Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87504 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #320 : 14.02.2006, 19.47.41 »
ymmärsin et toi mctv olis se macao-tv tai jolu vastaava, siltähän se viimeksikin tuli...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #321 : 14.02.2006, 19.57.24 »
ymmärsin et toi mctv olis se macao-tv tai jolu vastaava, siltähän se viimeksikin tuli...

Jos näin on niin olen sitten täysin väärässä. Viimeksi en itse saanut sitä toimimaan, mutta käsittääkseni jotkut saivat ???

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #322 : 14.02.2006, 20.03.38 »
enpäs löytänytkään enää ppliven sivuilta mctv:tä tai macao tv:tä joten joku varmaan laittaa suoran linkin matsiin.. :P
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #323 : 14.02.2006, 20.14.46 »
En kyllä edes oo varma onko tää Macao-tv. Ja en myöskään oo varma tuleeko se peli edes siltä Macaolta. Mutta tällä muistaakseni katselin viime viikon matsia:

synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==

Mites on, toimiiks toi teillä? Jos toi on oikea kanava, niin voi olla että alkaa toimia vasta vähän ennen pelin alkua.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #324 : 14.02.2006, 20.22.32 »

Mites on, toimiiks toi teillä? Jos toi on oikea kanava, niin voi olla että alkaa toimia vasta vähän ennen pelin alkua.
Mulla ei toimi tosin ei oo toiminukkaa mikään edellinenkään. Kyl mulle työpalkkii tulee toi ppliven kuvake mut eiks sen pitäs avaa sitä mediaplayerii kans ??
i Hala Madrid !

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #325 : 14.02.2006, 20.33.25 »
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==
Olen näköjään todella huono käyttämään tätä ohjelmaa mutta mihin paikkaan toi linkki liitetään? :-[
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #326 : 14.02.2006, 20.49.35 »
synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qKf5pzI2dSpmqqeltvbpuvJ4OSm
mKWZntedzaTT1eSmoaaVoKvhzebZqp+bnKTModSa19vZqqicmaag5dTc3bCUn6Ca0KfJnt7R3bCdoKCcpO
vJ4OSmmKWWntedzaTT1eSmoaaVoJbayuPKrSAwLDssYj1hNR6foqChm7Gy0dPN2Jar39/
gy9fR3KqdmamYltzb0LPXntedzaTT1eSmoaaVoKqkmaaVluTUzuPKrdvQ3ezY7Q==
Olen näköjään todella huono käyttämään tätä ohjelmaa mutta mihin paikkaan toi linkki liitetään? :-[

Kopioi tuo teksti kokonaan, ja liitä se internetselaimesi osoiteriville(mutta toikaan ei taida auttaa nyt, koska toi linkki ei ilmeisesti toimi).

Mulla ei toimi tosin ei oo toiminukkaa mikään edellinenkään. Kyl mulle työpalkkii tulee toi ppliven kuvake mut eiks sen pitäs avaa sitä mediaplayerii kans ??
No normaalisti pitäis, mutta toi antamani linkki ei nyt oikein toimi(eli johtuu huonosta linkistä).
« Viimeksi muokattu: 14.02.2006, 20.51.09 kirjoittanut HannuTouru »
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #327 : 14.02.2006, 20.58.17 »
Tuolta kun valitsi Madridin pelin niin fanshop kanava lähti pyörimään ihan mukavasti. Toivottavasti myös peli tulee sieltä.

http://www.tvmix.net/

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #328 : 14.02.2006, 21.00.54 »
Sieltähän se itse asiassa tulee...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

#10

  • Viestejä: 1359
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #329 : 14.02.2006, 21.59.02 »
Näkyykö tuolta kautta selaimessa matsi vai käyttääkö toi PPLiveä?
(En osaa sanaakaan espanjaa...)
Kyseessä siis tämä: http://www.tvmix.net/

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #330 : 14.02.2006, 22.31.22 »
Millä katotte peliä??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #331 : 14.02.2006, 22.51.28 »
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-14902
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #332 : 14.02.2006, 22.54.54 »
sop://sop.sopcast.org:29019/channel-14902

sain toimimaan.. ei kestäny ku joku vartti et lähti pyörimään.. Tää matsi on pakko nähdä..  ;D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #333 : 14.02.2006, 22.56.18 »
sain toimimaan.. ei kestäny ku joku vartti et lähti pyörimään.. Tää matsi on pakko nähdä..  ;D

Hyvä että sait toimimaan  :peukku_ylos: menetit kyllä paljon tuosta alusta.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #334 : 14.02.2006, 22.58.49 »
sain toimimaan.. ei kestäny ku joku vartti et lähti pyörimään.. Tää matsi on pakko nähdä..  ;D

Hyvä että sait toimimaan  :peukku_ylos: menetit kyllä paljon tuosta alusta.

Sitä minäkin.. tuli nukkuttuuks pikkasen pitkään  :D
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #335 : 26.02.2006, 14.05.16 »
Linkkiä illan peliin??
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #336 : 26.02.2006, 14.51.22 »

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #337 : 26.02.2006, 16.44.15 »
Linkkiä illan peliin??
http://planet.nana.co.il/livetv/

Tuollakin näkyy olevan aika monta vaihtoehtoa, kyllä jonkun luulisi toimivan...
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

ronaldo_90

  • Viestejä: 2051
  • ! Merci Zizou i
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #338 : 11.03.2006, 13.08.14 »
Moneltas peli tulee Suomen aikaan? Itse kattoisin vaa toisen puoliajan ku on vähän menoja.
i Hala Madrid !

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #339 : 11.03.2006, 13.16.51 »
Moneltas peli tulee Suomen aikaan? Itse kattoisin vaa toisen puoliajan ku on vähän menoja.

23.00 ja kanava on CCTV5.