Kirjoittaja Aihe: La liga livenä netissä?  (Luettu 87433 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #380 : 08.04.2006, 21.14.49 »
CCTV5:ltä tulee, pätkii kuva vaan pahasti.

raulforever

  • Viestejä: 119
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #381 : 08.04.2006, 21.21.40 »

Ja toimiiko kellään noi laittamani linkit?


Mul toimii ainaki, mitä ny pätkii aika paljo.

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #382 : 14.04.2006, 17.37.41 »
Getafe- Real Madrid: Guangdong Sports ja Shanghai Sports
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #383 : 16.04.2006, 19.08.37 »
Aletaanpas taas heräilemään elikkäs joku vois laittaa linkin peliin...

Mulla ei nähkääs pelitä oikein toi ppliven kanavasivu joten sen takia se suora linkki
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

El Real

  • Viestejä: 239
  • Sergio
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #384 : 16.04.2006, 19.18.03 »
Joo linkkiä kehiin :traktori:                                  :sydän:

El Real

  • Viestejä: 239
  • Sergio
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #385 : 16.04.2006, 19.21.53 »
En tidä kuinka muilla,mutta mulla ei toimi tämä:http://www.tvmix.net/

GameSpot

  • Vieras
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #386 : 16.04.2006, 19.25.25 »
Tuolta ainakin näkee:http://planet.nana.co.il/livetv/

 :sydän:

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #387 : 16.04.2006, 19.26.50 »
http://www.asiaplate.com/live.today.htm

Toimiikos teillä tuolla olevat linkit? Sieltä pitäisi tulla, tosin toisessa PPLIVE linkissä ei ole ääntä ja toisessa on heikko kuvanlaatu.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

Mágico Madrid

  • Viestejä: 7165
  • La Saeta Rubia 1926–2014
    • Los Blancos
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #388 : 16.04.2006, 19.34.02 »
Aletaanpas taas heräilemään elikkäs joku vois laittaa linkin peliin...

Mulla ei nähkääs pelitä oikein toi ppliven kanavasivu joten sen takia se suora linkki

sinun viestisi yläpuolella..  :P

edit. tosin linkkiä ei ole..  ;)
" La Saeta Rubia es el Real Madrid"¡HalaMadrid!

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #389 : 16.04.2006, 19.36.44 »
Enköhän pärjää tolla sivustolla minkä touru laittoi, siellä kuitenkin ne linkit löytyvät..
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #390 : 16.04.2006, 20.11.39 »
suoraa linkkiä mielellää pplive.
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #391 : 23.04.2006, 12.52.28 »
Mites on onko joku löytänyt jotain tietoa illan pelistä ??? Itsellä ei ole mitään hajuakaan.

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #392 : 23.04.2006, 13.23.11 »
http://www.tvmix.net/
Tuolta pitäisi löytyä ennen peliä toimivia linkkejä.
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."

florentinoperze

  • Viestejä: 1040
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #393 : 23.04.2006, 13.37.25 »
Joo ja voin myös antaa linkin kun ollaan lähempänä peliä. Tulee sähköpostiin sellasia linkkejä.
Iker "San Iker, El Fantasma de Zamora, El Gato, Ikerman" Casillas

Hartikainen

  • Viestejä: 401
  • Oma teksti
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #394 : 23.04.2006, 19.07.36 »
Joo ja voin myös antaa linkin kun ollaan lähempänä peliä.

Löytyykö jo suoraa linkkiä?
"Jos toisella on huono muisti niin ei sille mitään voi. Minä uskon Ferdinandia" -robinho

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #395 : 23.04.2006, 19.49.10 »
Väärä.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2006, 20.09.00 kirjoittanut Juhana »
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

mikko29

  • Viestejä: 1540
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #396 : 23.04.2006, 20.16.39 »
Kellään linkkiä sopcastille tai pplivelle???!!!
Jotkut sanovat sitä nautinnoksi, minä kutsun sitä intohimoksi

Finale

  • Viestejä: 1947
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #397 : 23.04.2006, 20.20.34 »
Kaikki linkit mitä löytyy näyttävät Bilbao-Valencia peliä jälkilähetyksenä :peukku_alas:

Juhana

  • Ylläpitäjä
  • *
  • Viestejä: 1173
  • ¡Hala Madrid!
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #398 : 23.04.2006, 20.20.49 »
Joo, eipä taida Madridin peliä mistään nähdä. No aina on Radio Marca.
"Nosotros somos Real Madrid y no tememos miedo a nadie."

HannuTouru

  • Viestejä: 2160
Re: La liga livenä netissä?
« Vastaus #399 : 23.04.2006, 20.24.59 »
PC CAST nimisellä ohjelmalla näkyy. Ihan hyvä kuvanlaatu ja selostus englanniksi  :peukku_ylos:

pcast://ps.itv.mop.com/channels/DEFAULT/txt/1,0,0,75/PCAST_05.txt
"Ganar queremos todos, pero sólo los mediocres no aspiran a la belleza."