Foorumin ohjenuorat - Kaikille käyttäjille luettavaksi
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Mistä tän päivän peli tulee. Taitaakin tulla vast huomenna, ainakin livescoren ja realmadrid.comin mukaan.
Lainaus käyttäjältä: Hartikainen - 21.09.2005, 08.26.01Mistä tän päivän peli tulee. Taitaakin tulla vast huomenna, ainakin livescoren ja realmadrid.comin mukaan. Huomenna tulee Realin peli. Tänää tulee Barcelona - Valencia CCTV5:lta klo 22.00!
Eikös realin pelin pitäisi tulla tänään cctv5:ltä???
Mitähän nyt pitäis uskoo, onko kokemusta kumpi on luetettavampi http://www.streamingsoccer.eu.tt/ vaihttp://www.boxtobox.co.uk/Meinaan vaan että saako valvoa realin peliä odotellessa?
Lainaus käyttäjältä: Finale - 22.09.2005, 20.29.46Mitähän nyt pitäis uskoo, onko kokemusta kumpi on luetettavampi http://www.streamingsoccer.eu.tt/ vaihttp://www.boxtobox.co.uk/Meinaan vaan että saako valvoa realin peliä odotellessa?Siis pystyykö tuolla katsomaan pelejä suorana???Ja maksutta? Olisi todella hienoa jos voisi. Siis maksutta.
Lainaus käyttäjältä: HannuTouru - 01.09.2005, 17.23.10Pystyyks jostain kattoo pelei netistä livenä? Mitä vaatii toimiakseen?Kyllä pystyy, esimerkiksi pplive on ilmainen ohjelma jolla voi katsoa monia jalkapalloa lähettäviä kanavia. Esim ESPN, CCTV5, EPL Channel jne. Ohjelman saa ladattua tuolta http://www5.pplive.com/english/Ottelu ohjelmat sekä suorat linkit kanaviin löydät maxxed football forumilta, osiosta Streams. http://www.fbtz.com/forum/ vaatii rekisteröitymisen.Ttse olen katsonut viimeisen puolivuotta pelit livenä. Toimii loistavasti ilman pätkimisiä. kuvan laatu on joskus hieman heikko, ja selostus joillakin kanavilla kiinaksi. Mutta itse olen ainakin tyytyväinen.
Pystyyks jostain kattoo pelei netistä livenä? Mitä vaatii toimiakseen?
Etkö nyt vaan voi kertoaa??? En jaksa lukea kaikkia niitä viestejä...
Lainaus käyttäjältä: GameSpot - 22.09.2005, 20.51.43Etkö nyt vaan voi kertoaa??? En jaksa lukea kaikkia niitä viestejä...Varsinainen tosifani ku ei jaksaa muutamaa sivullista viestejä kahlata,että näkisi Realin matseja suorana...