Jaah, vai että näin tällä kertaa. Tuosta punaisesta voin tilanteen nähneenä sanoa sen, että jos samanlaisesta taklauksesta olisi jossain pelissä näytetty Real Madridin pelaajalle punaista, niin olisin taatusti kironnut tuomaria niin perkeleesti sekä tietysti syyttänyt häntä puolueellisuudesta yms. Mutta kun nyt Barcan pelaajalle tuli, niin ei nyt pidetä turhaa mekkalaa asiasta...

Ja nyt 'Dinho on ilmeisesti poissa sekä Atl. Madridia vastaan että myös Valenciaa vastaan pelattavista liiga peleistä, joten nyt jos koskaan olisi sen Barcan alamäen aika.
Copa del Reyn välierät alkavat sitten ensi viikolla Zaragozaa vastaan

edit. Oscarin upealle maalille toki

edit 2. Niin tuosta tuomarin toiminnasta vielä sen verran, että kataalaanimediat ovat käyneet ilmeisesti suhteellisen lämpöisenä siitäkin, että vaikka lisäaikaa näytettiin 4min, niin ottelun erotuomari päätti pistää pelin poikki kolmen minuutin kohdalla
