Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87560 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #40 : 09.09.2005, 22.55.08 »
Vaikuttaako netti yhteyden nopeus kuvanlaatuun? Tuli vaan mieleen, kun keskiviikon karsintaotteluissa CCTV5 tökki aika pahasti.

Entäs toi PPStream? Onko kukaan käyttäny? Latasin ite, mutta kanavaluettelo kiinaksi  :peukku_alas:
Ei vaikuta kuvanlaatuun, mutta vaikuttaa siihen pätkiikö. Mitä huonompi kuvanlaatu, sen paremmin toimii. Itellä on 2mb netti ja CCTV5-800k joka on tämänhetken paras kuvanlaadultaan toimii ilman pätkimisiä.


#10

  • Viestejä: 1359
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #41 : 10.09.2005, 00.16.54 »
Jep, näyttäs että PPliveltä on hävinny taas kanavia, varmaankin tekijänoikeussyistä. Ja CoolStreaming on lakannu toimimasta kokonaan.

No ilmankos perkele en saanut sitä toimimaan, jonkun tovin sen kanssa kikkailin ja ajattelin et se olis palomuurissa
se vika, mut hyvä tietää ettei sen kans kannata enää sit tapella.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #42 : 10.09.2005, 10.19.18 »

Ei vaikuta kuvanlaatuun, mutta vaikuttaa siihen pätkiikö. Mitä huonompi kuvanlaatu, sen paremmin toimii. Itellä on 2mb netti ja CCTV5-800k joka on tämänhetken paras kuvanlaadultaan toimii ilman pätkimisiä.


Kiitos taas vinkeistä :peukku_ylos:
Entä vaikuttaako tuo katselijoiden/lataajien määrä pätkimiseen. Eli pätkiikö sitä vähemmän mitä suositumpi ottelu/ohjelma on?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

d4mn

  • Viestejä: 93
  • iHala Madrid
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #43 : 10.09.2005, 10.28.35 »
Itselläni toimii ilman pätkimistä CCTV-5. Lisäksi pikkuveljen suosima "smackki kanava". ;D
"Englantilaiset vaan sattuu osaamaan pallon käsittelyn esim. Joe Cole" - robinho <3

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #44 : 10.09.2005, 12.50.17 »
Kiitos taas vinkeistä :peukku_ylos:
Entä vaikuttaako tuo katselijoiden/lataajien määrä pätkimiseen. Eli pätkiikö sitä vähemmän mitä suositumpi ottelu/ohjelma on?
Lainaus

Kyllä, sitä paremmin toimii, mitä enemmän on katsojia.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #45 : 10.09.2005, 13.34.48 »
Mitäs tänään tulee tuolta CCTV-5:lta?? Koitin saada selvää, mutta tuo kiinankieli ei oikein taivu.. Realin peli tulee kait ysiltä, mutta mitä muita pelejä tulee CCTV-5:tä? Mikä kanava tuo football on?
« Viimeksi muokattu: 10.09.2005, 13.47.11 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

fernando

  • Viestejä: 148
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #46 : 10.09.2005, 14.30.39 »
Eikös Realin peli pitänyt tulla CCTV-5:lta?  ???

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #47 : 10.09.2005, 14.59.27 »
Mitäs tänään tulee tuolta CCTV-5:lta?? Koitin saada selvää, mutta tuo kiinankieli ei oikein taivu.. Realin peli tulee kait ysiltä, mutta mitä muita pelejä tulee CCTV-5:tä? Mikä kanava tuo football on?


CCTV-5 kanavalta pitäs tulla tänää seuraavat pelit:
16:30 Bayern Leverkusen - Schalke 04
18:15 Lyon - Monaco
Sitten on kahta tietoo eripaikoissa: 21.00 Real Madrid - Celta Vigo ja 21:30 AC Milan - Siena
23.00 Deportivo - Atletico Madrid

En tiedä kumpi tulee CCTV-5 kanavalta Realin vai Milanin peli, ei auta muu kuin odottaa ja toivoa että Realin. Jos Realin peli ei tule CCTV-5 tulee se kuitenkin Super Soccer Hong Kongilta,joka löytyy SopCast ohjelmalla.
« Viimeksi muokattu: 10.09.2005, 15.27.39 kirjoittanut Derrick »

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #48 : 10.09.2005, 16.52.28 »
ESPN on palannu PPlivelle, tässä suora linkki kanavaan, kopioi se selaimeesi niin pitäisi lähteä automaattisesti päälle. pplive://pp1.pplive.com:8000/tracker?source={7d0f9a10-f9c3-4aae-a2d6-0e54639bc727}&type=udp&chnname=%e8%b6%b3%e7%90%83%e9%a2%91%e9%81%93&engname=soccer&tracker=udpt://pp1.pplive.com:8000;tcpt://pp1.pplive.com:8000;udpt://pp3.pplive.com:8000;

fernando

  • Viestejä: 148
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #49 : 10.09.2005, 19.36.05 »
CCTV5 ei toimi  :-[

