Kirjoittaja Aihe: Copa del Rey 05/06  (Luettu 72869 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #240 : 08.02.2006, 23.58.06 »
Harmittavasti meni tämä voittosarjaputki jos tällä asenteella lähetään varsinkin Arsu peliin niin en uskalla edes ajatella seurauksia, toivottavasti jätkät ny oppi tästä jotain huomenna on kyllä varmasti helvetin kovat reenit Realilla.

Nyt menen nukkumaan ja yritän saada innenpäästäkiinni.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #241 : 09.02.2006, 00.00.16 »
Muistatteko kun kaksi viikkoa sitten naureskeltiin täällä foorumilla kuinka Barca sai Zaragozalta selkään 4-2... :keskari: :keskari: :keskari:


Kotona 5-0 voitto ni ollaan jatkos  :peukku_ylos:
:peukku_ylos:

Ja olikos eilen kun kirjoitin, että ei saa aliarvioida Zaragozaa...

Toivotaan, että tämä on vain pahaa unta...     mutta itseasiassa siinä 4-1 ja 5-1 tilanteissa oli sellanen hirveä vitutus päällä, mutta nyt oikeastaan ennemminkin naurattaa jo...  ???   Jalkapallo on ihmeellistä  ??? ??? ???  

Nyt oon aika sanaton...........

Parempi olla kommentoimatta seuraavaan 24 tuntiin. Hyvää yötä kaikille, jotka uskovat saavansa unta....
Tuo on muuten järkevä temppu. Jos täällä alkaa tässä mielentilassa jotain kirjottamaan, niin kyllä saa aamulla tai ainakin parin päivän päästä kunnon naurut lukiessaan omia avautumisiaan. Nytkin parhaillaan laatu avautuminen menossa, lopetetaan tähän :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #242 : 09.02.2006, 00.01.51 »
Joo nyt määkin lopetan kommentoimisen ei oikeen pysty ajattelemaan selkeesti  ;D joo mut öitä!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #243 : 09.02.2006, 00.04.36 »
toivottavasti jätkät ny oppi tästä jotain huomenna on kyllä varmasti helvetin kovat reenit Realilla.

Huomenna Caro pistää sellaset reenit et "neidit" ei enää koskaan häviä.. Hämästyttää todella tuo asenne miten äskeiseen peliin lähdettiin.. Tais nousta toi voittoputki hieman kupoliin.. Toivotaan, että kotipelissä saataisiin uudestaan hanat auki.. JA SE CASSANO AVAUKSEEN!!! >:(

edit.. Over and out ..Hyvät yöt!!
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Raul

  • Vieras
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #244 : 09.02.2006, 00.05.59 »
Triplatreenit tuplana sitten huomenna kiitos.  :keskari:  >:D

SantiagoBernabeu

  • Viestejä: 332
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #245 : 09.02.2006, 00.09.50 »
Hetken aikaa mietin, pitäisikö itkeä vai nauraa. Valitsin naurun.  :peukku_alas: :peukku_ylos:... ???

Triplatreenit tuplana sitten huomenna kiitos.  :keskari:  >:D
Ei vaan: kotiin Madridiin juosten, pieni "loppuverryttely". Ja Ronaldo ei sitten poikkea mäccäriin iltapalalle  :keskari:

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #246 : 09.02.2006, 00.21.30 »
Hetken aikaa mietin, pitäisikö itkeä vai nauraa. Valitsin naurun.  :peukku_alas: :peukku_ylos:... ???

