Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87554 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

#10

  • Viestejä: 1359
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #280 : 29.01.2006, 22.26.30 »
Noniin, pahaa hallintaa ollut Vigolta, mutta onneksi Real pääsi kuittamaan, Robinho
tuikkasi avauksen.

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #281 : 04.02.2006, 11.28.35 »
CCTV5 näyttäisi olevan kanava, aijai. Iltaa odotellessa.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Puskas

  • Viestejä: 1835
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #282 : 08.02.2006, 11.11.54 »
Tuleekohan tämän päivän peli joltakin kanavalta?

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #283 : 08.02.2006, 11.35.32 »
Tuleekohan tämän päivän peli joltakin kanavalta?

Kuulemma vähän huonot mahdollisuudet nähdä näitä Copa del Reyn pelejä netistä, mutta jos jostain tulee niin selviää aikaisintaan tunti ennen peliä. Korjatka toki jos olen väärässä.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #284 : 08.02.2006, 11.52.45 »
Tuleekohan tämän päivän peli joltakin kanavalta?

Kuulemma vähän huonot mahdollisuudet nähdä näitä Copa del Reyn pelejä netistä, mutta jos jostain tulee niin selviää aikaisintaan tunti ennen peliä. Korjatka toki jos olen väärässä.

Oon nähny netist melkee kaikki Copa del Reyn ottelut.. siis Realin.. koitan hankkia linkkiä..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #285 : 08.02.2006, 11.58.30 »

Oon nähny netist melkee kaikki Copa del Reyn ottelut.. siis Realin.. koitan hankkia linkkiä..

Totta että melkein aina on linkki löytynyt, mutta niiden taso onkin sitten vähän eri asia milloin katkeaa koko lähetys ja milloin bufferoi niin ettei pelistä saa selvää. Mutta laita Future ihmeessä linkki heti kun löytyy ja toivotaan hyvää lähetystä :peukku_ylos:

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #286 : 08.02.2006, 13.27.43 »
http://www.tvmix.net/

tuntia ennen pitäisi alkaa näkymään.. en ole koskaan ennen kokeillut joten en lupaa mitään..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #287 : 08.02.2006, 17.58.25 »
Jep, ja juuri tuota about tuntia ennen niitä linkkejä alkaa yleensä löytymään. Toivottavasti tällä kertaa toimis hyvin koko pelin ajan...  :tuoppi:
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #288 : 08.02.2006, 18.11.33 »
Onko joku kokeillut tuota PPV:ta realmadrid.comissa.. Eli sivuilla voisi katsoa pelejä maksua vastaan.. kokemuksia??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #289 : 08.02.2006, 18.50.31 »
Jep, ja juuri tuota about tuntia ennen niitä linkkejä alkaa yleensä löytymään. Toivottavasti tällä kertaa toimis hyvin koko pelin ajan... :tuoppi:
Niinpä, pari edellistä cupin peliä katkennut jo ennen puoliaikaa...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #290 : 08.02.2006, 19.03.27 »
FF:lla oli tälläinen linkki josta FanshopTV löytyy.

http://www.tvmix.net/telesdep2p.html

gintonic

  • Viestejä: 42
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #291 : 08.02.2006, 19.59.45 »
ei kenelläkään ole tietoa näkyiskö illal peli pp streamilla ?? tänää tulee voitto 3-0  :peukku_ylos: :peukku_ylos: :)

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #292 : 08.02.2006, 20.24.16 »
mihin aikaan peli alkaa??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #293 : 08.02.2006, 20.28.12 »
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #294 : 08.02.2006, 20.58.00 »
Copa del Rey
21.00 CET Real Zaragoza - Real Madrid
FanshopTV - PPLive 1.0.7.4
It's not sure this one is working well.
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #295 : 08.02.2006, 21.05.36 »
^^mistäköhän saisi tuon vanhan ppliven?
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Finale

  • Viestejä: 1947

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #297 : 08.02.2006, 21.38.37 »
MCTV Football

näyttäisi olevan parempi
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #298 : 08.02.2006, 21.50.24 »
MCTV Football

näyttäisi olevan parempi


Mites sait tuon MCTV toimiin ???

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #299 : 08.02.2006, 22.08.52 »
MCTV Football

näyttäisi olevan parempi


Mites sait tuon MCTV toimiin ???

Ei toi sit näyttäny peliä :(
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho