Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87561 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Geely

  • Viestejä: 12
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #100 : 22.09.2005, 23.10.39 »
Ei taia tulla mistään,en ainakaa ite löytäny.. sääli..

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #101 : 23.09.2005, 18.42.08 »
kyllä se tuli...:2140 Real Madrid v Athletico Bilbao(Delayed)..........CCTV5
en tosin jaksanu kattoa yöllä vaan hain sen aamulla. Kannattaa käydä kattomassa ohjelmatiedot:http://www.fbtz.com/forum/. sieltä kohta streams(vaatii rekisteröinnin,mikä ei ole varmaankaan ongelma).<-löysin ite tän kyseisen sivuston tältä foorumilta. ainakin tähän asti ohjelmatiedot/aikataulut pitäny paikkaansa.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Geely

  • Viestejä: 12
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #102 : 25.09.2005, 14.52.24 »
kyllä se tuli...:2140 Real Madrid v Athletico Bilbao(Delayed)..........CCTV5
en tosin jaksanu kattoa yöllä vaan hain sen aamulla. Kannattaa käydä kattomassa ohjelmatiedot:http://www.fbtz.com/forum/. sieltä kohta streams(vaatii rekisteröinnin,mikä ei ole varmaankaan ongelma).<-löysin ite tän kyseisen sivuston tältä foorumilta. ainakin tähän asti ohjelmatiedot/aikataulut pitäny paikkaansa.
Rekisteröidyin tonne, mut en saa sieltä mitään pelejä imutettua..  Mitä muuta tarvii tehä rekisteröitymisen lisäksi että pelejä saa otettua tuolta..? ???

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #103 : 25.09.2005, 14.54.41 »
Tuleekohan alaves peli tänään 18.00 vai 19.00 Guangdong Sportsilta, onko jollain tietoo?

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #104 : 25.09.2005, 15.09.46 »
KLO 18!!!tulee gdtv-sportsilta(guandong)...
Rekisteröidyin tonne, mut en saa sieltä mitään pelejä imutettua.. Mitä muuta tarvii tehä rekisteröitymisen lisäksi että pelejä saa otettua tuolta..? ???
ne pelit saa imutettua sieltä kyllä kohdasta Full matches...sulla pitää olla bittorrent koska ne tiedostot on torrentteja. Jos taas tarkoitat miten niitä voi katsoa livenä ni hanki ohjelma esim.pplive. Ei sieltä foorumilta live-pelejä näy, löytyy ainoastaan ohjelmatiedot...nyt on kyl tullu vinkkejä jo sen verran et pitäs ite osata jo tehä jotakin 8)
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #105 : 25.09.2005, 16.19.39 »
Tuleekohan alaves peli tänään 18.00 vai 19.00 Guangdong Sportsilta, onko jollain tietoo?

Eikös tuo 18.00 tule..

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #106 : 26.09.2005, 17.13.00 »
Sain muuten TVantsin kautta näkymään Real Madrid TV:n. Onko siellä aina vai onko vaan väliaikaisesti näkyvissä?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #107 : 01.10.2005, 13.12.14 »
Tänään taitaa tulla Barcan matsi CCTV5:ltä. Mielenkiintoista nähdä onko ihmelapsi Messi avauksessa.  Sen verran vakuuttava oli tiistaina Udinesea vastaan, että näin Realin kannalta toivon, että ei ole kentällä  :-\
Myös Ronaldinho on taas pääsemässä vireeseen, mutta mitäs väliä sillä on niin kauan kuin pysyvät sarjassa takana  :peukku_ylos:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Geely