Ei vaan: kotiin Madridiin juosten, pieni "loppuverryttely". Ja Ronaldo ei sitten poikkea mäccäriin iltapalalle  :keskari:
;D

Tuo on muuten järkevä temppu. Jos täällä alkaa tässä mielentilassa jotain kirjottamaan, niin kyllä saa aamulla tai ainakin parin päivän päästä kunnon naurut lukiessaan omia avautumisiaan. Nytkin parhaillaan laatu avautuminen menossa, lopetetaan tähän :tuoppi:

Juuri näin, onnea unen saantiin kaikille tasapuoleisesti :peukku_ylos:
« Viimeksi muokattu: 09.02.2006, 00.26.03 kirjoittanut Finale »

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #247 : 09.02.2006, 03.38.15 »
 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

El Madridista

  • Viestejä: 569
  • El Santiago Bernabeu
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #248 : 09.02.2006, 08.48.10 »
AUTHS!!

prkl.. toivottavasti tää rökäletappio ei kevät kauden muuten hyvää virettä! ite en kyl usko siihen. joskus pitää vaan ottaa turpaan oikeen kunnolla (näköjään)...

no ei muuta viisnolla voitto kotona nii ollaan viel jatkossa!!
ja nyt vaan tsemppiä liigaan baskeja vastaan!!

el Blanco

  • Viestejä: 3858
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #249 : 09.02.2006, 09.02.06 »
Ai katos caramba - tulipahan kuonoon oikein kunnolla. Mikä helvetti meni vikaan? Missä oli joukkueen asenne ja vire? Miksi Zaragoza päästettiin jylläämään niin perinpohjin? Miksi, miksi, miksi...?

Noh, viisi maalia riittää Bernabéulla...huoh, nää cup-yritykset on viime vuosina totisesti nähty.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #250 : 09.02.2006, 11.34.16 »
Isoin tappio siten vuoden 1999, jolloin Valencia rökitti meitä Mestalla 6-0. Nöyryytys on sana jota mediat eivät ole säästelleet eilisen ottelun jäljiltä.

Lopez Caro puhuu mitä valmentajan kuuluu puhua. ´´Meillä on niin hyvä joukkuehenki ja joka päivä nään kuinka menemme eteenpäin niin meillä on vielä mahdollisuudet mennä jatkoon Bernabeulla...plaa plaa.´´  Kyllä maailman optimistisinkin ihminen joutuu nyt heittämään hyvästit cupille.

Tuollainen taulukko seuran omilta sivuilta, toivottavasti saan syödä sanani viikon päästä 8)

AÑO     FASE                     RESULTADO
1907   Liguilla             Real Madrid 5-0 Hamilton
1929   1/16 de final    Real Madrid 5-0 Oviedo
1956   1/8 de final      Real Madrid 5-0 Real Sociedad
1960   1/8 de final      Real Madrid 5-0 Cultural Leonesa
1962   1/16 de final    Real Madrid 5-0 Real Sociedad B
1974   1/2 de final      Real Madrid 5-0 U.D Las Palmas
1975   1/4 de final      Real Madrid 5-0 U.D Las Palmas
1986   1/8 de final      Real Madrid 5-0 Recreativo de Huelva
« Viimeksi muokattu: 09.02.2006, 11.53.48 kirjoittanut Finale »

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #251 : 09.02.2006, 12.20.16 »
Tästä tuli oppia taas kahteen asiaan.
1. Sen kovan työn ja työmoraalin on jatkuttava, vaikka Barcelona 1-3 Atleticolle hävisikin. ei nyt ole aika taas ruveta kehumaan itseään galacticoksi ja harjoittelemaan vähemmän.
2. Espanjassa ei helpolla selviä. Puolivaloilla lopputulos on tämä. Jos jossain Englannissa pystyvät pari seuraa ottelun alkuun paikan päälle ilmaantumalla voittamaan, niin näin ei ole Espanjassa, eikä varsinkaan Copa del Reyn välierässä Zaragozaa vastaan, joka on todella kova ryhmä ja on saamassa nyt virettä päälle.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #252 : 09.02.2006, 15.35.01 »
Tiukka peli oli joo nyt naurattaa  :keskari:  ;D niiku sanottu nii 5-0 ja jatkossa ollaan. Nyt on sitten UCL ainoa mis voi voittaa. Mut odotetaan yllätystä.
Peliä en nähny voisko joku pistää miten kaikki pelas ? Pelasko Ramoskii huonost vai ? ? ?
i Hala Madrid !

