määrää.. Zizou vie nykyään pelejä yksinkin, ei tietenkään saa unohtaa muun joukkueen panosta.. Loukkaantuiko Guti Espanyolia vastaan?? Cassano saisi jo pikkuhiljaa päästä avaukseen.. Hieman pelottaa Cassanon rooli joukkueessa, vielä kun Raul tulee mukaan kuvioihin..

" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #199 : 06.02.2006, 15.10.21 »
Raulia kyllä pystyis peluuttaan vähän alempana, Cassanolle voisin antaa tuossa pelissä aloituskokoonpano paikan.