Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87567 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

E-spel

  • Viestejä: 2699
  • Pää Lontoossa, lompakko Manchesterissa
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #80 : 18.09.2005, 20.24.57 »
Iha päin persettä tää oma ppstream ainakin tota peliä näyttää. Noin 20 sekuntia näkyy ja sitte pätkäsee kaheks minuutiks. Perkele kun se Coolstreaming lakkas toimimasta. Tää on iha perseestä koko ohjelma.
\\\"Atacan dos y defienden nueve.\\\" - Don Fabio

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #81 : 18.09.2005, 21.53.45 »
mulla näky ihan täydellisesti pplivellä
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Geely

  • Viestejä: 12
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #82 : 18.09.2005, 21.59.25 »
Mul ei toimi toi ja ollenkaa, jatkuvaa nykimistä. Purkele..

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #83 : 21.09.2005, 08.26.01 »
Mistä tän päivän peli tulee. Taitaakin tulla vast huomenna, ainakin livescoren ja realmadrid.comin mukaan.

« Viimeksi muokattu: 21.09.2005, 08.41.21 kirjoittanut Hartikainen »
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #84 : 21.09.2005, 13.08.23 »
Mistä tän päivän peli tulee. Taitaakin tulla vast huomenna, ainakin livescoren ja realmadrid.comin mukaan.



Huomenna tulee Realin peli. Tänää tulee Barcelona - Valencia CCTV5:lta klo 22.00!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #85 : 21.09.2005, 17.33.17 »
Mistä tän päivän peli tulee. Taitaakin tulla vast huomenna, ainakin livescoren ja realmadrid.comin mukaan.



Huomenna tulee Realin peli. Tänää tulee Barcelona - Valencia CCTV5:lta klo 22.00!
Sunnuntaina piti tulla Atletico Madrid-Barcelona CCTV5:ltä, mutta sieltä pamahti vaan Tottia ruutuun..  :peukku_alas:
Toivottavasti nuo ohjelmatiedot pitää tänään paikkansa
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #86 : 21.09.2005, 17.46.00 »
Kyllä se Realin peli aina joltain kanavalta tulee  ;D
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #87 : 22.09.2005, 09.28.42 »
Eikös realin pelin pitäisi tulla tänään cctv5:ltä???

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #88 : 22.09.2005, 17.15.35 »
Eikös realin pelin pitäisi tulla tänään cctv5:ltä???

ky
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Geely

  • Viestejä: 12
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #89 : 22.09.2005, 18.26.57 »
Boxtoboxis lukee et cctv5 tulee Lyon v Lens...  SuperSoccerilt Realin peli..

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #90 : 22.09.2005, 20.29.46 »
Mitähän nyt pitäis uskoo, onko kokemusta kumpi on luetettavampi
http://www.streamingsoccer.eu.tt/ vai
http://www.boxtobox.co.uk/
Meinaan vaan että saako valvoa realin peliä odotellessa?

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #91 : 22.09.2005, 20.30.27 »
Jännittää illan peli, vaikken sitä mistään nääkkään, toivottavasti MTV 3:n urheiluuutisissa aamulla olisi jotain kuvamateriaalia.

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #92 : 22.09.2005, 20.32.08 »
Mitähän nyt pitäis uskoo, onko kokemusta kumpi on luetettavampi
http://www.streamingsoccer.eu.tt/ vai
http://www.boxtobox.co.uk/
Meinaan vaan että saako valvoa realin peliä odotellessa?

Siis pystyykö tuolla katsomaan pelejä suorana???
Ja maksutta? Olisi todella hienoa jos voisi. Siis maksutta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #93 : 22.09.2005, 20.45.26 »
Mitähän nyt pitäis uskoo, onko kokemusta kumpi on luetettavampi
http://www.streamingsoccer.eu.tt/ vai
http://www.boxtobox.co.uk/
Meinaan vaan että saako valvoa realin peliä odotellessa?

Siis pystyykö tuolla katsomaan pelejä suorana???
Ja maksutta? Olisi todella hienoa jos voisi. Siis maksutta.

Lue tämän otsikon pari ekaa sivua

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #94 : 22.09.2005, 20.51.43 »
Etkö nyt vaan voi kertoaa??? En jaksa lukea kaikkia niitä viestejä...

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #95 : 22.09.2005, 21.06.35 »
Pystyyks jostain kattoo pelei netistä livenä? Mitä vaatii toimiakseen?

Kyllä pystyy, esimerkiksi pplive on ilmainen ohjelma jolla voi katsoa monia jalkapalloa lähettäviä kanavia. Esim ESPN, CCTV5, EPL Channel jne. Ohjelman saa ladattua tuolta http://www5.pplive.com/english/
Ottelu ohjelmat sekä suorat linkit kanaviin löydät maxxed football forumilta, osiosta Streams. http://www.fbtz.com/forum/ vaatii rekisteröitymisen.
Ttse olen katsonut viimeisen puolivuotta pelit livenä. Toimii loistavasti ilman pätkimisiä. kuvan laatu on joskus hieman heikko, ja selostus joillakin kanavilla kiinaksi. Mutta itse olen ainakin tyytyväinen.


#10

  • Viestejä: 1359
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #96 : 22.09.2005, 21.46.11 »
Etkö nyt vaan voi kertoaa??? En jaksa lukea kaikkia niitä viestejä...

Varsinainen tosifani ku ei jaksaa muutamaa sivullista viestejä kahlata,
että näkisi Realin matseja suorana...  :peukku_alas:

Raul

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #97 : 22.09.2005, 21.55.16 »
Etkö nyt vaan voi kertoaa??? En jaksa lukea kaikkia niitä viestejä...

Varsinainen tosifani ku ei jaksaa muutamaa sivullista viestejä kahlata,
että näkisi Realin matseja suorana...  :peukku_alas:

Niinpä  >:(

Anturi

  • Viestejä: 286
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #98 : 22.09.2005, 22.09.15 »
öyhm.. siis näkyykö toi tän illan matsi pplivellä? tota supersocceria ei ainakaan oo enään pplivessä
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #99 : 22.09.2005, 23.10.22 »
Onko joku saanu näkyyn pplivellä???