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #50 : 10.09.2005, 19.59.44 »
katon ite cctv-5:sta juuri sopcastilla,toimii aivan normaalisti. just menossa interin peli. asiasta toiseen:woody pääs vihdoinkin penkille, ramos myös vaihdossa. harmi ku ei vaan pääse kattoo realin pelii ku on muita suunnitelmia illaks.tulee varmaan hieno peli :P
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #51 : 11.09.2005, 10.51.14 »
Oli aika säätöö eilen PPLiven kanssa  :peukku_alas:
Enkä sitten saanut matsia näkymään  :peukku_alas: :peukku_alas:
CCTV5 alko toimia vasta toisella puoliajalla ja sillonkin tökki pahasti.  Ja SopCastikaan ei oikeen pelannu jostain kumman syystä.
Löysin kuitenkin eilen http://www.livesports.co.il sivuston joka on hepreankielinen! Sivusto vaatii rekisterisöinnin ja sen onnistuin tekemään. Sen jälkeen löysin englannin kielisen foorumin ja vaikutti todella lupaavalta. Otteluja tulee ohjelmatietojen mukaan todella paljon (esim. tänään 18 futis matsia mm. 4 italiasta ja 4 espanjasta). En ole aivan varma, mutta sain sen käsityksen, että kanavat toimivat vain Internet Explorerilla ja omat kokeilunikin puhuvat sen puolesta. Ja pitää myös olla Windows Media Player 10 jos aikoo otteluita katsella, näin ainakin minä ymmärsin.
Yrittäkää rekisteröidä itsenne ja kertokaa miten toimii!
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #52 : 11.09.2005, 11.55.09 »
Mitäs espanjan pelejä tulee Ppliveltä tänään? Eilen kun piti katsoa valkoisten peliä niin leipo kone, netti ja ohjelma niin
kiinni, että en nähnyt vilaustakaan pelistä.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #53 : 11.09.2005, 12.02.42 »
19:00CET Barcelona - Mallorca Super Soccer (PPlive), Guangdong Sport (PPlive, PPStream), CCTV 5 (PPlive,PPStream)

21:00CET Zaragoza - Valencia Super Soccer (PPlive), Guangdong Sport (PPlive, PPStream)

Noi taitaa tulla PPLiveltä, mutta tuolta livesportsilta näyttäis tulevan neljä ottelua. Tiedä sitten miten toimii, en oo vielä kokeillu..
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #54 : 11.09.2005, 12.30.54 »
En löydä Super Soccer tai Guangdong Sport kanavia Ppliven kanava listalta. Voisko joku laittaa niihin
suorat linkit, Kiitos.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #55 : 11.09.2005, 12.55.25 »
En löydä Super Soccer tai Guangdong Sport kanavia Ppliven kanava listalta. Voisko joku laittaa niihin
suorat linkit, Kiitos.
Minäkään en löydä Super Socceria, mutta Guandong Sport taitaa olla listassa gdtv-sports.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #56 : 11.09.2005, 22.00.31 »
Seuraavaksi joku tietäjä voisi kertoa tuleeko Lyon matsi joltain kanavalta?

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #57 : 11.09.2005, 22.41.50 »
Viasat-kanavapaketin omaavat pääsee valkkaamaa pelinsä.  :peukku_ylos: :tuoppi:
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #58 : 12.09.2005, 20.54.18 »
21:45   Lyon v Real Madrid              Sky Sports Extra   

21:45   Lyon v Real Madrid            SSX - Screen 1

Mikäs kanava tämä SSX on??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #59 : 12.09.2005, 21.15.30 »
21:45   Lyon v Real Madrid              Sky Sports Extra   

21:45   Lyon v Real Madrid            SSX - Screen 1

Mikäs kanava tämä SSX on??
Sitä minäkin olen ihmetellyt, mutta ikävä kyllä tuskin näkyy PPLivellä. Sunnuntaina oli vähän ongelmia PPLiven kanssa, niin katselin esim. Barca-Mallorca ja Zaragoza-Valencia matsit Livesportsilta. Kuvan laatu ei ollut kovin erikoinen, mutta paremman puutteessa pystyi seuraamaan. En tiedä vielä näyttävätkö mestareiden liigaa, mutta ainakin viime viikonloppuna tarjonta oli jopa runsaampaa kuin PPLivellä.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."