Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87564 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #200 : 27.12.2005, 17.12.44 »
Tuleeko nyt lomilla joitain vanhoi matsei noilt kanavilt tai jotaa ?
i Hala Madrid !

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #201 : 30.12.2005, 17.23.46 »
Ei taida toi atletico -peli tulla miltään kanavalta?? >:(
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #202 : 30.12.2005, 19.57.40 »
Taitaa tulla Al jazeeralta, mutta en tiedä löytyykö tuohon kanavaan streamia..

Jokin(ainoa?) Al jazeera kanava kyllä löytyy CoolstreamingIT ohjelmasta. Avaa CoolstreamingIT ohjelma ja valitse Web-tv-->News TV-->Al jazeera

Tuon CoolstreaminIT ohjelman pystyy lataamaan tuosta: http://www.coolstreaming.us/download/CoolstreamingIT0.3.exe

"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #203 : 30.12.2005, 23.07.44 »
No eipä taida taas meikäläisen konstit toimia..  ::) :peukku_alas:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #204 : 30.12.2005, 23.37.22 »
 mms://stream1.terra.es/farm/*/rmadrid.wmv

Selostus espanjaksi, mutta kuvaa ei ole..

edit: Soldado teki juuri maalin!!!  :peukku_ylos:
       
tvants://www.tvants.com/tvants/?k=3777fc42f15f6906

^joku linkki.. en saa itse toimimaan..  :-\
« Viimeksi muokattu: 30.12.2005, 23.47.28 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #205 : 02.01.2006, 19.59.10 »
onko Bilbao peliä tulossa jostakin? linkkiä??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #206 : 02.01.2006, 23.37.25 »
Ei ole ainakaan vielä minulla tiedossa linkkiä tai kanavaa, mutta huomenna lähempänä matsia tulee varmaan selkeytymään(lue: olemaan taas helvetinmoista säätämistä ;D)..
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #207 : 03.01.2006, 13.45.26 »
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKg5pzI2dSpmquVltvbpuvJ4OSmmKXR2dOgl+ne3tHPyunZnt
Pb1rCdoKCcpOrI4OSmmKXR2dOel+ne3tHPyunZntPb1rCeoKCcpOvJ4OSmmKXR2dOdl+ne3tHPyunZntPb1rCdoKCcj+TG3dWpGTooNTdeLEoxGKqe
mauXq73NzNfUkLbb2OrH0dzY/

Kopioikaan toi selaimen osoiteriville, sen pitäs olla PPLivelle kanava joka näyttää illan matsin.

[Rivitin osoitteen, jottei se hajota ulkoasua, kootkaa kaikki kolme riviä osoiteriville niin toimii. t juhana]
« Viimeksi muokattu: 03.01.2006, 17.50.51 kirjoittanut Juhana »
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #208 : 03.01.2006, 15.21.12 »
Toivottavasti toimii. Siis mitä oikein pitäs tehä ku en jaksa lukea ensimmäistä 5 sivua tot juttuu :(
Siis pp live auki ja minne toi linkki ? hä ??? Pahoittelen tota mun tyhmyyttä, mutta en oo koskaan ennen käyttäny tommosia ohjelmia ja olisi kiva jos joku vois kertoo :(
Itse haluisin nähä valtavasti JOKA Realin matsin :)
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #209 : 03.01.2006, 16.21.48 »
Mikäs mahtaa olla kellonaika jolloin peli alkaa??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #210 : 03.01.2006, 17.33.42 »
Miltä kanavalta peli tulee ppsteamilta? itse sain semmosen tiedon, että cctv5 vaim ikä lie näyttää pelin ???
i Hala Madrid !

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #211 : 03.01.2006, 20.24.34 »
Toivottavasti toimii. Siis mitä oikein pitäs tehä ku en jaksa lukea ensimmäistä 5 sivua tot juttuu :(
Siis pp live auki ja minne toi linkki ? hä ???
Siis ei tarvitse olla PPLiveä auki. Kopioi tuo laittamani teksti ja liitä se internet selaimesi osoiteriville. (Siis esim. tuon http://www.realmadridfin.net osoitteen tilalle) Tämän jälkeen painat ihan normaalisti enteriä ja PPLiven ja tuon kanavan pitäisi aueta ihan itsestään..

Mikäs mahtaa olla kellonaika jolloin peli alkaa??
23.00 Suomen aikaa.

Miltä kanavalta peli tulee ppsteamilta? itse sain semmosen tiedon, että cctv5 vaim ikä lie näyttää pelin ???
Minun käsittääkseni ei tule CCTV5:ltä, eikä edes ppstreamilta. Käsittääkseni ainoastaan PPLiveltä. Tosin jos jollekin on tuttu tuo PDBox, niin sen kautta saattaa tulla..          Muutenkin tuo PDBox on aina hyvä varalle, jos tulee ongelmia esim. PPLiven kanssa.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #212 : 03.01.2006, 20.36.20 »
Ainakin tällä hetkellä on kyllä surkea kuva, toivottavasti toi alkaa toimia illalla paremmin(ottelu käynnissä-->enemmän katsojia-->parempi kuva?)..
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #213 : 03.01.2006, 22.11.20 »
Työkalu rivillä on toi pplive merkintä mut tos on pelkkii kysymys merkkejä mitä pitää painaa? ja saako tuota Suomen kieliseksi :D
i Hala Madrid !

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #214 : 09.01.2006, 21.45.37 »
Mää en enään netistä noita pelejä kato on vähän hermo menny ku tulee jotain siansaksaa, maalit katon ja ottelua seuraan Realmadrid.comin otteluseyrannasta.

Raul

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #215 : 12.01.2006, 16.56.29 »
Saisko linkkiä illan peliin?

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #216 : 12.01.2006, 20.35.24 »
Joku nero vois laittaa tuon mrc footballin linkin sopcastille kun mulla ei näy tuossa listassa sitä, vai onko se eri nimellä?

Joo, mrc ilmestyykin 30min ennen peliä sopcast listaan, eli sitä venaillessa.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2006, 21.12.17 kirjoittanut Hartikainen »
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #217 : 12.01.2006, 22.02.25 »
sop://211.152.42.231:29019/channel-9772

sopcastille.. laadusta en ole varma!
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #218 : 12.01.2006, 22.59.43 »
^ toimii loistavasti!!
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #219 : 15.01.2006, 15.20.09 »
2000 gmt Real Madrid v Seville CCTV5

Eli Suomessa 22.00

tuo ei ole aivan 100% varmaa..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!