Nyt on vissiin mainostauko menossa? Odotellaanpa, josko sieltä pelikin tulis...
edit: hyvä kuvanlaatu, joskin bufferoi aikalailla taas... jospa tuo paranee
edit: jeah, sieltähän se matsi alkaa

edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...?

... eikä halua enää käynnistyä uudelleen... voi rähmä