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #253 : 09.02.2006, 16.12.11 »
Höh, perkeleen vittu mikä peli  :keskari: Ja nyt saa sitten kenraali alkaa juoksuttaan näitä kermaperseitä ihan tosissaan taas.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #254 : 09.02.2006, 16.20.20 »
Peliä en nähny voisko joku pistää miten kaikki pelas ? Pelasko Ramoskii huonost vai ? ? ?

Ei ainakaan niin huonosti kun Helguera

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #255 : 09.02.2006, 17.14.08 »
Onko tuo 2. osaottelu ensi viikolla??

Silloin Real saa näyttää mitä joukkueesta lähtee.. Se on sitten 5-0 tai ei mitään.. Ronaldo voisi heittää viisi kassia ja näyttää mistä kana pissii.. Jos kotonakin hävitään niin sitten on helvetti irti.  ;)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #256 : 09.02.2006, 17.16.32 »
Niin, kunhan vain ei häviäisi seuraavaa osaottelua mutta aika vaikealta toi 5-0 kuulostaa, ei sen puoliin, kaikki on mahdollista  ;D

Gioiello di Bari

  • Viestejä: 18
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #257 : 09.02.2006, 17.30.56 »
"Jos et voi sanoa hänestä mitään hyvää niin parempi olla hiljaa"

Tuo vanha viisaus olisi nyt paikallaan, mutta ruoskitaan nyt sentään vähän.
Elikkä avauskokoonpano oli tämä: Casillas - Salgado, Helguera, Sergio Ramos, Roberto Carlos - Beckham, Guti, Gravesen, Robinho - Baptista y Ronaldo

Koko puolustuslinjalle risuja, mutta erikoismaininta Helgueralle. Käsittämätöntä toilailua ??? ja kisapaikka näillä otteilla jää varmasti haaveeksi. Onko muuten tietoa onko Helguera viime aikoina maajoukkoetta edustanut?

Keskikenttä täysin hukassa.... mitäpä tuota enempää kommentoimaan

Hyökkäyksestä sen verran, että vaikka Babtista tänään maalin tekikin oli hän aika hukassa. Mielestäni hänen näytöt on nähty ja avauksessa mieluummin Cassano. En oikein tiedä miten tuo maali vaikuttaa itseluottamukseen kun peli oli tuollaista ja takkiin tuli kunnolla.

Ja vielä täytyy toivoa ettei Robinho kehnosta peliesityksestään huolimatta menetä sitä itseluottamusta, joka hänellä viime peleissä on ollut ja vaipuisi takaisin alkukauden koomaan.




mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #258 : 09.02.2006, 17.52.56 »
Keskikenttä täysin hukassa.... mitäpä tuota enempää kommentoimaan
Realilta puuttui pelistä syvyys täysin, zaragozalla oli siten erittäin helppo karvata pallo realilta. Zaragoza oli valmistautunut taktisesti erittäin hyvin peliin, pelasi laidat pois ja guti joutui monta kertaa hakemaan palloa alhaalta ja sitten ei ollut enää ketään kelle sitä jakaa. Ronskulle ei saatu yhtään kunnon palloa paitsi se yksi paikka. Välillä tuntui että puolustus ja hyökkäys ovat omia joukkueita, niiden välissä oli zaragozan kavereita joten se siitä. Pakko myöntää, oikealle laidalle olisi kaivattu nopeaa cicinhoa. Tätä peliä on silti aika turha lähteä analysoimaan, zaragozalla vain onnistui kaikki.
Koko puolustuslinjalle risuja, mutta erikoismaininta Helgueralle. Käsittämätöntä toilailua ??? ja kisapaikka näillä otteilla jää varmasti haaveeksi. Onko muuten tietoa onko Helguera viime aikoina maajoukkoetta edustanut?
Eipä oo tullu kutsua postista viime aikoina...miksiköhän ::)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

GameSpot

  • Vieras
Re: Copa del Rey 05/06
« Vastaus #259 : 09.02.2006, 17.55.12 »
Hei khamoon! 5-0 voitto ei ole mahdoton asia, ainakaan omasta mielestäni. 

 :pallo: :pallo: :pallo: :pallo: :pallo:  -   0