Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87568 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #220 : 15.01.2006, 18.24.28 »
BoxToBoxin mukaan tulee Super Soccerilta kanssa. Saiskohan suoraa linkkiä johonkin PPstream kanavaan ???

Gioiello di Bari

  • Viestejä: 18
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #221 : 15.01.2006, 22.52.21 »
http://www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s22/e10053/live_lng0_spo22_evt10053_mtc115183.shtml

Paremman puutteessa tuonne... mut Realin hallintaa tuntuis olevan :peukku_ylos:

edit: Oho väärä topic

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #222 : 15.01.2006, 23.03.49 »
http://www.eurosport.com/home/pages/v4/l0/s22/e10053/live_lng0_spo22_evt10053_mtc115183.shtml

Paremman puutteessa tuonne... mut Realin hallintaa tuntuis olevan :peukku_ylos:

edit: Oho väärä topic

Jaa nyt vasta tajusinkin että eihän toi peli näy vaan pelitapahtumat tulee tonne.No jokatapauksessa seuraan tota ainakin tämän ottelun.
« Viimeksi muokattu: 15.01.2006, 23.07.42 kirjoittanut RONALDO »

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #223 : 18.01.2006, 18.12.58 »
Jos jotain kiinnostaa ???(no totta helvetissä pitäis kiinnostaa) niin tässä ois suora linkki tämän päiväiseen peliin:21.30 CET Real Betis Sevilla - Real Madrid mms://213.8.108.26:5948/5468249154 ....En nyt ole sitten täysin varma tästä mutta pitäis toimia
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #224 : 18.01.2006, 18.17.07 »
Windows Media Player ei voi toistaa tiedostoa, koska se ei tue määritettyä protokollaa. Jos kirjoitit URL-osoitteen Avaa URL -valintaikkunaan, kokeile jotakin toista siirtoprotokollaa (esimerkiksi http: tai rtsp:).
??? ??? ??? ? ? ? :o :o
i Hala Madrid !

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #225 : 18.01.2006, 18.33.33 »
Joo no en saanut itsekään tota toimimaan kun en tietenkään kokeillut :-[(katoin vaan et se avaa mplayerin), saan kyllä sen linkin/kanavan josta sen pelin näkee ongittua jostain,toivottavasti...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #226 : 18.01.2006, 18.42.50 »
Tullee myös SopCastilta, mutta kanava ilmestyy listaan vasta lähempänä ottelua.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #227 : 18.01.2006, 18.46.52 »
Voisko joku sitte pistää sen kanavan nimen tai linkin sopcastii
i Hala Madrid !

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #228 : 18.01.2006, 21.46.09 »
Tanskalainen kanava sopcastille, ainakin itselläni toimii hyvin. Maxxed forumilla oli ainakin puhetta että peli tulisi tältä kanavalta, joten itse en ota täyttä vastuuta.

sop://211.152.42.231:29019/channel-10838

edit. Äsken alkoi C.S.I eli  tuskin on oikea kanava.
« Viimeksi muokattu: 18.01.2006, 21.53.48 kirjoittanut Finale »

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #229 : 18.01.2006, 22.01.12 »
Joo voi vitsi :( Mistäs sen pelin voi katsoa viel? Tuliskohan cctv-5 ku se toimii nyt pitkäst aikaa ja tulee joku Juve matsi :) Jos ei Realin peliä löydy niin katon varmaan jonkuu muun matsin. :( Haluisin kyl nähä Joaquinin Realia vastaan, nyt hänellä olis näytönpaikka, ehkä älyisivät ostaa hänet . Sori hieman of- topiccia.
i Hala Madrid !

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #230 : 18.01.2006, 22.03.11 »
Sittenkin. Lähetys pelistä alkoi jo nyt. :peukku_ylos: Kelaavat viime viikonlopun nauhoja ja hehkuttavat Zidanen hattutemppua.

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #231 : 18.01.2006, 22.14.20 »
Tanskalainen kanava sopcastille, ainakin itselläni toimii hyvin. Maxxed forumilla oli ainakin puhetta että peli tulisi tältä kanavalta, joten itse en ota täyttä vastuuta.

sop://211.152.42.231:29019/channel-10838

Itselläni ei toimi tuo kanava muut toimii, mutta ei toi :(
i Hala Madrid !

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #232 : 18.01.2006, 22.19.43 »
Mulla toimii kans ja onpahan muuten hyvä kuvanlaatu ;D :peukku_ylos: :pallo:
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #233 : 18.01.2006, 22.20.46 »
Tanskalainen kanava sopcastille, ainakin itselläni toimii hyvin. Maxxed forumilla oli ainakin puhetta että peli tulisi tältä kanavalta, joten itse en ota täyttä vastuuta.

sop://211.152.42.231:29019/channel-10838

edit. Äsken alkoi C.S.I eli  tuskin on oikea kanava.

Kyllä taitaa pelin näyttää.. Jokin ennakkostudio näkyy tulevan..

^^ oho.. jokuhan tuon jo mainitsi..  :)
« Viimeksi muokattu: 18.01.2006, 22.22.18 kirjoittanut The Future=Robinho »
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #234 : 18.01.2006, 22.21.51 »
Mulla toimii !  :peukku_ylos: Mainoskatko ;)
« Viimeksi muokattu: 18.01.2006, 22.23.39 kirjoittanut ronaldo_90 »
i Hala Madrid !

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #235 : 18.01.2006, 22.23.43 »
Nyt on vissiin mainostauko menossa? Odotellaanpa, josko sieltä pelikin tulis...

edit: hyvä kuvanlaatu, joskin bufferoi aikalailla taas... jospa tuo paranee

edit: jeah, sieltähän se matsi alkaa :peukku_ylos:

edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...?  >:(

... eikä halua enää käynnistyä uudelleen... voi rähmä :keskari:
« Viimeksi muokattu: 18.01.2006, 23.04.00 kirjoittanut Petri P »

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #236 : 18.01.2006, 23.03.08 »
edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...?  >:(
Sama  >:(
i Hala Madrid !

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #237 : 18.01.2006, 23.03.30 »
edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...?  >:(

Sama täällä.. ilmeisesti kanava hävisi.. :-\
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #238 : 18.01.2006, 23.04.44 »
edit: argh, SopCast tarjoili kesken lähetyksen "Fatal error" -kommenttia ja siihen pysähty...?  >:(

Sama täällä.. ilmeisesti kanava hävisi.. :-\

Sama

Petri P

  • Yli-Valvoja
  • *
  • Viestejä: 1113
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #239 : 18.01.2006, 23.05.57 »
Täytynee tyytyä siis johonkin Eurosportin känäiseen seurantaan... :-[