  • Viestejä: 12
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #108 : 09.10.2005, 02.11.54 »
KLO 18!!!tulee gdtv-sportsilta(guandong)...
Rekisteröidyin tonne, mut en saa sieltä mitään pelejä imutettua.. Mitä muuta tarvii tehä rekisteröitymisen lisäksi että pelejä saa otettua tuolta..? ???
ne pelit saa imutettua sieltä kyllä kohdasta Full matches...sulla pitää olla bittorrent koska ne tiedostot on torrentteja. Jos taas tarkoitat miten niitä voi katsoa livenä ni hanki ohjelma esim.pplive. Ei sieltä foorumilta live-pelejä näy, löytyy ainoastaan ohjelmatiedot...nyt on kyl tullu vinkkejä jo sen verran et pitäs ite osata jo tehä jotakin 8)

Kauan teillä kestää imuttaa noita pelejä tuolta? Rupesin lataamaan tuota Belgia- Espanja matsia, niin kahen päivän kuluttua olisi valmis..  Onko yleensä noin hidasta??

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #109 : 09.10.2005, 10.07.33 »
3-5 tuntia...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #110 : 10.10.2005, 13.26.55 »
Jos toi harjotusmatsi tulee jostain ni laittakaa tänne kanava. Olisi hauska nähä periaattees.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Derrick

  • Viestejä: 58
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #111 : 15.10.2005, 14.54.19 »
Tänää klo 23.00 tulee CCTV-5:lta Real Madrid - Atletico Madrid !

fernando

  • Viestejä: 148
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #112 : 15.10.2005, 19.15.37 »
Ja 2100 samaiselta kanavalta tulee deportivo-barcelona. Mukava katsoa potentiaalista peliä missä barca saa läsiin.  :D Tällä hetkellä tuossa pyörii CCTV-5:lta siena-udinese, täydellisesti nykimättä. Toivottavasti pelittää vielä illemmalla, tahtoo olla jostain syystä hyvin epävakaa useasti.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #113 : 15.10.2005, 21.06.36 »
CCTV-5:lta

Mulla ei näy tuo perus cctv-5 ollenkaan , vaan pelkkä CCTV-5 (800k) joka ei tahdo toimia.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

fernando

  • Viestejä: 148
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #114 : 15.10.2005, 21.08.47 »
Depo iski maalin!  :tuoppi:

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #115 : 15.10.2005, 21.12.02 »
jep...saa vaan nähä kuin kauan johto kestää. toivottavasti loppuun saakka. :peukku_ylos:
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #116 : 15.10.2005, 22.24.28 »
Mulla ei näy tuo perus cctv-5 ollenkaan , vaan pelkkä CCTV-5 (800k) joka ei tahdo toimia.

Tuo perus CCTV-5 on ilmeisesti tällä hetkellä ainakin pois käytöstä. Tuohon 800kbps kuvaan tarvitaan sitten jo reilusti yli meganen yhteys, jotta toimii kunnolla.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #117 : 15.10.2005, 22.45.09 »
Mulla ei näy tuo perus cctv-5 ollenkaan , vaan pelkkä CCTV-5 (800k) joka ei tahdo toimia.

Tuo perus CCTV-5 on ilmeisesti tällä hetkellä ainakin pois käytöstä. Tuohon 800kbps kuvaan tarvitaan sitten jo reilusti yli meganen yhteys, jotta toimii kunnolla.

Hmm, sain sopcastilla näkymään CCTV-5 , näkyy hyvin.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #118 : 15.10.2005, 22.47.36 »
Mulla ei näy tuo perus cctv-5 ollenkaan , vaan pelkkä CCTV-5 (800k) joka ei tahdo toimia.

Tuo perus CCTV-5 on ilmeisesti tällä hetkellä ainakin pois käytöstä. Tuohon 800kbps kuvaan tarvitaan sitten jo reilusti yli meganen yhteys, jotta toimii kunnolla.

Hmm, sain sopcastilla näkymään CCTV-5 , näkyy hyvin.
Mikä versio Sop Castista? 0.30 vai 0.46 vai joku muu?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #119 : 15.10.2005, 23.19.28 »
0.46 ja linkki tässä : sop://forum.sopcast.org:29019/channel-8302
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho