Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87538 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #360 : 22.03.2006, 23.05.51 »
http://www.ione.se/content.php?content.307

Nopea rekisteröityminen ja Pcastin(kuten myös muiden p2p-ohjelmien) lataaminen onnistuu.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #361 : 25.03.2006, 17.02.44 »
Real Madrid-Deportivo la Coruna:
shanghai,guangdong,shandong
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #362 : 26.03.2006, 11.34.22 »
Real Madrid-Deportivo la Coruna:
shanghai,guangdong,shandong
Mitä tuo nyt meinaa?

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #363 : 26.03.2006, 11.40.46 »
Real Madrid-Deportivo la Coruna:
shanghai,guangdong,shandong
Mitä tuo nyt meinaa?

Shanghai, Guangdong ja Shandong ovat kanavia jotka pelin näyttävät. Kaikkien pitäsi löytyä PPstreamisistä sekä PPlivestä.

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #364 : 26.03.2006, 12.45.35 »
Entäs TVants?

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #365 : 08.04.2006, 11.04.08 »
Mulla ei jostain syystä näy tuolla
http://www.fbtz.com/ -foorumilla sitä STREAMS-osiota, vaan ainoastaan kolme aluetta kun ennen niitä näkyi yli kymmenen. Toimiikos muilla normaalisti, eli näättekö esim. mistä RMA:n tämän illan peli tulisi?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Zeik

  • Viestejä: 20
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #366 : 08.04.2006, 11.47.01 »
Mulla ei jostain syystä näy tuolla
http://www.fbtz.com/ -foorumilla sitä STREAMS-osiota, vaan ainoastaan kolme aluetta kun ennen niitä näkyi yli kymmenen. Toimiikos muilla normaalisti, eli näättekö esim. mistä RMA:n tämän illan peli tulisi?

Itellänikii näkyy vain kolme aluetta..

Ja Real Madrid - Real Sociedad tulee tänään CCTV 5:lta.
« Viimeksi muokattu: 08.04.2006, 12.18.36 kirjoittanut Zeik »

Anturi

  • Viestejä: 286
Se joka toista haukkuu on itte hyvä

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #368 : 08.04.2006, 14.51.31 »
Kiitokset vastauksista, luulin jo hetken itse säheltäneeni jotain...  ;D
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #369 : 08.04.2006, 18.07.09 »
http://www.asiaplate.com/login2.htm

tossa asiallinen sivusto, ite tuolta yleensä kattonu et mistä pelit tulee.

onko fbtz nyt kuopattu sit  >:(
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #370 : 08.04.2006, 20.47.57 »
Olisin todella kiitollinen suorasta linkistä illan peliin...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #371 : 08.04.2006, 20.55.20 »
Kokeilepa jompaa kumpaa näistä:
http://tinyurl.com/kjcg9

http://tinyurl.com/znccb

Ensimmäinen vaikuttaa toimivan itselläni ihan hyvin.  :)
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #372 : 08.04.2006, 20.56.57 »
Mikäköhän on kun ei kumpikaan aukee("palvelinta ei löydy") ???
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #373 : 08.04.2006, 20.58.19 »
tuleeko peli siis CCTV 5:lta??

kuva on meinaan paras mitä olen streamin kautta nähnyt..
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #374 : 08.04.2006, 20.59.27 »
pystytkö kopioimaan sen cctv5:n linkin tänne??
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #375 : 08.04.2006, 21.01.49 »
En voi tietää varmasti tuleeko se peli CCTV5:ltä, mutta niin ainakin tuo Hartikaisen antama sivusto väittää... toivotaan parasta!

Ja toimiiko kellään noi laittamani linkit?
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #376 : 08.04.2006, 21.03.26 »
Prkl ku en löydä kanavaa pplivelle ja sopcastin cctv5 ei pelitä...
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #377 : 08.04.2006, 21.06.32 »
Jep, kyllä se peli tulee sieltä(ja ilmeisesti myös Celta-Valencia heti perään).

synacast://09jN1+TK3K3nnK7LpqfRnNuS09KfoKOZqdOclteap9aZma+ao6Ohm6nJ0qGc5pzI2dSpm6eWp5bayuPKrbO
vvcySpaqemauXq7OvvcyaqqGcnKmL3N/
TpqiWqJ6doq+ToaCel6iWqKqkmaaVqqicmaaL29+p3trV5KqbmKyVnqKcoqSWoqaamqmdqqicmaag5dTc3b
CUn6adl6eao56doamTp6SmoaaVoKvhzebZqp+bm6ednqGloqSWoKKam6eVqqicmaag5dTc3bCUn6KdoaS
WqamamqaXnqKdoLCdoKCcpOrI4OSmmKWboJ6ema+ToaKil6eYoaqkma6g5NPc3bCUn6adl6eao56doam
Tp6OmoaaL5NjR1tui2OXf3enN0eLR


ja kokeile mikko29 copypastettaa toi osoiteriville...
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

RONALDO

  • Viestejä: 2911
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #378 : 08.04.2006, 21.07.35 »
Ja toimiiko kellään noi laittamani linkit?

Mulla ei toimi    :(

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #379 : 08.04.2006, 21.10.08 »
Piina on ohi,kiitoksia :peukku_ylos: :tuoppi:
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi